"Laihduttajat"

Eieieieiei

Jos yritätte laihduttaa olemalla syömättä mitään, niin elkää huijatko itseänne! Laihduttaminen ei ole yhtään tehokkaampaa olemalla syömättä mitään. Ehkä paino tippuu nopeammin ja vatsa pienenee, mutta se paino lähtee ensin lihasten myötä: Ilman tarpeellista määrää proteiinia, lihakset ei kasva. Ilman proteiinia lihaksenne surkastuu ja heikkenette. Btw sydänkin on lihas. On helpompiakin tapoja kuolla.
Ilman hiilihydraatteja ette jaksa mitään. Sekään ei ole hyvä tosipaikan tullen. Jos vaikka tiputte veteen, ette jaksa uida pois. Hukutte tai kuolette hypotermiaan. Itseäni ihan kammottaa kuolla hypotermiaan.
On monia muitakin haittoja syömisen lopettamisesta, mutta listasin nuo kaksi. Syökää hyvin, älkää liikaa ja liikkukaa, niin laihdutte. Jos haluatte kuolla niin siihen on helpompiakin tapoja. Ja paljon kivuttomampia. Itsekin laihdutan, ja se tuottaa tulosta. Syön paljon, ja liikun paljon.
T. 14v poika

6

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalaa1

      Yksi, mistä moni voi aloittaa, niin olisi jättää pois energiajuomat, makeiset, limsat ja roskaruuan. Lisäksi alkaa liikkua, ensin sen verran mitä oma kunto antaa myöten, ja kunnon kasvaessa lisää liikuntaa. Liikunta täytyy aloittaa rauhallisesti, jos on ylipainoa. Liian rankalla liikunnalla saa vain vahinkoa aikaan. Polvet ja nilkat joutuvat koville.

    • 16v tyttö

      Ite laihduin 30kg lopettamalla syömisen. Lähtöpaino oli 60kg ja olin 163cm pitkä. Tarkotus oli laihduttaa 15kg mutta se tuntui sitten niin helpolta ja ruoka ei enää pysynyt sisällä niin nopeasti siitä se tippui vielä kunnes olin 163cm/30kg silloin tajusin että ei ole normaalia ja sain apua ja nyt vähän paremmassa jamassa mutta vielä matkaa normaaliin painoon.

      • Kuulostaa niin terveeltä, että meinasin oksentaa.

        Miksi pitää pudottaa painoa, jos on jo alkutilanteessa normaalipainoinen?

        Äly hoi, älä jätä näitä raukkoja ihan vielä.


    • 12v typy

      Itse laihdutin 10kg rauhassa, rupesin juoksemaan ja syömään tosi terveellisesti,mutta kuitenkin aika isoja määriä,etten kuihdu. Lihakset on pysynyt hyvässä kunnossa ja olen kehittynyt,vaikka olen samalla laihtunut. Ennen olin 155cm pitkä ja painoin 56 kiloa ja nyt olen 160cm pitkä ja painan sen 46kg. Nyt olen tyytyväinen itseeni ja tunnen oloni paljon terveemmäksi. Rinnat ovat vähän myös kasvaneet ja karvoitusta tullut, ja aika runsas valkovuoto. Pientä kipua alavasassa,eli kohta ne kuukautisetkin varmaan alkaa. Siis en missään nimessä syö liian vähän.

    • 10+2

      Jep, hieman pudottaa kaloreja esim 500 normaalista, pitää proteininsaannista huolta käy silti treenamassa salilla niin lihakset säilyy. Ei mitään epätoivoisia nyt pitää laihtua muutamassa viikossa-dieettejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe