Voisko joku ystävällinen laittaa vanhan Tuiskumajan koordinaatit tänne ? Itse tulossa käymään Nivalassa vanhoja muistelemassa. kuulemma rakennettu jo jotakin siihen paikalle, mutta en itse enää osaa paikantaa missä oli.
Vanhan Tuiskumajan
10
1852
Vastaukset
- Joo18
Mecanovan hallin kohdalla.
- joku laittaa
voisi
- Nojailija
Käyppä kahtoon, Mecanovan sisään tulo aulassa on se majan betoninen keskitolppa pystyssä. Siihen oli aikoinaan hyvä nojata kun vähän meinas huipata.
- Einiinnuorienää
Tuiskumajalla käytiin aikanaan katsomassa mm. Hanoi Rocksia...
- pena71
Ei oo tainnu olla hanoi rocs tuiskumajalla. Tuiskulassa kylläki..
- Anonyymi
Ei täälläkään enää nuori mutta juuri kuului Metro tyttöjen laulua muistui mieleen Tuiskumaja kun olin nuori niin siellä ensi tanssi askeleita opettelemassa Metro tytöt oli paikalla...Voi niitä menneitä....
- Myllylä
Se on heti siin, ku tuut Nivalaan, ni ekoist valoist vasemmal ja sitä tietä n. pari kilsaa, ni näkyy siin vasemmal puolel.
- alkup_
No, voisko joku laittaa tämän Mecanovan koordinaatit ? Kiitos avuliaalle henkilölle etukäteen.
- loppup
voisi. ole hyvä
- Junalla1
Kyllä on ollu Hanoi Rocks Tuiskumajalla. Vuosi oli muistaakseni 1981. Itse tulin junalla Ylivieskasta Nivalaan ja kävelymatkalla asemalta korkattiin kaverin kanssa kossupullo, josta juotiin puolet. Sisälle päästiin ja illan mittaan loput pullosta namariin.
Tais olla elokuu, kun esiintyi. Ainakin oli yöllä jo aika hämärää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5024012Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152996Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792218Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4582081Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841394- 1571313
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631198- 811085
- 611079
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411048