Mistä alistuksesta nauttivat tytöt hakee seuraa?

hornetboy

Moikka!!!
Oon 36v hoikka jannu pirkanmaalt 03a ,Fantasiana ois ottaa nainen (nuorempi tyttö tai vanhempi rouva kumpikin kiihottaisi) "puoliväkisin" vaikka sanoo ei ei haluu että jatkaisin kuiteskin ja tekisin nartusta nöyrän Esim:sitomalla,piiskaamalla,nimittelyllä ja muutenkin alistamalla..
Onko vinkkejä? sivuja netis? mistä vois hakee ja mahdollisesti myös löytää ihan LIVE tapaamista naisen kans jolla samankaltainen fantasia.
Ihan baaritiskilllä ei viitsi kyselemään mennä tälläisiä xD
TIetty halukkaat voi ilmoitella itsestään ;)
Hyvää kesää kaikille asiallisesti vastanneille

88

8276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinulii23

      Sitominen, piiskaaminen, alistaminen, saa tämän tytön aivan sekaisin, ja vanhempi miehen kokoinen mies.. ei voi muuta sanoa kun Nam! Se kun vyön solki kajahtaa housuista riuhtaistessa ja tietää että saa rangaistuksen.. Kun etsit sopivaa henkilöä muista että Hommasta tarvitsee heti huokua sitä itsevarmuutta että tietää mitä tekee ja karismaa. Pilkettä silmään ja yritystä. Toivottavasti löydät etsimäsi! :)

      • Joskus panettaa

        Joskus tulee himo muoriin miehiin ja kesällä jos nään pari kaljaa juovan pojan niin meen lähelle. Levitän pyyhkeen ja otan hameenalta alkkarit pois että varmasti huomasivat. Sit sormeilen ja jos pojat tulee katsoo niin nostan hametta että saavat naida. Orkkuja tulee kun pojat pikana saa pussit tyhjäksi. Se on se hetken himo mikä saa vanhankin innostumaan seksistä.


      • Niisku18

        Olin ylitöissä kun piti kahdelletoista pomolle tarjoilemassa. Siinä sitten juottivat minuakin pitkin iltaa. Kun kävivät saunassa ja toiset tulivat munat paljaana viereen, kyllä housut kastu.Kun niillä rupes seisoo niin painoivat pöytää vasten ja lähti hame ja pikkarit. Siinä takaapäin tulivat vuorollaan ja alistuin silmät kiinni ja nautin vaikka olivatkin vanhoja miehiä. Olo oli kun huoralla mutta kiihotti että annoin jatkaa, toiset pani varmaan montakin kertaa. Oli kumpakin reikä hellänä ukkojen maratoonista. Sitten vielä kännissä työnsivät jotain limupulloa kaikkien katsellessa.


      • ALISTAMEN

        Kun HALUTTAA niin käy laivalla. Olen 21v nainen mutta näytän paljon nuorremmalta.Kun vielä pukeudun tyttömäiseksi lyhyeen hameeseen niin katseita riittää. Joskus vinkkaan vanhemmankin miehen hyttiini ja pääsee posliini pippiä naimaan. Monella on vaimot matkassa mutta ei haittaa. Pikaset panot tekee hyvää kun mies vaan tyydyttää itsensä. Meno matkalla sain kolmea ukkomiestä, paluu matkalla viisi humalaista ukkoa käytti hyväkseen kaksi mustaa miestä mitkä halus kimpassa molenpiin reikiin samaan aikaan AUTS.


      • Tytti 18

        Jus vasta tuliin kotiin. Olin kahden miehen luona yön, Kun innostuvat niin sitomat ja naivat pitkään. Piti olla toisen päällä naitavana ja toinen anto remmiä jos en kunnolla tehnyt. Sain kyllä orkkuja vaikka sattu. Vieläkin peppua sattuu kun sain kunnolla remmiä.


      • Typy 20
        ALISTAMEN kirjoitti:

        Kun HALUTTAA niin käy laivalla. Olen 21v nainen mutta näytän paljon nuorremmalta.Kun vielä pukeudun tyttömäiseksi lyhyeen hameeseen niin katseita riittää. Joskus vinkkaan vanhemmankin miehen hyttiini ja pääsee posliini pippiä naimaan. Monella on vaimot matkassa mutta ei haittaa. Pikaset panot tekee hyvää kun mies vaan tyydyttää itsensä. Meno matkalla sain kolmea ukkomiestä, paluu matkalla viisi humalaista ukkoa käytti hyväkseen kaksi mustaa miestä mitkä halus kimpassa molenpiin reikiin samaan aikaan AUTS.

        Mulla on kauheet halut että joku mies nöyryyttäs minua. Nuorista miehistä ei ole apua kun olen vähän pullukka. Kun menee johonkin hotellin paariin niin vanhemmat miehet maksavat kun pääsee nuorta naimaan. Olen sanonut että saa tehdä mitä haluu, Olen saanut remmistä/munaa suuhun/kumpaankin reikiin. Sitä kautta olen ollut ryhmä naitavana, aluksi pelotti kun seitsemän ukkoo rupes riisumaan minua. Kyllä nautin kun jokainen vuorollaan pani takaa että kunnolla alistivat moneen kertaan.Siitä vaan nauttii välillä vaikka ei mieheni ymmärrä ja tiedä.


      • Mirri 18

        Kun olen ujo ja halun piiskaamista ja alistamista. Kun miehet humalassa ehdottaa rahasta niin olen mennyt. Siinä saa välillä remmiä kun pidetään huorana. Huvi ja hyöty kun vanhempi mies alistaa koko rahan edestä. Kyllä saanut hyvii kokemuksia ollessa maksullinen lumppu.


      • Anonyymi

        Moi me chat yks yö ja halusit et tulla Espooseen Marko olen ja mun Puh ei ottanu viestei tai jotai. Nähään jos oon se


      • Anonyymi
        ALISTAMEN kirjoitti:

        Kun HALUTTAA niin käy laivalla. Olen 21v nainen mutta näytän paljon nuorremmalta.Kun vielä pukeudun tyttömäiseksi lyhyeen hameeseen niin katseita riittää. Joskus vinkkaan vanhemmankin miehen hyttiini ja pääsee posliini pippiä naimaan. Monella on vaimot matkassa mutta ei haittaa. Pikaset panot tekee hyvää kun mies vaan tyydyttää itsensä. Meno matkalla sain kolmea ukkomiestä, paluu matkalla viisi humalaista ukkoa käytti hyväkseen kaksi mustaa miestä mitkä halus kimpassa molenpiin reikiin samaan aikaan AUTS.

        Ei siinä sexi orjaa nyt oli mies 36 puhdas normaali vartalointi siisti ja sexi huluu


      • Anonyymi
        Mirri 18 kirjoitti:

        Kun olen ujo ja halun piiskaamista ja alistamista. Kun miehet humalassa ehdottaa rahasta niin olen mennyt. Siinä saa välillä remmiä kun pidetään huorana. Huvi ja hyöty kun vanhempi mies alistaa koko rahan edestä. Kyllä saanut hyvii kokemuksia ollessa maksullinen lumppu.

        Nyt missä nähdä


    • Liity klubiin.

      Liity klubiin.

      • ensam/yksinäi

        Mitä klubbi puhut?Haluan olla mukana siellä!


      • Liity klubiin
        ensam/yksinäi kirjoitti:

        Mitä klubbi puhut?Haluan olla mukana siellä!

        Mistä minä Pirkanmaata tiedän. Turussa on Baletti ja Stadissa Smurffit. Mee juttelee seksikauppaan.

        Mutta klubi kyllä vaatii pikkasen enemmän ehdokkaalta kuin vain hinkua.


      • ensam/yksinäi
        Liity klubiin kirjoitti:

        Mistä minä Pirkanmaata tiedän. Turussa on Baletti ja Stadissa Smurffit. Mee juttelee seksikauppaan.

        Mutta klubi kyllä vaatii pikkasen enemmän ehdokkaalta kuin vain hinkua.

        jassoo?


      • Anonyymi

        Semmoiseen, mikä toimii kahdeksan vuoden viipeellä.


    • hornetboy

      Kiitti vinkeistä Niinulii23 :)
      Nyt tars vaan saada ehdotuksia miltä sivulta vois hakee alistuvaa naista leikkiin ;)
      Millä sivulla te naiset surffailette,tälläistä seuraa tuskin löytyy lähikapakin tistiltä xD
      Tai jos kysyy voi tulla nenä kipeeks
      Heitelkää vinkkejä kehiin

    • annamulleheti

      Kyllä meitä löytyy sieltä tiskiltäkin ;) Olisi tosi hienoa, jos olisi olemassa joku käyttäytymiskoodisto, josta tietäisi, että toinen on samalla asialla kuin itse. Jos mua tulisi mies iskemään sanomalla, että mä haluaisin alistaa sut, niin lähtisin varmaan niiltä sijoiltani mukaan :D

      • kjlcdcsdknkdnlkvnklf

        Mikään netti ei toimisi minulla, jos olisi kyse seksikumåpanin etsimisestä. Siinä täytyy olla elävässä elämässä todettua kemiaa. Ehkä paras olisi, naisen kanssa tffeillä tms jutellesanne heität jotain selvästi vihjailevaa kommenttia puoliksi huumorimielessä. Tarkkaile miten nainen reagoi, että onko vastenmielistä vai näyttäisikö kiihottavan. Sitten menet vähän pidemmälle vihjailuissa, jos tulee vihreää valoa.

        Minusta ei kannata pelätä tuollaista suoraa testaamista, koska anyway jos teillä ei mieliteot kohtaa, niin sehän on joka tapauksessa väärä kumppani sulle silloin. Parempi huomata ajoissa. Ja yllättävän moni nainenkin voi olla salaisesti kiinostunut alistamisleikeistä!


      • TYTTÖ 18V

        Minulla on saman ikänen poika kaveri mikä on tylsä sängyssä. Töissä menin humalassa miehen luokse (54v) ja alisti kivasti kunnolla. Olen käynyt salaa sen luona ja on huomannut että nautin rajustakin otteista. Joskus panee takaa ja paksua kullia antaa tukasta repien että tuntuu. Pakottaa ottaa suihin vähän välii ja panee pyllyyn vaikka valitan. On ihana alistua.


    • hornetboy

      Jooh toi käyttäymiskoodi ois hyvä idea :) Koska no kuiteskin aikas moni nainen tahtois jonkinlaista alistavaa seksiä muttei uskalla kuin haaveilla siitä.. No yhä voi laittaa vinkkejä mistä seksissä alistuvia naisia vois löytyy? ;) sivustoja netistä,treffihakuja yms.. iskuria ja seksitreffitsivuja oon koittanut muttei oo osunut kohdalle oisko muita ehdotuksia?

    • Minni75

      Itse löysin netistä uskomattoman (tosin normaalivartaloisen), nuoren miehen joka alisti minut housuni pois repimällä, vetäen takaapäin pitäen tukasta kiinni, välillä painoi pääni tyynyä vasten ja muuta, kerroin hänelle fantasiastani, hän totesi ettei ole ongelma toteuttaa sitä, 200 euroa oli mielestäni edullinen ilta, varsinkin kun akti kesti n. tunnin ajan.
      Varmasti tulen ottamaan useamminkin häneen yhteyttä.

      • Mimmi ja

        Olen nuoresta tytöstä asti että vanhempi mies otttas väkisin. Humalassa menin jatkoillle ja neljä vanhaa miestä rupes puristelee rintojani ja väkisin hameenalle. Annoin tehdä kun kiihotti, sai kunnon joukko panon aamun asti.


