Täällä on ollut juttua että Sonera on siirtänyt ainakin joiltain osin laskutuksen Intrum Justitialle, päteekö tämä myös laajakaistalaskuissa (siis ei laitteita ostettu Soneralta)? Jos pätee niin en kyllä uskalla ottaa laajakaistaa ainakaan Soneralta, kyllä operaattorin pitää pystyä itse laskuttamaan myymänsä laajakaistatuotteet!
Soneran laskutuksesta
7
192
Vastaukset
- Elisa laskutaa ite
Varmaan Sonera on siirtämässä nekin Justitialle jos on määräaikainen sopimus ja kiinteä kuukausi hinta. Ite vaihdoin jo Soneran laajakaistan Elisalle.
- Luotan Soneraan..
Minulla on ollut kauan Soneran laajakaista, eikä sen laskutuksessa ole ollut mitään ongelmia. Hintakin on muuttunut ajan mittaan sen mukaan, miten hinnat ovat halventuneet vuosien mittaan. Ja Soneran laskut ovat tulleet sen omissa nimissä, mutta noissa Intrum Justitialle siirretyissä Soneran laitekaupan lopettamiseen liittyvissä laskuissa on varmaan ollut jotain häikkää, jotka korjataan. http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=71&t=13078
Ainakaan minua ei Soneran laajakaistan laskut pelota, sillä parin kuukauden kuluttua siirtyy Soneralle lisää palveluja taloyhtiön laajakaistan kautta.
Elisalla on omat kukkaset. Minulla on parin sähköpostitunnuksen laskutus Elisalta ja niistä lasku tulee vasta sitten, kun joku muutaman kympin kynnys ylitetään. Välillä ei tullut vuoteen laskua ja sitten kaikki laskutettiin kerralla. - kysyvä .
Haloo, voisiko Sonerapartiokin ottaa tähän jotain kantaa?
Moro "kysyvä"
Hyvä kun kysyit. Laajakaista- ja matkapuhelinlaskutus pysyy ihan meidän omissa näpeissä. Tähän ei mitään muutosta. Kyse oli vain Laitekaupan laskutuksen siirrosta Intrumille.
Tässä ketjussa "Luotan Soneraan.." olikin linkannut meidän keskustelufoorumilta vastauksen tätä koskien, kannattaa tsekata.
Lyhyesti: Jos huomaatte jotain fibaa Intrumin lähettämissä laskuissa niin suora yhteydenotto sinne päätyyn: Puhelimitse (09) 22911755 tai sähköpostitse [email protected].
Lauren@SoneraPartio- kysyvä .
Kiitos tiedosta. Siispä uskaltaa sittenkin ottaa soneran laajakaistan. :)
- Kokeiltu on
Ottas yhetyttä mutta ku eivät vastaa, ei puhelimeen, ei sähköpostiviestiin
- EI kiitos soneraa
sonera pystyy mihin vaan. Olin kaksi sopimuskautta (en huomannu ensimmäisen päättymistä) soneran laajakaista-asiakkaana, ja palvelu tökki pahasti. Alussa oli tietenkin hyvä tarjoushintakin, mutta sitten kun viimein toisen kauden lopussa luulin pääseväni irti, tuli yllätys ; laskuja tulee vieläkin,kun sanovat, että laskutus toimii jälikäteen. Missä vaiheessa muuttuu kuukausien jälkilaskutukseksi, kun alusta asti on kuukausittain maksettu ? Joutuu ilmeisesti alun tarjoukset maksamaan irtautuessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418