Yritän kertoa kaikille, ettei raiskaus ole vitsi, mutta kukaan ei tunnu ymmärtävän. "Raiskataan tää koulu!", "Raiskasko se sut vai?", Mä raiskaan sut!"... Lapsellisia kommentteja kaikki tällaiset. Ihmiset/lapset, jotka sanovat/huutelevat tällaisia, eivät luultavasti edes tiedä, mistä puhuvat.
Syy, miksi haluaisin ymmärtävän tämän asian, on se, että raiskaus on vakava asia. Minut raiskattiin, kun olin 9 vuotias(oikeasti, tämä ei ole vitsi). En edes heti ymmärtänyt, mitä tämä täysin tuntematon mies teki minulle. Sitten hän uhkasi minua puukolla ja kipu oli suunnaton. En uskaltanut kertoa vanhemmilleni, sillä ajattelin, että olin itse syypää tähän asiaan. Sen jälkeen sama mies on kolme kertaa "hyökännyt", mutten saa asiaa kerrotuksi kenellekkään.
Näiden tapahtumien jälkeen, aina kun kuulen raiskaamiselle naurettavan, raivostun tai alan itkeä. Not so fun.
Eli pyydän kaikkia, jotka pitävät raiskaamista hauskana asiana, lopettamaan sen pilkkaamisen ja ryhdistäytymään.
raiskaus ei ole vitsi
33
628
Vastaukset
- :PP
:D tajuan vakavuuden. Kaverini (poika) raiskattiin 8vuotiaana ja raiskaaja oli 15v jätkä! (olisitpa nähnyt reaktioni)
- vassokuu
Reaktiosi oli varmaan joku naurunröhötys '':D''
- 14+5
Siis ootko kertonu tästä jo sun vanhemmille. Jos oot, nii mitä miehelle tapahtu ?
- dxfdfz
raiskattu 2 sun kannattaa kertoa asiasta vanhemmille eihän se missään tapauksessa sun vika ole jos joku mies raiskaa sinut ja minä olen sinun kanssa samaa mieltä että raiskaus ei ole mikään vitsi MINÄ EN IKINÄ RAISKAA KETÄÄN TYTTÖÄ!
- Trloloo
Niin et tytöö POJAN kyl :DDD
- sofia691
Kyllä vakavistakin asioista on kyettävä repimään huumoria. Ja ihan omakohtaista kokemusta on raiskatuksi tulemisesta.
- Asiasta vähän tietävä!!
Moi oon kyllä vasta aika pieni mutta oon ihmetelly sitä että miks miehet raiskaa naisia??miks ei naiset miehiä???ja miks kukaan ylipäätään raiskaa ketään?:((ne on ihan vit..n idiootteja ketkä tekee niin ihan kelle tahansa!!!!!!!
- Emotyttö_01
Asiasta vähän tietävä!! kirjoitti:
Moi oon kyllä vasta aika pieni mutta oon ihmetelly sitä että miks miehet raiskaa naisia??miks ei naiset miehiä???ja miks kukaan ylipäätään raiskaa ketään?:((ne on ihan vit..n idiootteja ketkä tekee niin ihan kelle tahansa!!!!!!!
Raiskauksen syynä on se, että itsellä raiskaajalla ei ole ketään jonka kanssa voisi harrastaa seksiä, ja luonnollisestikkin miehillä sekä naisilla tulee haluja. Sitten tarve on niin suuri että on pakko jonkun kanssa harrastaa ja niin... :P
On kyllä typerää touhua tuo raiskaaminen. Ja olen jostain myös kuullut, että jotkut raiskaajat haluavat vain satuttaa ihmisiä ja satuttavat sitten muita raiskaamalla.
Ja tohon kysymykseen "miks naiset ei raiskaa miehiä" en tiiä oikeen mitään vastausta, kaipa siks koska naiset ovat yleensä kiltimpiä. Ja ennenkun kukaan vetää herneet nenäänsä, niin en yleistä, tiedän etteivät kaikki tytöt ole kilttejä ja on poikiakin jotka ovat kilttejä, mutta noin suurinpiirtein. - 01 tietää (Y)
Emotyttö_01 kirjoitti:
Raiskauksen syynä on se, että itsellä raiskaajalla ei ole ketään jonka kanssa voisi harrastaa seksiä, ja luonnollisestikkin miehillä sekä naisilla tulee haluja. Sitten tarve on niin suuri että on pakko jonkun kanssa harrastaa ja niin... :P
On kyllä typerää touhua tuo raiskaaminen. Ja olen jostain myös kuullut, että jotkut raiskaajat haluavat vain satuttaa ihmisiä ja satuttavat sitten muita raiskaamalla.