      • Nuori minni

        Olen nuoresta tytöstä asti valillä piiskannut itseäni remmillä. Vaikka olin 17v niin menin vanhan ukon matkaan. Aluksi vain pani kun sai nuorta. Kun kerroin että haluisin alistamista ja piiskaa niin haki vyön. Anto pohkeille ja reisille remmiä. Pepulle anto kunnolla ja käski pyllistää. Selällekki anto että sattu. Sitten nai takaa tukasta repien ja haukku lutkaksi. Lähtiessäni anto tukun rahaa, sain vähän enemmän kun olin haaveillut. Jälkeenpäin oli kokemus.


      • itsepiiskaaja
        Nuori minni kirjoitti:

        Olen nuoresta tytöstä asti valillä piiskannut itseäni remmillä. Vaikka olin 17v niin menin vanhan ukon matkaan. Aluksi vain pani kun sai nuorta. Kun kerroin että haluisin alistamista ja piiskaa niin haki vyön. Anto pohkeille ja reisille remmiä. Pepulle anto kunnolla ja käski pyllistää. Selällekki anto että sattu. Sitten nai takaa tukasta repien ja haukku lutkaksi. Lähtiessäni anto tukun rahaa, sain vähän enemmän kun olin haaveillut. Jälkeenpäin oli kokemus.

        Minäkin annan minua itse piiskaa mutta kuinka sain remmi vauhdilla?Minä käytän puukeppi!


      • Miimmi18

        Mulla on vanhempi kaveri ja tietää mun haluista. Repii rukasta ja antaa selkään kun en tottele. Kerran meni överiksi kun sillä oli neljä kaveria juomassa. Tukasta vei sänkuun ja anto kavereitten naida Hyvältä tuntu. Sen jälkeen nai ja hakkasi, sain remmiä ja haukku huoraksi.


      • Jatkot

        Vanha mies pyysi jatkoille, sano että vois 300 antaa jos olisin aamuunasti. Olen 23v hyvä vartaloinen plondi, vaik oli 57v mies niin suostuin. Kyllä irtaili aamuun asti molempiin reikiin, kiihotti kun alisti tekemään kaikkee/suihin ym, En tee rahasta, mutta miehen luona tuli käytyä montakin kertaa viikossa kun makso. Irstaili välillä molempiin reikiin, taisin nauttia enemmän kun alistettiin olemaan huorana.


      • Mimi 18v
        Mimmi ja kirjoitti:

        Olen nuoresta tytöstä asti että vanhempi mies otttas väkisin. Humalassa menin jatkoillle ja neljä vanhaa miestä rupes puristelee rintojani ja väkisin hameenalle. Annoin tehdä kun kiihotti, sai kunnon joukko panon aamun asti.

        Minua on nuoresta asti kiihottanut ryhmä pano missä miehet tekee vuorollaan. Kun ekan kerran olin humalassa hotellissa missä neljä amerikkalaista miestä anto kunnolla ja pitivät huorana. Nautin suunnattomasti kun alistivat, aamulla jättivät rahaa vaikka en ole huora. Ryhmä panot kiihottaa vieraiden kanssa, yleensä ei löydä kun vanhempia miehiä. Nautin kun alistavat ja työntää suuhun ja välillä joka paikkaan samaan aikaan, pitävät huorana kun annan naida. Vaikka saa rahaa ei haittaa kun saa joskus omat halut tyydytettyä.


    • annamulleheti

      Mulla kävi itseasiassa säkä tuossa juhannuksena.
      Olen muutamalle kaverilleni avautunut tästä ongelmasta löytää samanhenkistä seuraa.
      Olimme kaveriporukalla mökillä, (minä ainoa nainen) ja muutama meistä jäi sinne yöksikin. Istuttiin useita kertoa saunan lauteilla, jossa vihdoin jätkät hyväksi.
      Eräs heistä nappasi vihdan kädestäni, sanoen, että kyllä sutkin pitää piestä. Vastustelin ensin, sillä tiesin mitä ajatuksia siitä päähäni putkahtaisi, mutta ei siinä auttanut kuin suostua. Antoi kyllä vihdan sitten laulaa kunnolla ;)

      Jostain humalaisesta päähänpistosta aloimme tämän saman kaverin kanssa painimaan myöhemmin illalla, pariinkin otteeseen, niin että rytinä kävi. Välillä oltiin sängyllä, välillä lattialla, eikä kumpikaan antanut periksi. juotiin lisää, ja grillailtiin. Aamuyöstä oli pakko mennä nukkmaan, kun väsy alkoi painaa. Kaveri tuli samaan sänkyyn taakseni maate.
      Väänsi ranteet selän taakse, repi alushousut pois, ja antoi sellaista kyytiä, etten ole vähään aikaan saanut. Seuraavana yönä otettiin uudestaan, mutta vähän rauhallisemmin, ja ilman painimista.
      Ranteet oli molemmilla mustana, ja mulla ainakin kroppa hellänä kauttaaltaan.


      Tämä oli siis eräs niistä kavereista joille olen asiaa manannut. Helpotus saattaa nähtävästi tulla yllättävältäkin taholta.

      Aivan märkänä, kun tuota muistelen. Myös nyt, tätä kirjoittaessani :)

    • dhaze

      Kokeile FetLifea (https://fetlife.com)? Suomessa asuvia "kinkstereitä" on 3 469, eli uskoisin, että kuvailemastasi leikistä kiinnostuneita naisia löytyy varmasti! En asu Suomessa eli en voi henkilökohtaisesti auttaa, mutta onnea etsintöihin!

    • hornetboy

      Minni75 mainitsit normaalivartaloisen miehen,no vaikka mä oon hoikka niin kyl lihakset silti löytyy ;)
      Lisää vaan vinkkejä tuun oottelen kuumeisesti....

