No ei todellakaan ole muotia olla joku assi.
haloo?
Ja sitten tämä ylivertaisuus muka kun on joku assi?
Haloo?
Ootteko kehässä painiva porukka jonka vertailuluokka on suppeahko?
Mistä kimpoaa luulo että as muotia
12
180
Vastaukset
- as-muoti
Aspergerin syndrooma on ollut muodissa jo pitkään.
- näin se menee
Eikun skitsot ovat trendikkäämpiä ja narskut.
Assit eivät voi olla muotia. Anoreksia kyllä.- simppelihomma
En ilkeäisi olla asperger, kun jokainen tietää että olisin kusipää joka piiloutuu tautiluokituksen voimin? Vai olenko väärässä, jos olen oikaiskaa!
- osa kylähullu
simppelihomma kirjoitti:
En ilkeäisi olla asperger, kun jokainen tietää että olisin kusipää joka piiloutuu tautiluokituksen voimin? Vai olenko väärässä, jos olen oikaiskaa!
Ei kai assius mikää kerskailun aihe voi olla kun tietää, että kyseessä on aivojen parantumaton toimintahäiriö. Jos as-henkilö saa hyvän koulutuksen, hän pärjää omalla kapealla alallaan jopa erittäin hyvin.
Sekatöitä hakeva ja tekevä tyyppi on vähän useamman työkaverin hampaissa. Ja sen jälkeen... - osa kylähullu
simppelihomma kirjoitti:
Ei kai assius mikää kerskailun aihe voi olla kun tietää, että kyseessä on aivojen parantumaton toimintahäiriö. Jos as-henkilö saa hyvän koulutuksen, hän pärjää omalla kapealla alallaan jopa erittäin hyvin.
Sekatöitä hakeva ja tekevä tyyppi on vähän useamman työkaverin hampaissa. Ja sen jälkeen...
- Einstein AS
Einstein oli muuten assi, eli kylläpä AS on kauhea sairaus. :D
- ...
kimpoaa=kumpuaa?
- Päätalon nähnyt
pidin sanaa >kimpoaa< elävämpänä sananvalintana. assina mieluusti höystän kirjoitustani.
- Kristeva
>♥
- höpö höpötihöp
Eihän Einstein ollut assi. Sehän ollaan jälkidiagnoosilla vaan väittämys , jolla markkinoitu "vittumaisten ihmisten " luokkaa ? Korjatkaa jos olen väärässä?
- ke.
Ihan oikeassa olet. Mitään korjattavaa en kommentistasi löytänyt.
- vittumainen ihminen
Nyt mua vituttaa tarpeeksi tää yhteiskunta. Taidan lähteä baariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671