Ja tohon kysymykseen "miks naiset ei raiskaa miehiä" en tiiä oikeen mitään vastausta, kaipa siks koska naiset ovat yleensä kiltimpiä. Ja ennenkun kukaan vetää herneet nenäänsä, niin en yleistä, tiedän etteivät kaikki tytöt ole kilttejä ja on poikiakin jotka ovat kilttejä, mutta noin suurinpiirtein.Ei raiskaaminen liity mitenkään siihen, että naiset olis kiltimpiä -.-
- Raiskattu
Hyvä, jos sulla on noin, että pystyt repimään huumoria rikoksesta, joka sulle on tehty joskus, mutta ota huomioon se, että jokainen ei siihen kykene, eikä siihen tarvitse kyetäkään.
Minutkin on raiskattu ja pystyn itsekseni näkemään joissakin omissa toimissani jo koomisiakin piirteitä, mutta en silti kykene repimään huumoria, saatikka käyttämään väärin "raiskaus" nimikettä, tyyliin, "Raiskataan tämä koulu". Raiskaus aiheutti mulle vuosien kestävät pelot, syyllisyyden ja häpeän tunteet. Miettikää, jos oma siskonne tai äitinne raiskattaisi? Repisittekö huumoria siitä? - lololololololol
Emotyttö_01 kirjoitti:
Ja tohon kysymykseen "miks naiset ei raiskaa miehiä" en tiiä oikeen mitään vastausta, kaipa siks koska naiset ovat yleensä kiltimpiä. Ja ennenkun kukaan vetää herneet nenäänsä, niin en yleistä, tiedän etteivät kaikki tytöt ole kilttejä ja on poikiakin jotka ovat kilttejä, mutta noin suurinpiirtein.Kyllä naisetkin raiskaavat, siitä vain kuulee harvemmin. Syynä voi olla hyvinkin se että miehet ovat yleensä vahvempia kuin naiset. Kuulostaako loogiselta?
- Boy01
Emotyttö_01 kirjoitti:
Ja tohon kysymykseen "miks naiset ei raiskaa miehiä" en tiiä oikeen mitään vastausta, kaipa siks koska naiset ovat yleensä kiltimpiä. Ja ennenkun kukaan vetää herneet nenäänsä, niin en yleistä, tiedän etteivät kaikki tytöt ole kilttejä ja on poikiakin jotka ovat kilttejä, mutta noin suurinpiirtein.Naiset ei voi raiskata kunnolla, koska a) nainen ei oikein voi satuttaa pannessa, koska erilainen anatomia, b) koska naiset paheksuu sitä paljon enemmän. Se ei tosin tarkota, ettei joku nainen vois puukolla uhaten tunkea jotakin pamppua sun perseeseen.
- Anonyymi
Raiskattu kirjoitti:
Hyvä, jos sulla on noin, että pystyt repimään huumoria rikoksesta, joka sulle on tehty joskus, mutta ota huomioon se, että jokainen ei siihen kykene, eikä siihen tarvitse kyetäkään.
Minutkin on raiskattu ja pystyn itsekseni näkemään joissakin omissa toimissani jo koomisiakin piirteitä, mutta en silti kykene repimään huumoria, saatikka käyttämään väärin "raiskaus" nimikettä, tyyliin, "Raiskataan tämä koulu". Raiskaus aiheutti mulle vuosien kestävät pelot, syyllisyyden ja häpeän tunteet. Miettikää, jos oma siskonne tai äitinne raiskattaisi? Repisittekö huumoria siitä?En siskoni raiskauksesta, mutta raiskauksesta yleisesti kyllä helpostikkin. Näitten kahden välillä on kuitenkin ero.
Se että sinulle on tapahtunut jotain ikävää, ei vaa määrittää kaikkien muitten puhetta siitä, miten asiasta yleisesti saa tai pitää puhua.
- Vierivä
"miks ei naiset miehiä???" Tästä on olemassa lausahdus "Miestä ei voi raiskata", mutta kyllä voi.