      • Nuori nainen

        Mä voisin olla. Olen nuorempi kuin sinä ja tuo vaikuttaisi kiinnostavalta. Olen ihan tosissani. Voisimme tavata livenä. Jos sinulle ei muita oikein löytyisi.


    • hornetboy

      Nimimerkki:Nuori nainen ethän sä tosissaan ollutkaan xD kun et ainaskaan vielä oo mailia mulle laittanu? Laita rohkeesti vaan ;)
      Niin ja tietty kaikki muutkin tämänkaltaista leikkimielistä rajumpaa haluavat naiset voivat ottaa yhteyttä suoraan mailiini niin ehkäpä tapaamme ;)
      Vinkkejä saa laittaa tähän tuleen lisää vaan...

    • Ruoskaa vaan takapuoleen

      Siis mä rakastan alistua vaikka heti kun mies tulee töistä jos on sovittu oon vaikka joka päivä silloin oven edessä alasti ja ruoska selälläni siitä vaan ruoskimaan mies. Mua saa sitoo kiusoitella ja kaikkee tottelen miehiä. Tällänen mä olen.

      • Piiskaa ym

        Mulla on tavallinen poikakaveri mikä ei tiedä mun haluista. Kun on poissa niin pukeudun "huoramaiseksi" ja meen kapakkaan. Joskus vanhojen miesten keskelle ja saavat puristella ja hameen alle kokeilla kun ei ole pikkareita. Ukot vievät hotelliin ja pitävään huorana kun annan kaikkien naida. Nautin kun vieraat miehet panee monta tuntia väkisin ja moneen kertaan tai saa remmiä.


      • YM..

        Mul on halu tulla raiskatuksi. Kerran työpaikalla humalassa sanoin vanhemmalle miehelle haluistani ja sano että tietää montakin ukkoo mitkä haluis nuorta tyttöö. Humalassa menin ja alistuin neljän vanhan miehen naitavaksi. Aamulla oli pimsa märkä ja kipee kun olen 17v neito Sain enemmän kun halusin.


    • hornetboy

      Lisää vinkkejä kaipailisin? Tai yhteydenottoja "tuhmilta"tytöiltä ihan toteuttaa tämänkaltainen fantasia ;)

    • hornetboy

      No juuh eiköös maksullisten kans käy mikä vaan kun rahaa tarpeeks pöytään lyö xD sitähän ne työkseen tekee... Mut tosiaan en oo sellaisist kiinnostunut vaan aidosti kokeilunhaluisest naisesta,jonka pöksyt kastuu ajatuksestakin että mies ottaisi hänet vähän rajummin ja alistaen ;) Ainoo vaan että vaikka oon saanut naisilta yhteydenottoja ei uskallut oo riittänyt kuiteskaan sit tapaamiseen asti,ujous on astunut esiin,jotenkin näin enhän mä nyt kuiteskaan voi tai kehtaa toteuttaa tälläistä ja se jää sit naisen fantasiaksi :) Harmi mut saa laittaa tytöt mailia mulle jos uskoisit voittavasi rohkeutesi ja lähteä leikkiin mukaan ;)

    • hhhhm...mä kaipaisin vähän tollasta opettajaa joka toruu mut jos mun pimpsa on märkä tai vaan alkaa läpsimään mua perseelle niin että mä vingun.

      • Nuori H....

        Olin kai kuustoista kun vanhempi mies tarjos rahhaa että lähden. Olin aina haaveillut että joku mies käyttäs hyväkseen. Ollut sen jälkeen montakin kertaa ukkojan leluna. Viimeksi mies oli kännissä repi multa vaatteet pois ja tukasta pitäen "raiskas". Jälkeenpäin oli ihana alistettu olo.


    • Kiltti tyttö

      Niin, tuon kun tietäisikin että mistä sitä seuraa hakisi. :D

      Tämä on muuten sinällään ihan oikea ongelma sellaisille ketkä eivät ole varsinaisesti mukana koko BDSM-alakulttuurin wheelhousessa ja/tai esim. juuri jonkin asiaan liittyvän yhdistyksen jäseniä. Ei sitäkään vastaan toki mitään, mutta kyllähän se nyt vähän yksinäiseltä tuntuisi lähteä liittymään mentaliteetilla "no mää nyt kattelen mutta mistäänhän en oikeastaan mitään tiedä, ainoastaan sen mistä itse sytyn".

      Tietenkin asioista pitäisi edes jollakin tasolla puhua että tietäisi mitä se toinen haluaa ja mistä se tykkää, mutta loppupeleissä sinun täytyy tuntea ihminen aika hyvin ennen kuin kehtaat ehdottaa jotakin "viitsisitkös lyödä mua tuolla vyölläsi", puhumattakaan sitten mistään rajummasta... siinä ilta pättyy helposti lyhyeen, plus ylläribonuksena saa friikin leiman otsaansa - etenkin jos piirit ovat vähän pienemmät... koettu on.

      Ja en tiedä, ehkä minä ole sitten vilkuillut vääriä treffipalstoja, mutta oikeastaan missään en ole nähnyt mitään "Dom etsii subia" (tai toisin päin) -tyylisiä seuranhakuilmoituksia. Eikä ne baaritiskitkään tosiaan oikein toimi tässä tapauksessa.

      On se kinkkistä.

    • muuan nainen...

      Kiinnostuneita naisia on ihan uskomattoman paljon. Kuitenkaan useimmat ei koe luontevaksi liittyä yhdistyksiin tai käydä skenen pippaloissa, joten ongelma on molemminpuolinen. Oliskin joku baaritiskikoodi!

      Monet, jotka eivät sinänsä koe tällaisesta mitään morkkista ja ovat jutun kanssa sinut, eivät kuitenkaan jaksa tai halua käyttää asiaan niin paljon aikaa. Se voi vain latistaa kiinnostusta, kyllästyttää. Spontaani on näille/meille rajumpi tunnetila.

