Hmm... Tämä ei ole ongelma vaan mietelmä.
Olen 18-vuotias naisenalku ja seurustelen itseäni yhdeksän vuotta vanhemman miehen kanssa. Kaikkien tanttojen kauhuksi olemme seurustelleet jo 4 vuotta, ja rakastelimme ensimmäistä kertaa reilua kuukautta sen jälkeen kun aloimme seurustella. Ensimmäinen puolivuotinen oli villiä toisiimme tutustumista, seuraava vuosi tuttua ja lämmintä nautiskelua. Tätä seurasi puolisen vuotta tyydyttävää rutiinia.
Ja sitten homma alkoi hyytyä (mieheni tahdittamana)... 2-4krt/vko muuttui 2-4/kk, pian oltiinkin menossa hienoa alamäkeä... vähäseksisin kausi oli siinä 3-3½ vuoden seurustelun paikkeilla (parikin kuukautta ilman seksiä). Silloin aloin minä kyllä olla jo hyvin pettynyt... (lähinnä itseeni, perinteinen naisen itsesyyttelyvietti =))
Sitten lähdettiin taas ylämäkeen hitaasti mutta varmasti, ja nyt tahti on taas kerran 1-2 viikossa. Olemme molemmat töissä ja molemmat vaihtelevalla menestyksellä rättiväsyneitä.
Täytyy sanoa että tämä tahti ei ole ihan sitä mistä minä haaveilen, mutta koska seksi ei ole keskeisin asia meidän suhteessamme niin olen kyllä hyvin onnellinen näinkin.
Kummastelen vain kun tuo miesten haluttomuus tuntuu edelleen olevan sellainen tabu. Onko minun mieheni joku aivan uskomaton harvinaisuus vai eikö miesten harvoin-halukkuudesta vaan puhuta?
Se on varmaan monelle naiselle todella kova paikka, kun "miehet ei koskaan ole haluttomia" ja sit oma ukko sanookin että ei kiitos. Siinä ei ole mitään mihin takertua, ainoat vaihtoehdot mitä mediat ja monien tuttavapiiri (koska miesten haluttomuudesta ei uskalleta puhua) tarjoaa ovat että 1. mies pettää tai 2. olet niin läski ja ruma ettei sua kukaan halua.
Tuosta ajattelumallista haluan että kaikki naiset pääsisivät eroon =)
voi että
3
418
Vastaukset
- neitonen
...kaipa pedofiilin halut vähenivät, kun 14-vuotiaan teinin tyttömäinen vartalo vähitellen muuttui naisen vartaloksi...
- mietittävää
Ymmärsitpä asian ytimen =)
Saman verran mulla on tissiä nyt kuin 14-vuotiaana, ja takapuoli oli kyllä riittävän leveä silloinkin.
Aika suppilokatseista tuollainen numeroihin tuijottelu. Etsipäs sanakirjasta käsite "pedofiili" ja mieti sitten realistisesti olisiko sellaisen kanssa mahdollista ylläpitää onnellista ja tasapainoista suhdetta neljä vuotta. Jos edelleen olet sitä mieltä että voi, niin en tiedä miten hörhökestävä persoona olet =) - mvm68
mietittävää kirjoitti:
Ymmärsitpä asian ytimen =)
Saman verran mulla on tissiä nyt kuin 14-vuotiaana, ja takapuoli oli kyllä riittävän leveä silloinkin.
Aika suppilokatseista tuollainen numeroihin tuijottelu. Etsipäs sanakirjasta käsite "pedofiili" ja mieti sitten realistisesti olisiko sellaisen kanssa mahdollista ylläpitää onnellista ja tasapainoista suhdetta neljä vuotta. Jos edelleen olet sitä mieltä että voi, niin en tiedä miten hörhökestävä persoona olet =)Mielestäni sinusta saa hyvinkin kypsän käsityksen, ei ole kaikilla niin iästä kiinni. Olen 36-vuotias mies, mutta minullakin on nuoria naisia ystävinä. Todellakin vain ystävinä, sillä olen siinä mielessä ollut kiinnostunut vain ikäisistäni.
Joka tapauksessa, niinkuin sanoit, miesten haluttomuudesta on vain vähän tietoa ja puhetta. Se on varmasti murskaavaa, koska usein mm. naistenlehdissä annetaan sivutuotteena rivien välistä kuva, että naiset pystyvät seksillä hallitsemaan avioliittoa ja että miehet ovat vain viettinsä orjia. Tämähän ei pidä paikkaansa. Kaikilla miehillä esiintyy haluttomuutta ajoittain ja miehillä on muutakin elämää kuin seksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633