moi!
olen aivan mielettömän ihastunut erääseen kaurismieheen,mutta tuntuu etten saa ehkä koskaan tietää hänen tunteistaa ja ajatuksistaan minua kohtaan. aina kun näemme hän vaikuttaa kiinnostuneelta,mutta ikinä hän ei tunteistaan puhu. vaikka olen monesti häneltä suoraanki kysynyt,mutta ei minkäänlaista vastausta. mistä johtuu? ja onko mitenkään mahollista saada häntä puhumaan..? koska kovin kauaa en enää jaksa tälläistä epätietoisuutta..
ihastunut kaurismieheen..
14
3905
Vastaukset
- täälläkin..
Käsittääkseni kaurismies tutkailee pitkään onko toinen hänelle sopiva kumppani pitemmällä tähtäimellä, vaihtaa mielensä monesti, pitää etäisyyttä. En ihmettele jos turhauttaa. Siinä vaiheessa kun toinen alkaa sanoa "samoin" typerä virne naamalla joka asiaan, kannattaa alkaa etsimään parempaa. Toivotaan teille parasta, jokainen kuitenkin ihan oma lukunsa.
- turhautunut
juu,olen huomannut myös tuon etäisyys-asian,välillä ei herrasta mitään kuulu,mutta toisaalta sitten taas saattaa asia olla ihan toisin päin. onneksi en ole vielä kuitenkaan kuullut tätä "samoin" sanaa juurikaan..:) noh,ehkäpä hän joskus vielä tunteistaan kertoo,ainakin toivottavasti. en vain voi käsittää mikä siitä tekee niin vaikeaa,koska itse yleensä osaan puhua tunteistani ja ajtuksistani. sanoisin vaikka ihan suoraan jos ei kiinnosta,mutta tuollainen asioiden vatkaaminen ei ole kivaa..harmillista sinänsä,koska muuten kyseinen henkilö on aivan ihana..:)
- KaurisN
turhautunut kirjoitti:
juu,olen huomannut myös tuon etäisyys-asian,välillä ei herrasta mitään kuulu,mutta toisaalta sitten taas saattaa asia olla ihan toisin päin. onneksi en ole vielä kuitenkaan kuullut tätä "samoin" sanaa juurikaan..:) noh,ehkäpä hän joskus vielä tunteistaan kertoo,ainakin toivottavasti. en vain voi käsittää mikä siitä tekee niin vaikeaa,koska itse yleensä osaan puhua tunteistani ja ajtuksistani. sanoisin vaikka ihan suoraan jos ei kiinnosta,mutta tuollainen asioiden vatkaaminen ei ole kivaa..harmillista sinänsä,koska muuten kyseinen henkilö on aivan ihana..:)
Mä arvelen, että se voi olla ihan oikeesti kiinnostunut. Mutta kuten minäkin (kaurisN)sanon sitten vasta asiasta, kun tunteet on itselle 100 % varmat. Ja sen jälkeenkin ehkä turhan harvoin, joittenkin mielestä.
Se on vaan sellanen luonteenpiirre. Mut voit päätellä myös paljon käytöksestä ja teoista ;) - turhautunut
KaurisN kirjoitti:
Mä arvelen, että se voi olla ihan oikeesti kiinnostunut. Mutta kuten minäkin (kaurisN)sanon sitten vasta asiasta, kun tunteet on itselle 100 % varmat. Ja sen jälkeenkin ehkä turhan harvoin, joittenkin mielestä.
Se on vaan sellanen luonteenpiirre. Mut voit päätellä myös paljon käytöksestä ja teoista ;)niin,toivottavasti on kiinnostunut..:) mutta se selviää sitten joskus,ajan kanssa ilmeisesti..:) ja ei taida olla olemassakaan mitn keinoa miten kauriin saa puhumaan,ilman että on siihen aivan valmis ja asiasta varma?
- kaurisM
turhautunut kirjoitti:
niin,toivottavasti on kiinnostunut..:) mutta se selviää sitten joskus,ajan kanssa ilmeisesti..:) ja ei taida olla olemassakaan mitn keinoa miten kauriin saa puhumaan,ilman että on siihen aivan valmis ja asiasta varma?
Hidas ja varovainen olen minä ainakin tunnustamaan toiselle tuntemisiani. Ussein harmittaa tuo piirre itseäkin. Tunteiden myöntäminen itsellekin on harkinnan tulosta.
Varmasti rasittava olla toinen osapuoli, mutta minkäpä mies luonteelleen mahtaa. Uskon, että olemme kyllä hyvin harkittuamme päätöksessä ja tunteessa tiukasti pysyviä, joten toivottavsti jaksat odottaa.
Kokemuksesta voin sanoa, että painostaminen ja syyttäminen on varmin tapa saada välit poikki. Pari aluillaan olevaa suhdetta on kohdallani tuohon kaatunut. Odota vain niin hyvän tilanteen tullen sunki miekkonen varmaan sanoo miten merkittävä ihminen hänelle olet. - turhautunut
kaurisM kirjoitti:
Hidas ja varovainen olen minä ainakin tunnustamaan toiselle tuntemisiani. Ussein harmittaa tuo piirre itseäkin. Tunteiden myöntäminen itsellekin on harkinnan tulosta.
Varmasti rasittava olla toinen osapuoli, mutta minkäpä mies luonteelleen mahtaa. Uskon, että olemme kyllä hyvin harkittuamme päätöksessä ja tunteessa tiukasti pysyviä, joten toivottavsti jaksat odottaa.