      Itse en saa mitään piiskaamisesta (liian herkkä tuntoaisti, menee ihan sekoiluksi ja kiihottuminen katoaa), mutta järkevissä rajoissa riepottelu, "väkisin" ottaminen kaikkiin kolmeen kohteeseen vuorotellen, erittäin tuhmien puhuminen, sitominen, kiinni pitäminen ja tukasta vetäminen on tosi jees. Suorastaan nam!!

      Vähän sinne päin on seurustelu/parisuhteissa ja vakipanojutuissa päästy. Mutta ei ihan perille mun näkökulmasta.

      Netti on hieno väline myös, kuinka heikkoa tie ennen sitä olikaan. Mutta niitä henkilökemioita, syttymistä just tietylle ihmiselle on hemmetin vaikea toteuttaa.

      Itse oon harkinnut harrastuspuhelinliittymän hankkimista tähän tarkoitukseen. Sillä pääsis jo hieman lähemmäksi arvonnassa.

    • hornetboy

      Kiitti neitokaiset hyvistä kommenteistanne ;)
      Ja mulle voit naiset tosiaan rohkeesti laittaa mailia ja kertoilla haluistanne ja fantasioistanne..
      Ehkäpä ne meillä jollain tapaa kohtaavat ja tiedä vaik sitten tutustuttaisii hieman ja pidettäis kiva nautinnollinen ilta yhdessä ;)

    • UhkeaBlondi

      Luin 50 shades of grayn ensimmäisen osan ja kyllä kolahti. Pakko päästä kokeilemaan. Raju seksi siis kiinnostaa, ainakin kokeilumielessä.

      Olen 40 nainen pääkaupunkiseudulta.

      • Mies, Hki

        Hanki parempaa luettavaa siltäkin saralta. Tervetuloa kokeilemaan käytännössä.


      • UhkeaBlondi kummin päin se sinua kiinnostaa. Olisitko alistava vai alistettu. Tai mitä muuta voisi tarkoittaa raju seksi sinun mielestäsi.


    • reda1

      Mielenkiintoinen keskustelu, kerrankin asiallista juttua. Itsellä sama ongelma kuin monella muulla: suuntautuminen on erittäin subhenkistä, se on ainut todella kiihottava seksimuoto. Mutta, kumppanin löytäminen ei ole helppoa monestakaan syystä. Seksiä kyllä löytää, se ei ole ongelma. Mutta, itsevarman, seksuaalisesti alistamishaluisen, mutta terveellä tavalla toista kunnioittavan kumppanin löytäminen on haastavaa. Alistamista on vaikea teeskennellä, jos se ei oikeasti kiihota.

      Toinen ongelma on se, että nämä alan "piirit" tuntuvat koostuvan lähinnä hyivnkin itsevarmoista, näyttäytymishaluisista ihmisistä, joille pukeutuminen, jonkunlainen nettijulkisuus ym. ovat osa kuviota.

      No, itse olen kaikella muulla kuin missin ulkonäöllä varustettu tavisihminen, jonka seksuaalisuus on erittäin voimakasta, mutta en koe tarvetta brassailla sillä missään, en markkinoida itseäni, en levitellä kuvia provosoivasta pukeutumisesta tms. Minun seksuaalisuuteni paljastuu neljän seinän sisällä ja se luonnollisesti karsii mahdollisuuksia päästä neljän seinän sisään...

      Myös minulla on äärimmäisen korostunut tuntoaisti, joten piiskaaminen ja läimäyttely ovat asioita, jotka tappavat halut. Kaipaisin itse älykästä miestä, joka ymmärtää alistamisen perimmäisen luonteen - väkivallalla ei hallita, se listää vastarintaa. Sen sijaan täydellisintä alistamista on saada toinen haluamaan asemaansa.

      Kerran olen kohdannut miehen, jolla oli taito käsittämättömän maskuliiniseen ja itsevarmaan seksiin. Hän sitoi raajoillaan, hallitsi tilannetta täysin ja piti valtavilla kourillaan tukasta kiinni pannessaan takaapäin todella rajusti. Se saa vieläkin hyytelöksi, ei ollut pienintäkään epäilystä siitä kuka tilannetta hallitsi.

      Netissä on liikkeellä paljon todella sekopäisiä tyyppejä, joten varovaisuus näissä hommissa ei ole lainkaan paha juttu. Lisäksi niin ikävää kuin se onkin, ei ventovieraiden ihmisten terveydestä voi koskaan mennä takuuseen. Ihan kevyin perustein ei tule riskiä otetuksi, vaan vakituista ja luottamuksellista alistussuhdetta olisi itsellä etsinnässä.

    • Leanna

      En tiedä noista kemiajutuista. Itselle yksi osa fetissiä on, että minulla ei ole oikeutta nirsoilla tai esittää vaatimuksia miehelle vaan alistua oikeasti. Kaikkein eniten kiihottaa ajatus suuresta ikäerosta. Tarvitsen vain vankkumattoman itsevarman alfauroksen, jolla on vahva libido ja joka ymmärtää, mistä miehen ja naisen välillä aina lopulta on kyse.

      • Alfa

        Miksi miehet haluu komentavan naisen ? Tulin tylsästä naisten illasta missä ei kun juotu, humalassa teki mieli miestä kun en ollut moneen vuoteen saanut. Matkalla näin kun nuori runkkas, menin auttaa ja kyllä lensi komeasti vispatessa. Tuli mukaan vaikka olen viiskyppinen nainen. Halusin katsella ja poika riisu kaikki pois kun komensin. Kyllä komeesti seiso (19cm, mitattu) ja puristelin kun ei pannut vastaan. Peppua kokeilin sormella vaikka aluksi ujosteli, pakaroille löin kämmenellä ja pyllisti kiltisti. Sitten halusin munaa ja pitkään pojalla seiso kun puristelin kiveksiä että valitti. Välillä poltin tupakan ja käskin seisoo edessäni runkaten. Kun nuori anto alistaa niin rasvasin pyllyn ja työnsin ison dildon anaaliin että valitti. Halus tulla uudestaan ja minusta tuli domina nuorelle.


