"Toimintaroolipeli" final fantasy 15 on viimein nähnyt päivänvalon, ja Square-Enix on sitä esitellyt videon kera Sonyn lehdistötilaisuudessa.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/final-fantasy-15-julkistettu-playstation-4lle
Mitä itselläni tulee ensi näkemistä mieleen on sanalla sanoen karmeaa. Kaikki se mistä kulta-aikojen final fantasyt muodostuivat on enää muisto vain. Peli muistuttaa esim. taistelumekanismiltaan enemmänkin kaikenlaisia nollataulumätkintöjä kuin yhtäkään oikeaa FF:ää. Juoni ja hahmot... no, eivät kovin iskeviltä vaikuta nekään. Todennäköisesti alaspäin on menty jopa osasta 13.
Se on kulkaas pojat ja tytöt sarjan lopullisten hautajaisten aika nyt! Tähän peliin en enää rahojani työnnä! Menköön konkkaan vaikka koko Square-Enix...
FF XV julkistettu, sarjan hautajaiset alkakoon...
1
182
Vastaukset
- Palikkagrafiikka
Kyllähän nuo viimeisimmätkin on tullut pelattua, mutta silti pidän enemmän niistä vanhemmista. Uusissa on vähän liikaa äksöniä meikäläisen makuun. Minä en myöskään jostain syystä tykkää yhtään tästä elokuvamaisesta grafiikasta.
Jo lause "fantasy based on reality" nostaa niskavillat pystyyn.
Vaikka grafiikalla ei pelin kannalta ole juurikaan merkitystä, niin kyllä minä pidän eniten noista "piirretyistä" peleistä. Fantasian suurin viehätys taas ylipäätään on siinä, että sillä ei ole MITÄÄN tekemistä realismin kanssa. Jos minä haluan elämääni realismia, minä menen ovesta ulos.
Ehkä tämä peli tulee silti joskus hankittua. Kunhan nyt saa nämä vanhat pelattua kaikki ensin alta pois. Täydellä hinnalla en kuitenkaan missään tapauksessa tule ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086