Ensimmäinen lapsi syntyi hätäsektiolla, toinen vedettiin imukupilla,piitkään synnytyksen päätteeksi.Lopputulos terve 4 kg poika ja äidillä 3 asteen repeämät.Näin 2 vuoden jälkeen voin sanoa toipuneeni hyvin..eka 3 kk oli aika hurjaa.Mietinki, että onko muilla kokemuksia..jos tulee vielä raskaaksi saanko mahdollisesti sektion.Jäi aika huono mieli viimeisestä
pahat repeämät
2
318
Vastaukset
- niiskuneiti9
Mulla tuli vuosi sitten kolmannen asteen repeämä myöskin imukuppisynnytyksessä, vauva oli täysin normikokoinen 3,5kg. Aika traumat jäi, ei ehkä niinkään synnytyksestä mutta tämä jälkitoipuminen on ottanut koville niin henkisesti kuin fyysisestikin. Pysyviä haittoja taitaa jäädä vaikkakin lieviä, en tunne itseäni normaaliksi vieläkään. Ekat 3kk oli täälläkin helvettiä, imetys meni puihin kipujen takia ja sain vielä kaupan päälle sitten masennuksenkin.
Nyt olisi pikkukakkonen toiveissa mutta tuo uusi synnytys kyllä mietityttää tosi paljon. En oikein haluaisi sektiotakaan mutta en uskalla alateitse enää synnyttää. Mietin juurikin sitä että kuinkahan kovaa sitten painostetaan alatiesynnytykseen, nykyään kun on todettu 7% riski näin pahan repeämän uusimiseen. - saa toki
Saat sektion. Kuka tahansa itse asiassa saa sektion, oli synnytyksiä alla tai ei. Tuolla synnytyshistorialla saat kyllä sen sektion ihan vaan, kun ilmoitat että haluat sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313700- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953231- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683023Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452362- 882090