Mulla on noin puolivuotias vipukka ja sen viimeiset kylkiluut on kääntyneet ulospäin rungosta, onko se rotumääritelmän mukainen virhe? Ne törröttää inhottavasti, mutta ei kuitenkaan haittaa koiraa. Aion kyllä kysyä eläinlääkäriltä, mutta onko jollain kauemmin whippettejä harrastaneella ollut samantyyppisiä ongelmia?
-kiitos-
kylkiluista
3
430
Vastaukset
- Greyhound-hullu
..kasvattaja lienee lähin, helpoin ja varmin paikka kysäistä asiasta. Lisäksi kasvattaja on vastuussa jos se on synnynnäinen ongelma, koiraa ei voi siinä tapauksessa myydä täydellä hinnalla, joten saat hinnanalennuksen. Soita pian kasvattajalle, saat varminta tietoa!!
- -jelli-
Itse asiassa me saatiin se koira puoleen hintaan, joten siitä ei ole valittamista, eikä minua haittaa vaikkei se voikaan käydä näyttelyissä, mutta kuhan tahdoin tietää...
- Greyhound-hullu
-jelli- kirjoitti:
Itse asiassa me saatiin se koira puoleen hintaan, joten siitä ei ole valittamista, eikä minua haittaa vaikkei se voikaan käydä näyttelyissä, mutta kuhan tahdoin tietää...
..kuinka pahasti ne "törröttää"? Meidän greyllä on aina ollut taaimmaiset kylkiluut tuntuvammin esillä, mutta ei pahemmin törrötä. Joko kysäisit kasvattajalta? Eläinlääkäriltä et välttämättä saa niin hyvää tietoa (eläinlääkäreitä väheksymättä!!!), el. kun tietää koirista kyllä kaiken mutta rotukohtaisia tietoja saat joko kasvattajalta tai whippetien rotujärjestöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852177- 431760
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691523- 761286
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261174- 771171
- 481163
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38974- 37943