Mitä mieltä olette siitä, kun poikaystävä puhui kaverilleen, kun tuntematon nainen baarissa jutteli hänelle muutaman sanan. (Poikaystäväni kertoi minulle, kun oli ollut kavereidensa kanssa baarissa ja kertoi naisesta että tämä oli tullut juttelmaan) Sitten hän tokaisi kaverilleen jälkeenpäin asiasta kertoen (josta jälkeenpäin kuulin) " Olisi ollut vaikea kieltäytyä, jos tämä olisi ehdottanut jotain."
Tästä asiasta on jo kulunut aikaa, mutta olen jäänyt miettimään, vaikka olen puhunut asiasta poikaystäväni kanssa. Hän sanoi minulle, ettei tarkoittanut asiaa niin ymmärrettäväksi. Mitäs tuosta pitäisi sitten ymmärtää? Hän kertoo rakastavansa minua, mutta en ymmärrä miksi hän käyttäytyy näin, jos hän kerta tosissaan rakastaa minua.
Tästä on aikaa, mutta asia palaa aina uudelleen ja uudelleen mieleen, koska asia loukkasi minua ja tunteitani. Nyt asia palaa taas mieleen, kun hän on lähdössä 5kk vaihtoon ulkomaille. Haluaisin luottaa häneen, mutta salakavalasti luottamuspula iskee, kun ajattelee näitä tapahtuneita asioita.
Miehen käytös
Kysymysmerkki92
2
406
Vastaukset
- rakastamisen vaikeus
tauko suhteeseen vaihdon ajaksi antaa sullekin vapauden nauttia muiden huomiosta - silloin huomaat itsekin, että tilaisuuden tullen on vaikea kieltäytyä (ja huomaat myös sen, että siitä huolimatta jotkut kieltäytyvät, kuten poikaystäväsi olisi todennäköisesti tehnyt, vaikka piti vastapuolta joltain osin viehättävänä, kiinnostavana, erilaisena...)
- ldfjkgaeöoijgava
Asiat voi ottaa niin monelta kantilta.
Huomasitko, että hän sanoi näin: olisi ollut vaikea KIELTÄYTYÄ.
Hän ei sanonut näin: olisi ollut helppo MYÖNTYÄ.
Tajusit varmaan pointtini?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832274
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441963- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661582Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931499Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771231Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321114Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771093- 711083