No hei kaikille!
Tältä palstalta löytyy vastaus moneen asiaan jotka askarruttaa, nyt kysyisin itse mielipidettänne yhdestä asiasta.
Mulla on lippu Sarah Brightmanin konserttiin ja mietinkin että uskallanko sinne mennä. Monesti Hartwall Arenalla ollessani on ääni niin kovalla että konsertin alussa tuntuu ihan siltä kuin maksakin tärisisi musiikin tahtiin.
Konsertin aikaan olen rv-viikolla 13-14. Onko kellään siis tietoa voiko sellainen tärinä vaikuttaa raskauteen pahasti? (mulla on seuraava neuvola vasta 16.9. ja meinasin kysyä asiaa siellä, mutta silloin on jo myöhäistä saada lippua kellekään kaupattua, eikä niitä kai enää lunasteta takaisinkaan)
konserttiinko
9
707
Vastaukset
- minni
soita sinne neuvolaan heti huomenna
- paikko
Olin itse kesällä ulkona järjestetyssä festarissa. Rv oli vasta 5-6, mutta huono-olohan siellä tuli. Paljon ihmisiä, vähän tilaa, musiikki kovalla (täristi vatsaan)...
- Ensimmäinen
Itse olen menossa konserttiin ja raskausviikkoja on silloin reilut 12. Kysyin asiaa neuvolasta ja he sanoivat minun voivan vallan mainiosti menevän konserttiin, vauvalle siitä ei ole haittaa, on kuulema vielä niin suojassa ja pienenä.
Saa nyt sitten nähdä, miten konsertti omaan vointiini vaikuttaa. - rv 30
Hei!
Olen töissä tehtaassa, jossa melu on sitä tasoa, että on pakko käyttää kuulosuojaimia jatkuvasti.
Alkuraskauden aikana kysyin työterveyshoitajalta, miten melu vaikuttaa lapseen. Hän sanoi, ettei huolta. Lapsi on niin hyvin suojattuna kohdussa niin melulta kuin tärinältäkin.
Mene vain konserttiin ja nauti musiikista.
Itse kävin rv 16 baletissa, mutta epämukavat istuimet pilasivat sen elämyksen. Liian ahtaat penkkivälit, en saanut jalkoja suoraksi, seuraksena hirveät suonenvedot ja oli pakko lähteä kesken esityksen pois.- hyvävointinen
ensimmäisen raskauden aikana rv 34 katsomassa
Riverdancen Hartwall arenalla ja mukana oli ystäväni rv 30, hyvin meni ja molemmilla terveet 10v lapset jo tänä päivänä. - utelias
hyvävointinen kirjoitti:
ensimmäisen raskauden aikana rv 34 katsomassa
Riverdancen Hartwall arenalla ja mukana oli ystäväni rv 30, hyvin meni ja molemmilla terveet 10v lapset jo tänä päivänä.Olisin utelias varmistamaan että minkä ikäisiä lapsenne ovatkaan??? Kymmenen vuotiaat lapset ja mainitsemasi esitys on mahdoton yhtälö.
Ensinnäkin Riverdance – The Show sai ensi-iltansa 9. helmikuuta 1995 Dublinin Point Depot teatterissa.
Ja toiseksi Hartwall Arena on rakennettu käsittääkseni 1995-1996. - hyvävointinen
utelias kirjoitti:
Olisin utelias varmistamaan että minkä ikäisiä lapsenne ovatkaan??? Kymmenen vuotiaat lapset ja mainitsemasi esitys on mahdoton yhtälö.
Ensinnäkin Riverdance – The Show sai ensi-iltansa 9. helmikuuta 1995 Dublinin Point Depot teatterissa.
Ja toiseksi Hartwall Arena on rakennettu käsittääkseni 1995-1996.Herran jestas sentään sehän tosin tapahtui toista
odottaessani -99 ja muuten sama ystäväni odotti sillon myös toistaan.
Hyvä että olit tarkkana eli kyseessä on nyt nuorimmaiseni eli 5v, 6kk vuotias.Terve on onneksi tämäkin kuten ystäväni lapsi myös. - utelias
hyvävointinen kirjoitti:
Herran jestas sentään sehän tosin tapahtui toista
odottaessani -99 ja muuten sama ystäväni odotti sillon myös toistaan.
Hyvä että olit tarkkana eli kyseessä on nyt nuorimmaiseni eli 5v, 6kk vuotias.Terve on onneksi tämäkin kuten ystäväni lapsi myös....erehtyminenhän on inhimillistä. Siksi huomasin kun olen kova "irkku-fani". Kiitos selvennyksestä!
- varovainen
...vastauksista.
En sis yritäkään päästä lipustani eroon vaan meinaan mennä sinne konserttiin, jos vointi on kaikinpuolin hyvä ja energinen silloin kyseisenä päivänä.
Aurinkoista syksyn jatkoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474