Juu, eli mikähän on vikana kun GTA SA jumittuu aina samaan kohtaan tehtävässä Reunitin the families? Peli jää aina samaan kohtaan, kun on näytetty niitä moottoripyöräpoliiseita, jotka syövät niitä donitseja ja pudottavat ne maahan ja sanovat sen olevan donitsien haaskausta. Sen jälkeen muut kaverit lähtevät autosta, mutta pelattava hahmo jumittuu autoon, siihen aseen äärelle ja siitä ei pääse pois millään muulla kuin sulkemalla koko pelin. Ei auta itsemurha koodikaan (GOODBYECRUELWORLD), eikä autoa pysty hajottamaan niin että se räjähtäisi. Missä vika? Olen koittanut jo lukemattomia kertoja mutta aina käy näin. Ja kaikki muut tehtävät on suoritettu joten tämä tehtävä olisi pakko saada läpi ennen kuin peli etenee.
Vastaukset 2
- aezakmi
lataa uusi
- VASTAUS ON TÄSSÄ
hanki parempi kone tai mee vaatii mamilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2012076Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271051- 71917
- 58898
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666