Mistä Word 2010stä tapahtuu rivivälin muuttaminen?
Rivivälin pienentäminen suuresta pienemmäksi
8
3769
Vastaukset
Eikös se ole samassa kuin Word 2007:ssä? Siis kappaleasetusten välilehdellä ”Sisennykset ja välit”.
Siellä on sitten hämäävästi rivivälit 1, 1,5 jne., jotka tarkoittavat Wordin oletusriviväliä kyseisellä luvulla kerrottuna. Jos halutaan asettaa riviväli tunnettuna suureena, valitaan pudotusvalikosta ”Täsmälleen” ja annetaan riviväli pisteinä.- teksti harvassa
Asia on ok ja rivivälin muuttaminen onnistui. Nyt minulle tuli uusi ongelma, tiedostoni muuttui kaksi puoleiseksi kun avasin sen, Mistä saan muutettua sen yksipuoleiseksi että teksti näkyy vain yhdellä sivulla eikä kirjan aukeemana.
- Anonyymi
En vieläkään oppinut miten pienenän riviväli
- Anonyymi
Niin miten pienennän rivivälin kun se on sentin vahvuinen
- Anonyymi
Kappale. Välistys, rivinväli, mitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappale. Välistys, rivinväli, mitta.
Mites minä pienenän rivivälin kun se on 2 sentin vahvuinen ?
- Anonyymi
niin miten pienennän rivivälin
- Anonyymi
Minullakin oli ennen rivivälit suuria, mutta sitten asensin Ubuntun uudestaan, ja nyt sitten ei ole rivivälejä ollenkaan, mutta päästiinpä siitäkin ongelmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921