Kokemuksesta voin sanoa, että painostaminen ja syyttäminen on varmin tapa saada välit poikki. Pari aluillaan olevaa suhdetta on kohdallani tuohon kaatunut. Odota vain niin hyvän tilanteen tullen sunki miekkonen varmaan sanoo miten merkittävä ihminen hänelle olet.kiitos teille kaikille,apua varmasti on vastauksistanne..:) ja kiva kuulla,etten ole ainut tälläisen tilanteen kanssa. toivottavasti en nyt vain ole kärsimättömyydelläni pilannut kaikkea..mutta aika näyttää.
- ...
turhautunut kirjoitti:
kiitos teille kaikille,apua varmasti on vastauksistanne..:) ja kiva kuulla,etten ole ainut tälläisen tilanteen kanssa. toivottavasti en nyt vain ole kärsimättömyydelläni pilannut kaikkea..mutta aika näyttää.
Eikö ole elämä hullua, kun ei muka voi toiselle kertoa tunteistaan ja elää ns. täysillä.
- turhautunut
... kirjoitti:
Eikö ole elämä hullua, kun ei muka voi toiselle kertoa tunteistaan ja elää ns. täysillä.
niinpä,sitä samaa olen itsekkin miettiny..??!!
ja sulle rakastunut; onnea teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin..:)
- Rakastunut
Yli puolitoista vuotta olen odottanut ja odotan edelleen, että julmasti petetty ja jätetty kaurismies pystyisi päättämään antaako tunteille vallan.
Meillä ei kyllä ole tunteiden laadusta ja määrästä epäilystä vain siitä ryhtyäkö suhteeseen, koska ja millaiseen, olenko tarpeeksi luotettava...jne.
Joskus sattuu katsoa toista kun näkee että toinen kaipaa viereen ja rakkautta, mutta kun ei uskalla.
Konkreettisesti vaikeinta on se kun tänään hän sanoo hymyillen minun olevan tärkeintä hänen maailmassaan, mikään ei koskaan tule välilillemme.
Ja ensi viikolla hän tokaisee surullisena; "Ei sun kannata odottaa mitään" silloin itkettää ja kovasti, no sitten taas hän suutelee jalat altani ja sitä rataa.
Ymmärrän toki häntä enkä tahdo hoputtaa kukapa toipuu parinkymmenen vuoden liitosta (kun on tullut jätetyksi) hetkessä, en minä ainakaan toipunut.
Silti masennun välillä vaikka rakastankin tuota jumalaisen ihanaa sielunkumppaniani.
Onneksi rakkaus kuitenkin kantaa ja uskoa huomiseen riittää ymmärrän häntä sanattomasti enkä koskaan tule pettämään häntä.
Olen yllättävää, ehdottoman uskollinen kaksosnainen, nousurapu -joka vaikuttaa jostain syystä persoonaani eniten. - hmm...
Itse kaurismiehenä uskon että se mies on erittäin kiinnostunut susta. Itsellä tunnostaa juuri samalta joskus kun joku kiinnostaa mutta kun ei ole ihan sata prosenttisen varma niin ei saa mitään sanottua. Pientä tai vähän isompaakin rohkaisua vaan peliin että mies tuntee itsensä tärkeäksi ehkä juuri sinun elämässä niin ihan varmasti se sanainen arkku aukeaa:) Itsellä joskus ihan liikaakin:D
- hilu
Kaurismies on parhaimmillaan ihana, suloinen ja hauska - ainakin se ystävä, jonka tunsin parisen vuotta. Mutta tunteistaan ei puhunut, sanoi tykkäävänsä ja en yhtään epäile...niin minäkin pidin/pidän hänestä - edelleen, mutta suuria tunteita on turha odottaa: Ensin työ, sitten huvi!
- turhautunut..
olen tässä miehessä huomannut,että tosiaanki ensin työ ja sitten huvi..ja tavallaan se on ihan hyvä asia,kunhan ei ihan liiallisuuksin mene. ja sulle hmm..kiitos kannustavasta viestistäsi..:)
- milde
Minäkin olen ihan todella ihastunut yhteen kaurismieheen, ja kovasti vaikuttaa siltä, että hän tuntee samoin minua kohtaan. Silti en saa oikein minkäänlaista vastausta, kun olen kysynyt hänen tunteistaan.
Muutama kuukausi sitten, ensisuudelmamme jälkeen, yritin saada hänen tunteistaan jotain selkoa. Silloin hän sanoi, että pitää minua todella hyvänä ystävänä, muttei tunne minua kohtaan mitään sen syvempää.. Tuon jälkeen suudelmia ja halauksia on tullut vaihdettua aina kun tapaamme (eli siis melkein joka päivä), mutta silti hän sanoo, että tahtoo olla vain ystävä..
Tosi romanttisia sähköposteja ja viestejä hän kyllä lähettelee, ja on hän muutaman kerran jotain yhteisestä tulevaisuudestakin vihjannut, mutta jos yritän jollain tavoin saada varmuutta siitä, tunteeko hän minua kohtaan muutakin kuin ystävyyttä, hän tavallaan kieltää kaiken. Tällä hetkellä ajattelen, että parempi antaa ajan kulua, ja nauttia jokaisesta hetkestä, jonka saan viettää rakkaani kanssa. Kyllä minä sen rakkaudentunnustuksen vielä joskus kuulen.. Kaikin muin tavoin hän on sen jo ilmaissut.. - Mimmi
tiedän kaverini oli kihloissa melkein 10v. kauris(M) kanssa ja loppujen lopuksi suhde kaatui siihen kun mies ei tunteitaan näyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926