Ihmettelen niitä, jotka antavat aina samaa ruokaa kissalle. Varsinkin sisäkissalle, joka ei pysty hakemaan lisäravintoa hiiristä (proteiini aminohappo). Ei ihminenkään halua aina syödä samaa ruokaa.
Itse ruokin hyvin monipuolisesti lihaa, kalaa. Annan myös maitotuotteita, kermaviili ja asidofiilus piimä kelpaa. Kohtuulisesti herkutellaan myös erimakuisilla jogurteilla. Kuivamuonaa on tarjolla aina yleensä 3 - 4 laatua, samoin vettä ja laktoositonta maitoa.
Miten monipuolisesti ruokitte?
3
170
Vastaukset
- Yksinkertaista
Itseasiassa kissan luontainen ruokavalio on loppuunsa aika yksinkertainen. Hiiriä ja lintuja, ehkä joskus joku sisilisko jonka vahingossa saa kiinni. Kissa ei myöskään ajattele ruokaa niinkään nautintona kuten ihminen.
- 13+20
Lähinnä kanaa ja kalkkunaa syötän. Jauhelihaa, sisäelimiä ja luita. Hiiristä ei niin kauheasti välitä.
Ruuan mukana lohiöljyä ja joskus merileväjauhetta. Päivittäin myös puolikas annos multicatia. Nappuloita kerran päivässä ja niistäkin yritetään pikkuhiljaa päästä eroon. - pipiumau
erimakuisia jukurtteja??? ei kissa tarvitse niitä sokerilitkuja! meillä syödään luullisia jauhelihoja (musch), kanan kaulaa, sydäntä ja siipiä, kanasuikaleita, kalaa kerran viikossa sekä pelkästään lihaa mineraaleja sisältäviä märkäruokia. aina tarjolla on myös applaws raksuja joita syödään melko vähän (yleensä jos olen pitempään pois kotoa töiden jälkeen), joskus laktoositonta kermaa. ei ole yksipuolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169