Omakohtaista kokemusta ei raiskaamisesta/raiskaamisen kohteeksi joutumisesta ole ja hyvä niin. Voimia niille jotka kohteeksi ovat joutuneet. :( - mukko
Kenen mielestä se oikeesti on hauskaa -.-.
- gffgfggfgfgf
Riippuu kuka raiskataan.
- mukko
EI SIINÄ OLE SE ON IHAN VITUN VÄÄRIN!!!!!!!
- fdaz
Kyllä raiskaus on vitsi jolle voi nauraa!
- 19+1
Oot kyllä aika mulkku. Onko munaa kertoa oma nimi ja osote ? Vai eikö sitä munaa yhtäkkiä olekkaan kun säälittävään nettikovisteluun ? ;)
- fdaz
19+1 kirjoitti:
Oot kyllä aika mulkku. Onko munaa kertoa oma nimi ja osote ? Vai eikö sitä munaa yhtäkkiä olekkaan kun säälittävään nettikovisteluun ? ;)
soita 020202
- Anonyymi
19+1 kirjoitti:
Naiset uhriutuu tähän paskaan vaikka ite kerjää kullia, ottakoon sitten site
- mukko
Just joo
- Sexskills
Iha hywät naurut siit khyl saa xD
- mukko
aha ehk sun mielestä
- Wikipediaonhyväpaikk
Itse asiassa, sana raiskaaminen ei tarkoita vain seksuaalista hyväksikäyttöä, tässä tapauksessa väkisinmakaamista, vaan se voi tarkoittaa myös pilaamista tai turmelemista. Esim. metsän raiskaus, luonnon raiskaus, routa raiskaa maata.
Mutta joo, nykyisessä puhekielessä sana raiskaaminen tarkoittaa käytännössä seksuaalista hyväksikäyttöä.
Ja olen samaa mieltä, raiskauksesta ei pitäisi todellakaan vitsailla.- kelpofghi
sut pitäs raiskaa homo
- etkö tiedä
''Nykyisessä puhekielessä'', se on Suomen lakikirjoissakin niin, että raiskaamisella tarkoitetaan väkisinmakaamista, toisen seksiin pakottamista. Nämä turmelemis jutut ovat vain vertauskuvallisia
- mukko
ketää ei pitäs raiskata pässi -.-.
- PC-pomo
Miksi vitussa ei voi nainen miestä raiskata. Kaveri oli laivalla humalassa raiskattu ja sai klamydian. Kiitos jollekin "kiltille" naiselle tuli siitä aika kiva sairaalareissu ja lääkitys. Vitun typerää uskoa että nainen on jotenkin parempi tai kiltimpi. Entä jos sanonkin että historiassa ei ole ollut montakaan vaikutusvaltaista naista(vittuun joku Silvia tai Elisabeth II). Ei ole tainnut olla naispuolista Hitleriä tai Bin Ladenia. Kaikki ovat saman arvoisia ja semmonen vitun "naiset on parempia historian vääryyksien takia-feministipaskat voi painua vittuun ja antaa uuden järjestuksen hallita. Tasavertaisuuden.
- Fjlfd
PC-pomo kirjoitti:
Miksi vitussa ei voi nainen miestä raiskata. Kaveri oli laivalla humalassa raiskattu ja sai klamydian. Kiitos jollekin "kiltille" naiselle tuli siitä aika kiva sairaalareissu ja lääkitys. Vitun typerää uskoa että nainen on jotenkin parempi tai kiltimpi. Entä jos sanonkin että historiassa ei ole ollut montakaan vaikutusvaltaista naista(vittuun joku Silvia tai Elisabeth II). Ei ole tainnut olla naispuolista Hitleriä tai Bin Ladenia. Kaikki ovat saman arvoisia ja semmonen vitun "naiset on parempia historian vääryyksien takia-feministipaskat voi painua vittuun ja antaa uuden järjestuksen hallita. Tasavertaisuuden.
Oikeestaa toivon et mut raiskattais ja oon by the way 16v tyttö. Toivonu sitä jo pitkään.
- kiimainen14747
Tuu helsinkii ni voi raiskaa sut (; t teini poika
- Kiimanen tyttö
Tuu lahtee. Raiskaa mut tääl.
- Anonyymi
Tykkäsit vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338