mikä on paskin puhelin mitä ootte kokeillu??
paskin puhelin äänestys alkaa nyt
34
2078
Vastaukset
- fiksu
ja hirveen näköinen
Kauhee halko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- njet
Ihan hirvee käytettävyydeltään. Esim. tekstareita kirjoittaa 100 vuotta. Ihan nätti kuitenkin.
- Cee
Kaikki nokian kännykät!
- c",
siimens a50 mulla oli sella ne joskus , 3510i ei kyll oo huono! joku oli väittäny että on... t: c",
- 6210!
...nokia 6210, ei päivääkään ollu ehjänä. semmonen paskakasa koko luuri.
- luuri
Siemens-yöksy CF62, ruma kuin mikä ja käytettävyys paska.
Ei ikinä enää siemenssiä.
- ex-nokia
3510i! Siinä oli koko ajan jotain vikoja ja takuuaikana kerkesin käyttää huollossakin 3 kertaa, sen jälkeen vaihdoin merkkiä...
- kännykänheittoon
ei paskempaa ole päällä maan!
- paskin
kaikki siemenssit ovat paskoja, ku ei kuulukaan ollenkaa......................................! Mul on Nokia 6610 työkäytös ja kestää ja puhutaan noin 4h/päivä..........
- Rock
3310, työllisti huoltoa pari kertaa vuoden aikana, mutta eikös se ole ollut melkein kaikissa Nokialaisissa perisynti.
- alfons
Ehdottomasti! Käytin sitä 1,5 vuoden aikana 3 kertaa huollossa! Onnex nyt uus känny (6610i), toivottavasti kestää paremmin.
3510i:ssä on vielä tosi paska grafiikka, kuvan tarkkuus ihan perseestä (näytössä kuva näkyi ihme "viiruina") värit tosi tummat ja jotenkin tosi latteat värit muutenkin.. - Kinneas
joop se on nokian viistuhatta sata(5100). Ei sinäänsä mikään paska malli mutta AIVAN LIIAN VÄHÄN vastinetta rahoilleen:suoraan sanoen PASKAT näppäimet, menee sormet heti kipeex ku niitä painelee. Fikkari ei valaise oikeen hyvin, huonon laatuinen radio (mun mielestä?) virta näppäin vielä kauheampi kuin muut näppäimet, sairaan vähän muistii! ei ees 1mt(en kyl muista paljo siin sit oli), ei mahu kun esim 3-5java pelii! siinä ei oikeestaan oo mitään kovin kummosta(hyvää). ihan käypä malli se ois 90-130€ hintalapulla.
- Anonyymi
Iphone 7
- Anonyymi
iphone 7 kuuluvuus huono.
- Anonyymi
Samsung galaxy xcover 1 oli paskin puhelin mitä olen käyttnyt. Sain sen ensikännykäksi. Käytettynä haettiin äidin kanssa seinäjoen hakaradiolta ja koko sinä aikana ku mulla oli ei päässyt edes sovelluskauppaan. Onneksi päästessäni toiselle luokalle sain jo uuden puhelimen joka oli samsung galaxy Trend en muista tarkkaan mikä trend oli, mutta palveli mua erinomaisesti vuoteen 2018 jolloin vaihdoin huaweihin paremman suorituskyvyn toivossa. Nyt yläkoulussa saa välituntisinkin pelata puhelimella ja mun pelaamat sota ja autopelit vaativatkin melkoisen paljon suorituskykyä eikä edes mun huawei tahdo jaksaa.
- Anonyymi
Nokia N95 paskin, onneksi Lumia 830 paras!
- Anonyymi
Siemens ja iphone.
- Anonyymi
Lumia 531. Oli aivan susi.
- Anonyymi
Xiaomi aloitti Android 11 -päivitykset uudelleen Mi A3:lle – alkuperäinen päivitys teki puhelimista käyttökelvottomia
- Anonyymi
Iponi on paska
- Anonyymi
Ihone X
- Anonyymi
Iphone 7
- Anonyymi
Samsung C 3590
- Anonyymi
Vanha Ericsonin pöytäpuhelin, veivillä pitiottaa yhteys keskukseen ja sieltä yhdistivät halutun numeron. (ja samalla kuuntelivat keskusakat linjalla puhelut)
- Anonyymi
Apple iPhone SE 2016
- Anonyymi
iphone 11 lisämiinus rumuudesta
- Anonyymi
Apple iPhone 11 Pro hankala käyttöinen, verrattuna aikaisempiin android luureihin, muuten ok.
- Anonyymi
Mikä tahansa Applen tuote oli se kännykkä tai tietokone. Täyttä roskaa..
- Anonyymi
Iphoneen on turha rahaa hukata, 200€ luuri tekee samat asiat, jos et hulluna harrasta pelaamista.
- Anonyymi
Ja paljon vapaammin. Jopa Applen yksi perustajista ei tykkää käyttää suljettua järjestelmiä ja en ihmettele miksi..
- Anonyymi
iphone sekava kauttaaltaan
- Anonyymi
TIEtääksini Nokian kauhein ja paskin puhelin Nokia 800 tough. ÄLÄ KOSKAAN EDES HARKITSE OSTAVASI!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIEtääksini Nokian kauhein ja paskin puhelin Nokia 800 tough. ÄLÄ KOSKAAN EDES HARKITSE OSTAVASI!!!
Kaikkien kauheuksien päälle Nokia 800 tough katkaisee pakkasessa virran automaatisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158