Mulla on Wallas 1800 sail, loistava lämppäri. Mutta: Ikää kun on kertynyt tuollekin laitteelle jo sellasen kolkytä vuotta, niin kuluvat osat on aika kuluneita. Puhallinmoottorit pitäisi uusia. Mistä kannattaa pääkaupunkiseudulla osia kysellä?
Mistä varaosia Wallakseen?
8
146
Vastaukset
- Kyl ne löytyy netist
VAROKAA! Tää on ilmiselvä mainostusyritys.
- pupujussi
Hui! Sehän on suorastaan tuomittavaa, jos joku mainitsee jonkun yrityksen nimen ääneen täällä. Mainontaa ja ihmisten harhaanjohtamista.
sensijaan paskaa saa länkyytää, trollata v-ttuilla, haukkua muita, pilkata toisten veneitä, pilkata venealan firmoja, haukkua niiden palveluita, aloittaa joka toinen threadi sanalla pupujussi. Sehän on ihan normaalia ja sallittua. Ja auta armias jos joku ammattilainen tulee tänne valaisemaan jotain asiaa, Se pitää heti ristiinnaulita. Sehän on kauppias ja automaattisesti epärehellinen.
- ufhkggkh
Itse olen hakenut suoraan tehtaalta. Ei kyllä ole pääkaupunkiseudulla mutta löytyy kaikki suoraan hyllystä asiantuntemuksen ja hyvän palvelun kera.
- sieltä löytyy.....
Tehtaalta tilaamalla. Katso
www.wallas.fi - sieltaloytyy
Onhan tuolla tehtaan sivuilla kaikki huoltoliikkeet merkitty. Pääkaupunkiseudulla muutamakin.
- Bossu
Eikös siellä ole se Nallen venehuolto. Turussa on HanskiFix
- mainittu
Firmojen nimiä mainittu. Tervaa ja höyheniä esille.
- -Mika-
Juu, osien nouto on sovittu, maanataina haen. Kiitos vinkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584