Siitä mihin kannattaa mennä kesälomareissulla, vierassatamat ja luonnonsatamat:
Vinkkejä & Linkkejä Saaristomerelle
5
395
Vastaukset
- kkzkzzkkkzkz
Niin no netissähän ei ole mitään ideoita tarjolla. Mitä jos ihan itse etsisit?
- hjtr
Yleiset vierasvenesatamat ovat tiedossa ja hyvät luonnonsatamat ovat kuin hyvät kalapaikat. Niistä ei muille kerrota.
- JaskaB
No jos et netistä löydä tietoa luonnonsatamista, en usko että löydät veneellä luonnonsatamaan puhumattakaan että saisit veneesi kiinni...
- veehoo74
Tuolta löytyy paljon kohteita Saaristomereltäkin: http://www.uusikaupunki.fi/~walcko/
Hyväksy ensin käyttölupa, niin pääset selaamaan kohteita.
Sivut ovat vanhat ja tiedot osin vanhentuneita, mutta ainakin luonnonsatamia tuolta kannattaa etsiä. - Hurmonkivi
Saaristomeren kenties kaunein luonnonsatama on Jurmonkivi eli Jurmo Sten, jonkin matkaa itse Jurmosta pohjoiseen. Siellä saa olla ihan omassa rauhassa. Olen usein soudellut sieltä jollalla Jurmon puolelle kun on tehnyt mieli patikoimaan tai kioskille. Kannattaa laskea ankkuri eteläpuolelle niin Jurmon pääsaari suojaa mukavasti tuulilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802