      • kiusattava
        Alfa kirjoitti:

        Miksi miehet haluu komentavan naisen ? Tulin tylsästä naisten illasta missä ei kun juotu, humalassa teki mieli miestä kun en ollut moneen vuoteen saanut. Matkalla näin kun nuori runkkas, menin auttaa ja kyllä lensi komeasti vispatessa. Tuli mukaan vaikka olen viiskyppinen nainen. Halusin katsella ja poika riisu kaikki pois kun komensin. Kyllä komeesti seiso (19cm, mitattu) ja puristelin kun ei pannut vastaan. Peppua kokeilin sormella vaikka aluksi ujosteli, pakaroille löin kämmenellä ja pyllisti kiltisti. Sitten halusin munaa ja pitkään pojalla seiso kun puristelin kiveksiä että valitti. Välillä poltin tupakan ja käskin seisoo edessäni runkaten. Kun nuori anto alistaa niin rasvasin pyllyn ja työnsin ison dildon anaaliin että valitti. Halus tulla uudestaan ja minusta tuli domina nuorelle.

        Olihan hyvää luettavaa. Tuollaiseen, kun joutuisi tai tapaisi missä toinen on noin innostunut niin ei tietäisi miten olisi. Mitä tykkäisit sitoa kiinni ja huudattaa toista? Alistettuna, jopa huputettuna avuttomana pyytäisi armoa.


    • perv0

      Itsekin olen miettinyt että missä tällaisesta pitävät tytöt lymyävät.Ei ole mitään niin kiihottavaa kuin laittaa naiselle pallo suuhun,panta kaulaan,siihen hihna ja paukuttaa takaapäin hihnasta kiskoen.Tai sitoa ranteista ja nilkoista sänkyyn ja nuolla kunnolla toisen vääntelehtiessä..

    • hornetboy

      Moikka kokeilunhaluiset naiset/tytöt ;)

      Nyt on kesä kovaa vauhtia tulossa ja olis kiinnostava ajatus lähtee esim: luonnonhelmaan leikkimään tuhmia alistusleikkejä ;)

      Kertoilehan neitokainen mulle kiihoittaisko juuri sua nää jutut:
      tukistus
      läpsiminen/piiskaus
      sitominen
      nimittely
      kovemmat otteet
      Vastaile suoraan mailiini sen näkyy tos aiemmassa viestissä

    • voiko toisin päin?!?

      Aina näkee kun nainen istuu miehen naaman päällä ja sehän onkin ok, mutta käykö, että:

      mies istuu naisen naaman päällä?!?!

      :D

    • Raisk.

      Kaikkein parasta on piestä, raiskata ja alistaa omaa vaimoa. Juuri mikään ei ole kiihottavampaa kuin oman vaimon tuskainen itku, kun häntä kohtelee rajusti - ja sitä seuraava orgasmi on molemmille todella kova.

    • Tätä samaa olen itsekkin miettinyt jo kauan. Tuntuisi että maa on niellyt kaikki alistuvat naispuoliset henkilöt...

    • Arkea ja alistumista

      Varmaankin alistuvia naisia on paljonkin, mutta läheskään kaikki eivät hae ensisijaisesti alistajaa, vaan kumppania muuhunkin kuin seksuaalisten tarpeiden täyttämiseen. Itsekin kiihotun ajatuksesta, että mies piiskaisi ja ehkä alistaisi muillakin tavoin, mutta ehtona on se, että mies on "aviomies-ainesta" eli voisin elää hänen kanssaan myös hyvää tavallista arkea.

      • petals

        Varmaan totta, mutta kyllähän noita kuuluu olevan paljon naisia, jotka haluavat ihan sessioitakin. Itse en kyllä uskaltuisi sellaiseen.
        Kävisi kuitenkin niin että jos alistuisi niin omistautuisi ja niin vahvasti että sitten kävisi köpelösti. Lisäksi itse koen että täytyy olla vahva luottamus ja kiintymyssuhde, jotta voi olla täysin toisen hallinnassa ja antautua.


    • Itse taas mieluummin hakisin pelkkää sessiota, tietenkin kemioiden nyt täytyy kohdata tottakai mutta nykyisessä elämäntilanteessa en voi sitoutua 24/7 suhteeseen vaan mieluumminkin tarvittaessa paikalle käskettävä narttu olisi lähinnä toiveissain. Koskaan sellaista ei varmasti löydy mutta haaveillahan saa aina :)

    • hornetboy

      Arkea ja alistamista joo toihan olis ihannetilanne juurikin löytää tasavertaiseen normaaliin parisuhteeseen nainen,joka kuiteskin sit seksissä haluais rajumpaa ja olla alistuva ;)
      Mut siinäpä se kysymys onkin mistä/miten sellaisen voi löytää ja tunnistaa?
      Siks oon hakenut kokeilunhaluista naista sessioluonteiseen tapaamiseen se voi jäädä kertaan tai poikia ystävyyden milloin voi tapailla useamminkin tai jopa enemmänkin jos natsaa :)
      Kesä on kuumaa aikaa ;)

    • pikkutyttö

      en välttämättä haluaisi yhdyntää, mutta jos viitsisit kurittaa minua, niikuin tuhmia tyttöjä kuuluu, suuseksi käy ! olen aika nuori, mutta tarvitsen vanhemman miehen tai naisen piiskausta

    • hornetboy

      Nimimerkki pikkutyttö!!!!

