Käytän kissaani vlajaissa ulkona, kun koitan viedä sen sisälle ja otan sen kiinni, se yleensä sähisee ja sitten se murisee. Millä saisin tämän loppumaan? D':
Kiitos jos osaat auttaa
Kissa sähisee ja murisee
6
1299
Vastaukset
- luomukatti
ole pitempään pihalla, koska kissa kapinoi sisälle menoa vastaan. Tai järjestä niin että kissa saa esim ruokansa vasta lenkin jälkeen, joten sisälle tulo on hauska
- Vamma kissa
Koitan ehdotustasi, koitan saada kissani vähän epäröimään pihalla olemista, vien sitä sateellakin pihalle.
- Emiliiiiii
Täällä sama homma. Ensimmäisinä vuosina ei olluttätä ongelmaa, mutta nykyään etenkin pidemmillä kävelyillä sähinä ja etenkin murina alkaa. Ilmeisesti haluaisi olla vapaa kulkemaan. Rappukäytävään päästyämme iskee kuitenkin hinku päästä kotiin.
Ehkäpä on parempi olla viemättä kissaa ulos ollenkaan? - Bengalikissa ♥
Minun kissa vaatii että pidän sitä sylissä oikein ts. etutassut yli olkapääin ja toisella kädellä kannatan, siten kissa rauhoittuu ja ei rimpuile.
Aina kun kissani alkaa makoilemaan maassa usein tiedän että on aika lähteä kotiin.
Tuli vielä tuosta sylistä mieleen, että miksi ihmeessä jotku pitää kissaa väärin sylissä - kuin vauvaa pitäisi.
Telkkarissa asiantuntijat sanoi että kissa täytyy pitää sylissä siten että sen tassut on lähellä olkapäätä tai sen yli eikä suinkaan siten kuin se olisi ihmisvauva.- valjaissa vapautta
Nuori kissani on niin rento/lötkö kun sitä nostaa syliin et pokastakin kääntyy tassut taivasta kohden. Heittämällä ehkä olalle menisi mutta sitä en viitsi kokeilla :D
Valjaat ei meidän kissua haittaa, mutta remmissä oleminen kylläkin. Pihalla vielä panikoi ja etsii piilopaikkaa. Tosi tarkkana saa olla ettei rimpuile karkuun... Kai se pikku hiljaa siitä, kun jaksaa kärsivällisesti totuttaa...?
- kabifeca
Kissasi saattaa muuttua agressiiviseksi ulkoillessa jos se haistaa toisten kissojen tai muiden eläinten hajuja. Kokemuksesta olen huomannut että kissa ei osaa erottaa toisistaan vihastumisen/pelon alkuperää ja muita kohteita vaan käyttäytyy sitten agressiivisesti ketä/mitä tahansa kohtaan kuka sattuu tiellä olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634