Ensimmäinen lapsi syntyi hätäsektiolla, toinen vedettiin imukupilla,piitkään synnytyksen päätteeksi.Lopputulos terve 4 kg poika ja äidillä 3 asteen repeämät.Näin 2 vuoden jälkeen voin sanoa toipuneeni hyvin..eka 3 kk oli aika hurjaa.Mietinki, että onko muilla kokemuksia..jos tulee vielä raskaaksi saanko mahdollisesti sektion.Jäi aika huono mieli viimeisestä
pahat repeämät
2
390
Vastaukset
- niiskuneiti9
Mulla tuli vuosi sitten kolmannen asteen repeämä myöskin imukuppisynnytyksessä, vauva oli täysin normikokoinen 3,5kg. Aika traumat jäi, ei ehkä niinkään synnytyksestä mutta tämä jälkitoipuminen on ottanut koville niin henkisesti kuin fyysisestikin. Pysyviä haittoja taitaa jäädä vaikkakin lieviä, en tunne itseäni normaaliksi vieläkään. Ekat 3kk oli täälläkin helvettiä, imetys meni puihin kipujen takia ja sain vielä kaupan päälle sitten masennuksenkin.
Nyt olisi pikkukakkonen toiveissa mutta tuo uusi synnytys kyllä mietityttää tosi paljon. En oikein haluaisi sektiotakaan mutta en uskalla alateitse enää synnyttää. Mietin juurikin sitä että kuinkahan kovaa sitten painostetaan alatiesynnytykseen, nykyään kun on todettu 7% riski näin pahan repeämän uusimiseen. - saa toki
Saat sektion. Kuka tahansa itse asiassa saa sektion, oli synnytyksiä alla tai ei. Tuolla synnytyshistorialla saat kyllä sen sektion ihan vaan, kun ilmoitat että haluat sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268717- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545