      Juuh toi kuritus kyl onnistuu ;)
      Laittele mulle mailia sähköpostiini mistäpäin oot?
      Kertoile vähän millaista kuritusta olisit vailla?
      Olethan kuiteskin täysi-ikäinen...

    • taru2

      Minä nautin munille polkemisesta. Minulla on punaiset Hai-saappaat tähän tarkoitukseen. Olen niillä polkenut , ja myös usein potkinut miestä munille. Tästä alistuksesta minä ainakin pidän, kun saan polkea saappaallani mieheltä munat littaniksi.

      • Anonyymi

        Tuu kikkiin jaketsu69


    • justmakeme

      Ihan vaan tuli mieleen kaikille alistuvaa seuraa etsiville, että voi olla hyödyllistä miettiä miten netissä asiansa esittää. On myös hyödyllistä perehtyä varsinaiseen asiaan ennekuin hyppää suinpäin piiskaamaan ketään. Siinä on nimittäin aikamoinen vastuu kun alistaa jotakuta ja mikäli ei tiedä mitä tekee niin voi aiheuttaa harmia. Tosin kukaan asiaa pohtinut alistuva henkilökään tuskin ensimmäisenä hyppää ihan kenen tahansa matkaan jos on yhtään miettinyt asiaa.

      Ihan vain ajattelemisen aiheeksi kaikille.

    • Eipäs ole tärpännyt vieläkään...

    • Tuntuisi nyt ainakin siltä ettei ne etsi mastereitaan ainakaan täältä Suomi24:stä...

    • hornetboy

      Nainen 22v pistähän mulle mailia niin tehdään fantasiosta totta ;)

    • AljAS

      N 22 tai joku muuki voi kirjoita poros at jippii.fi niin joitain ajatuksia vois vaihtaa. Minulla enempi tuo sanallinen käytössä.

    • hornetboy

      Ei tuollainen nimittely välttämättä hullua ole N22,jos se kiihoittaa itseäsi ja tapahtuu ainoastaan ja vain seksileikissä :) Eihän kukaan normielässä haluu että ulkonäköö tai muotoja nimitellään.Jokaisellahan meissä on omat on fantasiat ja juttumme mistä saa kiksejä ;)Yleensähän alistuvat juurikin haluavat että heitä seksileikeissä käsketään/nimitellään/pakotetaan/nöyryytetään yms... mut tosiaan jokaisella omat halunsa ja rajansa miten se tehdään pikku tuhmasti vai rajummin.

      Mut jos juuri sinä kokeilunhaluinen nainen joka luet tätä parhaillaan haluisit koklata kevyttä alistamista niin laittele mulle rohkeesti viestiä ;)

    • Simpukka1972

      Onpa hyvä keskustelu! Olen yli 40v nainen ja tykkään lievästä alistamisesta. Ongelmana on löytää siihen hommaan sopiva mies. Yleensähän miehet haluavat että nainen on aktiivinen ja minä kun tahdon että käsketään, enkä halua itse olla aloitteellinen vaan suostua. Mastereille olen liian arka, en halua asuja, sitomista, leluja tai nipistimiä. Alistumiseni on enemmän henkistä laatua, mies tekee mitä tahtoo ja minä nautin antautumisesta ja siitä kun näen kuinka mies nauttii. Tykkään pienestä piiskaamisesta, anaalista ja suihinotosta, suostuisin myös pissajuttuihin (mies voisi pissata pimppini päälle ja katsoa kun minä pissaan). Kaiken pitää kuitenkin tapahtua hellyydellä, että pusitaan ja halaillaan, pidetään kädestä kiinni. Tulisi tunne että olen haluttu, hyväksytty. Niin, mistäpä tällainen mies löytyisi. Haluaisin sellaisen pitkäaikaisen suhteen näissä merkeissä, vaikka kerran pari kuussa.

      • vikvink

        Tämä kuvaa ihan tasa-arvoista suhdetta, eikä ole mitään tekemistä alistamisen kanssa. Tämä kannattaa ymmärtää, että SM-jutut ovat oikeasti rajuja. Alistettava ei saa seksissä mitään, jos ei juurikin ole kiinnostunut kivusta tai toisen palvelemisesta ja toisen tarpeethan ovat yleensä aika rajuja, syväkurkutusta, piiskausta, sperman nielemistä. Ei tällaisia juttuja vieraaan ihmisen kanssa pysty tekemään, ellei ole todella rohkea. SM-seksissä ei ole hellyyttä.


    • hornetboy

      No mä voisin olla juurikin hakemasi Simpukka1972

      Saa laitella viestiä niin jutskataan aiheesta tarkemmin ;)

    • häpeä estää

      Minulla on fetissiseuran hakemisessa haitannut hirveästi oma ylipaino kun häpeän omaa ulkonäköäni. Olen ollut pullukka koko elämäni ja kyllä noita miehiä aina silloin tällöin on vaihtelevanpituisiin suhteisiin rinnalle siunaantunut mutta vain yksi heistä oli sellainen jolla oli mitään mielenkiintoa tai karismaa alistaa minua seksin aikana. Menetys oli suuri kun se suhde päättyi.

      En tiedä mitä alistamisesta kiinnostuneet miehet ajattelevat ylipainoisista naisista. Siis voin sanoa itsestäni että olen 160cm ja 100 kiloa eli en mitenkään "pikkuisen pyöreä" vaan ihan oikeasti lihava. Itselle se oma mielikuva seksikkäästä sub naisesta on tällainen nuori, hoikka ja nätti http://40.media.tumblr.com/05ae2dd33d631573a87b5f63beb80008/tumblr_mt3sh07Vf81sox6gmo1_500.jpg

      eikä todellakaan ikinäkoskaanmilloinkaan tällainen: http://up5.xhcdn.com/000/000/315/909_1000.jpg

      Jotenkin tuntuu että ketä tervettä miestä voisi kiinnostaa minunlaiseni lihavan naisen alistaminen kun sub naisten "kuuluu" olla veistoksellisia, esteettisiä ja kauniita.

      • Ei lainkaan paha tuo alempi kuva. Pulskat tytöt ovat kiihottavia.


      • Master 2

        Oot todella himottavan näköinen,ei todellakaan paha.Kävis mulle hyvinkin.


      • Ukko 50+++

        Älä yhtään häpeile , jos muistutat tuota alemman linkin tyttöä! Juuri tuollaiset tytöt kiihottaa valtavasti ja on mistä pitää kiinni. Pyllyä vain urheasti pystyyn !! Aikamies


    • Minua ainakaan se lihavuus haittaa kun en mikään adonis ole itsekkään. Subius on kumminkin siellä pään sisällä eikä koreassa ulkomuodossa. Oliko tuo oma kuvasi? Jos oli niin kiva kuva ;)

    • morsiusneito

      Pukeuduin eilen kotona naisten mohair paitaan,kaulahuiviin ja laitoin tumput housuihini toisen kiin että muna oli lapasen peukalo osassa. No hetken käveltyäni tuli vastaan alkavassa metsässä 40 nainen kun huomasi minun vaatetukseni ja ihmetteli munalla täytettyä lapasta joka pilkoitti housuista ulkona, olihan siinä vielä huivi laitettu niin että kerää oikein huomiota. No nainen pysähtyi katsomaan minua ja kysyi mikä on ongelmani niin vastasin että hanskan haluaisin no nainen tähän vastasi että onnistuu jos toteuttaisin hänen vaatimuksensa no päätin ryhtyä leikkiin kun itse kerjäsin. Nainen otti kädestäni kiinni ja vei syvemmälle metsään hän käski mennä polvilleen ja nuolla hänen hikistä ja karvaista pilluaan. No hetken nuoltuani nainen käski myös nuolla persereikää ja samalla hieroin klitorista kun nainen oli tullut niin luulin että oli minun vuoroni ja niin olikin mutta nainen sanoi että haluaa laittaa kepin pyllyyni eikä hän kyllä paljoa kysellyt lupaa ennen kuin survaisi kepin sisääni. No siinä keppi pyllyssä ilman takkia muna pystyssä metsässä tuntemattoman naisen käskytyksessä petyin sitten kun nainen sitoi käteni selän taakseni ja sanoi että seuraa häntä. No lähdimme kävelemään kohti naisen asuntoa ja asunnossa sitten alkoi tapahtua kun nainen sitoi minut häpeä paaluun. Siellä minä sitten pylly pystyssä olin ja ihmettelin kun nainen ***** minua suuhun ja pyllyyn trap onilla. Aikaa kului varmaan noin 3-4 tuntia kun hän siinä minua ***** käski nuolla hänelle varmaan noin 20orkkua. Viimein hän päästi minut irti ja kysyin paikat sattuen sitä runkkuani niin nainen vastasi että nyt runkkaat itsellesi 5 orgasmia ja hän istuu edessäni karvainen ***** paljaana. Siinä sitten runkatessani nainen ***** minua välillä dildolla suuhun ja levitteli omi spermojani naamalleni jouduin muös nuolemaan naisen sormia joilla sormitti minua itseään pyllyy. Nainen sanoi että en pääse pois jos en lupaudu hänen huoraksi jatkossakin kun oli kuvannut tämän session. Eikai siinä sitten muuta vaihtoehtoa ole kuin lupautua. Huomenna olisi kuulemma paljon rankempaa touhua luvassa sanoi nainen. Tämän päiväinen oli vasta kuulemma ollut alku lämmittelyä.

    • Vähissä on seuranhakijat olleet...

      • Ei tietoja!

        No ihan taatusti. Ethän antanut mitään yhteystietoja. Kuinka kukaan olisikaan voinut ottaa yhteyksiä.


    • Autumn2017

      Jos haluut tulla Helsinkiin alistamaan niin tervetuloa

      • AutumM2017

        Kerro lisää? Oletko aidosti mukana?


    • OpetustaKiitos

      Mistähän löytyisi opetusmateriaalia? En tarkoita nyt varsinaisia pornovideoita.

    • cirko

      Ensinnäkin on olemassa sivusto bdsmbaari.net, jossa aiheesta on asiallista keskustelua ja lisäksi sitä kautta saattaa löytää harrastuskaverinkin. Toiseksi...kiinnitin huomioni siihen että joku tuolla ketjussa sanoi ettei bdsm-seksiin kuulu hellyyttä. Tuo on täysin väärää tietoa. Kunnollinen dominoiva henkilö kiinnittää aina huomiota myös jälkihoitoon ja siihen kuuluu hellyyttäkin. Siihen siis kuuluu myös halimista ja suutelua yms. jos se kummallekin on ok. Myös ihan tavallinen nainti kuuluu asiaan, jos kumpikin sitä haluaa. Bdsm ei ole pakottamista vaan kaikesta sovitaan aika tarkasti etukäteen. Kaikki bdsm-harrastajat eivät ole masokisteja tai sadisteja, kipu ei siis aina ole pääasia. Variaatioita on yhtä monia kuin on ihmisiäkin.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Suuri osa naisista fantasioi alistetuksi tulemisesta! Alistamiseen suostuvaisia miehiä on hyvin vaikea löytää!

      • Anonyymi

        Et kai koita eukkoosi pehmeellä panna. Ei siitä mitään tule.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa... 38v mies ja nyt 14v vaimoni kanssa. Seksiä on hyvää mutta tarvitsee joskus enemmän. Etsi totta kai mutta ei löytynyt vielä. Pk seudun.

      Kokemuksia löytyy mutta liian kova oman vaimoni.

      Jos jonku nainen kiinnostaa?

      Ä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe