kela ei suostu maksamaan sairasrahaa,maksaako liitto sairaspäivä rahaa?onko pienempi ku ansiosidonnainen?
Vastaukset 5
- Ih.mette.lijä
Tässä Kelan tietoa http://www.kela.fi/sairastaminen
En ole kuullut että liitto maksaisi sairauspäivärahaa mutta voin toki olla väärässä.
Tiedätkö miksi Kela ei maksa kohdallasi sairauspäivärahaa? - Missä mennään
Haetko sairauspäivärahaa ensimmäistä kertaa? Myös minua kiinnostaisi tietää syy, miksi Kela on evännyt sairauspäivärahasi. Moni muukin on kokenut saman kohtalon.
- auts...
kelan mukaan sairauteni ei ole perinteinen.maksoi90pv.ny vein b lausunnon ni ei maksa mitään enää.toivottavasti liitto maksaa muuten jään puille paljaille...
- jostakin rahaa
auts... kirjoitti:
kelan mukaan sairauteni ei ole perinteinen.maksoi90pv.ny vein b lausunnon ni ei maksa mitään enää.toivottavasti liitto maksaa muuten jään puille paljaille...
Mitä ovat perinteiset sairaudet? En ole moista kuullutkaan.
Mikäli sairauspäiväraha taikka kuntoutustuki/työkyvyttömyyseläke hylätään,saa työkkärissä oleva työtön työnhakija tämän tilalta työmarkkinatukea. Luulisi liitonkin tällöin maksavan siltä ajalta työttömyyskorvausta..
Soita liittoon ja kysy mikä menettey heillä on.
Olen tällä hetkellä vajaakuntoisena työnhakijana koska odotan sairauspäivärahapäätöstä. Aiemmin työkyvyttömyyseläke sekä kuntoutustuki hylättiin joten sain sitten Kelalta työmarkkinatukea/toimeentulotukea. - MAP
auts... kirjoitti:
Pyydä lääkäriä kirjoittamaan uusi b-lausunto ja laita uusi hakemus Kelaan, kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410