Saria kotibileissä

Uneksijako

Löysin itseni perjantai-iltana pienistä kotibileistä. Muuan Sari oli minut sinne kutsunut, ja porukkaa oli paikalla ihan riittävästi. Tyttö oli tietysti minuun lätkässä, siitä ei ollut epäilystäkään. Olin kuitenkin varautunut, ja pidin normaalisti hauskaa illan aikana pohtien kuitenkin koko ajan, koska neitokainen tekisi siirtonsa.

Bileiden aikana vilkuilin aina välillä Sarin muotoja boolia siemaillessani. Muistin kyllä ne tekstarit ja flirtit joita tämä korviaan myöten ihastunut neitokainen oli minulle lähetellyt viikkojen aikana. Nyt hän kuitenkin käyttäytyi paljon hillitymmin, edes sitä useaan kertaan luvattua pusua ei ollut kuulunut vaikka ilta oli kohta jo puolessavälissä. Aavistin kyllä, että tyttö ei ujouttaan uskaltanut käydä kiinni kavereiden läsnäolosta johtuen, kynnys oli kai liian korkea hänelle. Tiesin sitäpaitsi että mun olisi jo korkea aika tulla hieman vastaan ja tehdä puolestani jotain hänen mielikseen. Häntä katsoessani huoneen yli näin hänen katsovan takaisin ihanasti hymyillen. Olin varma että silläkin hetkellä vain välissämme oleva kaverilauma esti häntä juoksemasta luokseni ja upottamasta mua kiihkeisiin suudelmiin. Päätin siis, että tänä iltana saalistettavasta tulisi saalistaja! En jaksanut odottaa että tämä kermaperse voittaisi pelkonsa ja heittäytyisi syleilyyni, vaan häntä rohkeampana päätin kellistää hänet ilman että hänen tarvitsisi herättää huomiota. Sari olisi helppo vietellä, tiesimme sen molemmat. Hänhän oli avoimesti ilmaissut suorastaan palavansa halusta päästä tutustumaan muhun, ja miksikäs en täyttäisi tätä vaatimatonta toivetta. Iskin hänelle silmää ohikävellessäni, ja hänen suunsa jäi hieman raolleen, ikään kuin taikaiskusta. Tästä tulisi hauskaa!

Illan aikana lähiön kauniit tytöt kävivät jututtamassa mua, heistä joidenkin kanssa olin nimittäin aikoinani harrastanut silmäpeliä. Juttu luisti heidän kanssaan, ja eräs tukeva povipommi kävikin hyvin läheiseen kontaktiin kanssani, hymyillen mulle samalla kun nojautui sohvalla puoleeni vilauttaen syvää tissivakoaan silmieni iloksi. Vaikka olisinkin mielelläni tehnyt tuttavuutta noiden hinkkien kanssa lakanoiden alla, päätin etten kuitenkaan tänä iltana antautuisi munan perässä juoksevien tissiblondien vietäväksi. Sen sijaan kiinnitin katseeni ystävättäriensä kanssa keskustelevaan Sariin, joka hänkin vilkuili minua välillä.

Päätin hakea Saria tanssimaan, sillä halusin päästä tunnustelemaan hänen vartaloaan lähemmin. Sari kieltäytyi kuitenkin pynnöstäni punastellen, mutta pienen suostuttelun tuloksena hän lopulta suostui liittymään seuraani olohuoneen lattialla. Tiesin hänen olevan kokematon tanssija, joten ohjasin hänen kätensä harteilleni kietoen omani hänen vyötäisilleen. Tanssimme aluksi hieman etäällä, välillä toisiamme silmiin katsoen. Todennäköisesti kyse oli mielikuvituksestani, mutta olin näkevinäni Sarin poskilla pienen punan kun vaihdoimme pidemmän katseen. Hymyilin hänelle ja painoimme otsamme yhteen ja hukuin Sarin suloisiin, tuikkiviin silmiin.
”Sä oot tosi söpö” kuiskasin tälle hymyilevälle daamille, joka näytti tykkäävän kehuistani kovasti ja vastasi kikattaen: ”Paraskin puhuja...” Uskaltauduin painautumaan häneen tiiviimmin ja hän vastavuoroisesti tiukensi otettaan minusta. Hänen ohueen mekkoon sullottu uhkea vartalonsa tuntui ihanalta minua vasten, ja hänen tuoksunsa sai mut leijumaan pilvissä.
”Onko ollu hauska ilta?” Jatkoin rupattelua, johon tanssiva daamini vastasi tutulla hymyllään: ”Aivan mahtava, kiitos. Tosi kivaa kun tulit tänne...” Kuljetin käsiäni hänen selällään, välillä leikitellen hänen pitkillä hiuksillaan. Sari sulki silmänsä ja liu'utti poskensa omaani vasten sulkien minut hellään halaukseen. Olisin mielelläni tutustunut hänen muotoihinsa jo siinä lattialla, mutta päätin olla kärsivällinen tämän hennon kaunottaren kanssa. Olimme siinä vaan, uppoutuneena tanssin lumoihin ties kuinka monen hitaan kappaleen ajan.

Loputa musatyyli kuitenkin vaihtui, juuri kun olin tuntemassa Sarin lämmenneen tarpeeksi. Tunsin hänen kuuman hengityksensä korvassani, ja ravistinkin häntä hellästi saaden hänet ilmeisesti heräämään transsista. Talutin hänet sohvalle, jossa jutellessamme hän uskaltautuikin puhumaan mulle paljon aikaista rohkeammin pitäen kuitenkin sopivan etäisyyden muhun. Hänen valloittava hymynsä ja houkuttelevasti räpsyvät silmäluomensa kuitenkin antoivat mun ymmärtää, että tällä tytöllä taitaa olla tuhmat mielessä...

11

10865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uneksijako

”Mennäänkö mun huoneeseen, haluun näyttää sulle jotain...” Sari ehdotti keskustelun päätteeksi, johon suostuin mielelläni. Sain osakseni kateellisia katseita suunnasta jos toisestakin, ja hymyilin itselleni ajatellen millaisen kissan olin kietonut pikkusormeni ympärille. Löpisin Sarille jotain epäolennaista huvittaakseni häntä, ja pääsin näin lähemmäs häntä kietoen käteni hänen solakan vartalonsa ympärille. ”Noi yhet kattoi aika oudosti huomasitko?” Kikattava Sari kysyi multa hunajaisella äänellään. Hymähdin ja vastasin salamyhkäisesti: ”Ne on vaan kateellisia.” liu'uttaen kättäni alemmas hänen selällään päätyen pehmeille pakaroille. Sari katsahti muhun kujeileva ilme kasvoillaan, ja tuijotin takaisin kävellessämme kohti hänen isoa makuuhuonettaan. Tämän kauniin tytön ujo hymy ja levoton liikehdintä kertoi mulle kaiken tarpeellisen, ja näin hänen silmissään rohkeutta ja intohimoa joka sai nivuseni kutiamaan. Hitaasti mutta varmasti talutin tyytyväisenä kehräävää kaunista leidiäni hänen keinuvaa takapuoltaan hellästi sivellen, paikkaan jossa saisimme olla kahden. Kuvittelin jo mielessäni erilaisia alusasuja ja niihin puettuja suloja joita tämä tyttö oli kenties kätkenyt ilta-asunsa alle.

Huoneessa Sari lukitsi oven, ja kääntyi puoleeni viekas ilme kauniilla kasvoillaan. Musiikki pauhasi yläkerrassa, mutta se ei haitannut kun sain vihdoin olla kahden tämän suloisen karitsani kanssa.
      ”Sun viestis on ollu aika hauskoja.” Sanoin Sarille hymyillen, ja huomasin kuinka puna nousi hänen kasvoilleen. Uskaltamatta edes katsoa silmiini hän kierteli ”ööh.. no....k-k-kiva kun tykkäsit..”. Astelin lähemmäksi tätä korviaan myöten muhun ihastunutta tyttöstä, ja kiedoin käsivarteni taas hänen ympärilleen. Kävin nopeasti mielessäni läpi niitä hunajaisia lemmenlupauksia joita hän oli kännykällään näpytellyt ja aprikoin uskaltaisiko hän sinä iltana lopulta lunastaa ne. Tuijotin syvälle hänen silmiinsä saaden hänet jähmettymään kuin hypnoosissa. Hänen huulensa värähtelivät kuin hänellä olisi ollut mulle jotain tärkeää sanottavaa. ”Niin sullahan oli mulle jotain näytettävää..?” Tiedustelin, johon Sari vastasi liimautuen rohkeasti kiinni minuun ja painamalla täyteläiset pusuhuulensa kiinni omiini, suudellen mua lempeästi kiehnäten samalla kurvikasta vartaloaan muhun huokailujen saattelemana. Nautin tämän lumoojattaren ihanista huulista omieni ympärillä, ja vastasin hänen suudelmaansa hennosti, nautiskellen hänen muodokkaasta vartalostaan samalla maistellen hänen upeita huuliaan.

Ennen kun huomasinkaan alkoi Sari kuljetella käsiään jo sen verran levottomasti kropallani että tiesin hänen haluavan lisää. Niinpä annoin käsieni laskeutua hänen upealle takapuolelleen huultemme tutustuessa toisiinsa. Puristin kaunotarta himokkaasti pyllystä painaen puolijäykkää kaluani hänen alavatsaansa vasten saaden hänet huokailemaan himokkaasti. Perseen hyväilyni tuotti mieluisan tuloksen, sillä suudelmien lomassa hyväksyvästi huokaileva Sari alkoi jo liikahdella levottomana mua vasten. Pitkiä samettisia hiuksia ja viettelevän pyöreää lantion kaarta vuorotellen sivellessäni pystyin jo kuvittelemaan hikiset vartalomme kierimässä lakanoiden välissä. ”Ahhh... Oon halunnu tätä niin kauan...” Sari kuiskutti suukkojemme välissä ihastuneen naisen hennolla äänellä. Pusuttelin samettisia huulia hartaasti nautiskellen, ja annoin intohimoisen daamin puskea kurvejaan vapaasti mua vasten. Huulten maku oli huumaava, uskomattoman herkullinen ja nautiskeltava... Pehmeät rinnat ja pyöreä takapuoli leijailivat jo ajatuksissani kun kähmin neidon kimmoisan muodokasta kroppaa, miettien jo mielessäni josko todella olisin niin onnekas että saisin tutustua upeisiin muotoihin lähemmin, peiton alla lämpöisessä.... Arvelin pian sukeltavani jo hänen aluasvaatteidensa sisään ja pääseväni nauttimaan kuumista kurveista. Tyttönen keinutti lantiotaan hieman suukkojen lomassa, ja pyöreät pakarat lämmittivät himokkaita kämmeniä pehmeydellään. Peppumiehenä nautin tilanteesta täysin rinnoin, ja vastasin persevän neidon suukkoihin ja halauksiin himokkaasti, hitaasti nautiskellen. En kiirehtinyt mihinkään, vaan annoin kauniin neitokaisen viihdyttää aistejani kaikessa rauhassa suutelevien huulten huumaavuudella, rintaani vasten painautuneiden tissien pehmeydellä ja käsieni hyväilemien peppuposkien täyteläisyydellä.

Aloin pikkuhiljaa työntää häntä kohti sänkyä, jolle hän kellahtikin leikkisän viettelevästi huultaan purren. Syöksyin hänen luokseen ja aloin suudella kaunotarta uudella innolla, himokkaan lempeästi. Annoin käsieni vaeltaa hänen upealla vyötäröllään samalla kun annoin itseni hukkua ihastuneen naisen lempeisiin suudelmiin joita hän tarjoilikin minulle oikein mielellään, maiskutellen pusuhuuliaan mua vasten. Ajatuskin siitä, että saisin uittaa melaani kaunottaren lämpimässä mättäässä sinä yönä, sai minut vain kovemmaksi. Sari lämpeni allani vain lisää, tunsin sen. Haroin toisella kädelläni hänen upeita silkkisiä hiuksiaan ja silitin lempeästi sileää poskea.

• Uneksijako

Luomalla turvallisen ja lempeän ilmapiirin pyrin suostuttelemaan pelokkaan sekä kokemattoman leidin yöllisiin leikkeihin jotka jo pyörivät mielessäni. Tyttö kallisti päätään hieman allani, upottaen minut uudelleen ja uudelleen suukkojen lumoihin samalla kun käteni seikkailivat hänen suloillaan. Hän alkoi jo olla tarpeeksi lämmennyt otettavaksi... Ajattelin, että hetki alkoi lähestyä, kun riisuisin kurveja myötäilevän ilta-asun hänen yltään ja sukeltaisin upeiden muotojen lämpöön... Arvelin, että kokematon neitsyeni olisi varmasti hyvinkin antaumuksellinen rakastajatar kunhan vain saisin hänet ensin riisuttua...

Samalla kun kuvankaunis brunette suukotteli minua samettisilla huulillaan, vaelsi käteni pikkuhiljaa pitkän hameen helmalle, jota aloin hitaasti hivuttamaan ylös, tavoitteenani tietysti riisua seksipommi vaatekappale kerrallaan ja houkutella hänet peiton alle kuhertelemaan kanssani ilman rihmankiertämää ympärillään. Pelkkä sen ajatteleminen sai veren pakkautumaan yhä enemmän penikseeni jota painoin halukkaan kaunokaisen haaroja vasten. Nostin hameen helmaa hitaasti, kuljettaen kättäni ylös hänen upean sileää ihoaan. Hitaasti Sarin asun alta alkoi paljastumaan enemmän paljasta reittä, eikä ujo neito vastustellut yhtään yritystäni vapauttaa pehmeiden kurvien koristama vartalo peittävistä kuteista, kiihkeitä yöllisiä leikkejä varten. Hitaasti helma kohosi jo lantion yli, ja pystyin jo tuntemaan käsissäni silkkiset pikkuhousujen rajat. Veri pakkautui kivikovaan aisaan yhä enemmän kun kuvittelin millainen pyöreä lantio ja viettelevän pehmeä takapuoli odottelisikaan kosketustani kankaan alla.

Juuri kun olimme molemmat kuumenemassa kiehumispisteeseen toisiimme kietoutuneina, koputti joku oveen. ”Hei tuu kattomaan mitä ylhäällä tapahtuu!” Joku huusi lukitun oven takaa. Kyse oli varmasti jostain vakavasta, kuten saimme heti yläkertaan kavuttuamme huomata. Loppuilta menikin kiusallisen hitaasti, kun koko ajan juhliessani harmittelin mielessäni missattua tilaisuutta päästä kauniin Sarin kanssa sänkyyn. Vilkuilimme toisiamme loppuillan ajan, kunnes lopulta oli nukkumaanmenon aika. Jotkut vieraista häipyivät, jotkut taas jäivät. Päätin jäädä yöksi, ja kuten muutkin vieraat, nukuin yläkerran sohvalla jutustellen kavereiden kanssa asioista, kunnes he nukahtivat. Itse en kuitenkaan saanut unta kun mielessäni pyöri vain tuo sulotar joka varmaankin nukkuin sikeästi huoneessaan alhaalla. En voinut hillitä itseäni, vaan minun oli pakko antaa uteliaisuudelleni periksi; hiivin alakertaan varovaisin askelin, ja Sarin huoneelle saavuttuani raotin ovea.

Näin, miten kelmeä kuun valo loisti ikkunasta sisään, ja sängyllä istui tuo kaunokainen, peittoon kääriytyneenä. Hän oli odottamassa minua. Suljin oven varovasti antamatta sen narahtaakaan, jotten herättäisi viereisessä huoneessa nukkuvaa Sarin uteliasta pikkuveljeä. Tallustin hitaasti sängylle boksereissa ja t- paidassa, ja sydämeni takoi kahtasataa kun tuijotin suloista karitsaa silmiin. Hän veti peittoa sängyn päältä kuin merkkinä, että minun olisi liityttävä hänen seuraansa. Kävin polvilleni hänen vierelleen, eikä sanoja tarvittu. Nuori neito painautui varoen kiinni minuun, kuoriutuen hitaasti peittonsa alta, kietoen käteni kaulani ympärille. Vihdoin hänen pehmeät huulensa painautuivat vasten omiani, ja maistoin ujon tytön lämmön ja kätketyn intohimon muiskujen lomassa. Vastasin suukkoihin hellästi, ja hivutin itseni enemmän kiinni häneen. Nojauduin vuoteen reunalle selkä seinään nojaavia tyynyjä vasten, ja Sari hivuttautui lempeästi syliini jatkaen intohimoisia suudelmiaan. Maiskuttelin jälleen upeita huulia, ja asetin käteni hänen vyötäisilleen samalla kun hän asettui hajareisin päälleni. Naisen huumaava tuoksu täytti koko huoneen ja pystyin tuntemaan intohimon hänessä jo lempeiden suukkojen perusteella.

Paljas iho hiveli helliä käsiäni kun aloin kuljettaa niitä kuutamon valaisemalla vartalolla, tunnustellen hänen muotojaan hitaasti nautiskellen. Ujutin käteni hänen yöpaitansa alle selän kautta, ja tunsin rintaliivien hakaset sormieni alla. Sarin lempeät, ihastuneen neidon hyväksyvät huokaukset ja hymähtelyt mehukkaiden suukkojen saattelemana viestivät tyytyväisyyttä ja intohimoa. ”Ahh.. Sä oot ihana...” Tyttö huokaili hiljaa, kun käteni liukuivat hellästi alemmas päärynän muotoisella vartalolla. Ujutin käteni neidon lanteille, hitaasti mutta varmasti sormeni löysivät tiensä Sarin pikkuhousujen alle, ja tunsin kämmenissäni pehmeiden pakaroiden lämmön. Mikään ei ollut ikinä tuntunut yhtä silkkisen pehmeältä, ja siksi aloinkin hitaasti hyväilemään paljasta unelmapersettä.

• Uneksijako

”Ahh... Just noin...” Kuulin hennon huokauksen tytön suusta kun kämmeneni seikkailivat peppuposkien kaarilla, lämpöisessä pikkuhousujen sisällä. Samettiset huulet maiskuttelivat seksikkään kuuloisesti omiani vasten, liukuen halukkaalla suullani. Tyttö maistui upealle, ja nautiskelinkin hänen lempeistä pusuistaan sängyllä istuen, antaen hänen lämmetä pikkuhiljaa kiihkeitä petileikkejä varten, sillä välin kun itse vain istuin herkutellen paksuilla puusuhuulilla ja hieroen hellästi pehmoista takamusta.

Elimeni alkoi kovettua jo hyvää vauhtia Sarin takapuolen alla, jonka hän varmasti tunsi alkaessaan keinua sylissäni varovasti. Hitaasti hän alkoi hieromaan lantiotaan pippeliäni vasten, selvästi toivoen että saisi sen pian sisäänsä. Sarin kädet seikkailivat levottomina jo vartalollani, ja autoin häntä nostamaan paitani pois. Samalla riisuin myös hänen ohuen yöpaitansa pois paljastaen kauniit, vaaleanpunaiset rintaliivit jotka tekivät oikeutta hänen herkullisen näköisille, täyteläisille rinnoilleen. ”Ihana poika...” Hän kuiskutti himoissaan, upottaen minut taas suudelmiin. Hieroin hänen paljasta selkäänsä kuljetellen käsiäni hitaasti ylös alas. Käteni löysivät heti rintsikat jotka avasin hellävaraisesti, neitokaisen myhäillessä hyväksyvästi. ”Oo mulle hyvä ja hellä...” Tyttö pyyteli pusujen saattelemana, ja ohjasi kasvoni alemmas, houkuttelevan syvään tissivakoonsa. Upotin kasvoni munkkien pehmeyteen, en voinut uskoa miten lämpimät ne olisivat poskiani vasten. Samalla Sari nosti lantiotaan tarpeeksi vetääkseen bokserin alas, ja ne lähtivätkin vaivattomasti pois tieltä, ja tyttö laskeutui alas, paljaan penikseni seistessä hänen jalkoväliään vasten. Hän liikahteli levottomasti, haluten selvästi munani jo sisäänsä.

Itse nautiskelin ihanista munkeista huulillani, suukotellen upeita kaksosia samalla hieroen ja puristellen niitä. Rinnat olivat upeat, pehmeät ja pröreät, ja ennen kaikkea maistuivat aivan upealle suussani. Herkuttelin täyteläisillä tisseillä tytön mourutessa intohimoisesti. Hän silittelu hiuksiani samalla kun tein tutkimusmatkaani unelmieni tissivakoon työnnellen seisovaa elintäni rytmikkäästi ylös ja alas saadakseni viattoman neitsyen päälläni villiksi. Käteni laskeutuivat samalla alas hänen lanteilleen, ja vedimme yhdessä hänen seksikkäät pikkuhousunsa pois. Lopulta Sari oli täysin alasti päälläni, ja hän kietoi käsivartensa ympärilleni vetäen minut kiinni paljaaseen ihoonsa. ”Ahhh...Ihanaa..” Hän huokaili, samalla kun kiusoittelinhänen kovettuneita nännejään huulillani. Täydessä erektiossa oleva penikseni kärki kosketti jo ujon tytön häpyä, mikä si hänet vinkaisemaan ihan hiljaa. ”Tuu mun sisään pliis...” Hän kuiskutti lähes epätoivoiseen sävyyn, ja nosti pyöreää lantiotaan sovittaakseen neitsytpimppinsä varteni päälle. Vaistonvaraisesti Sari laskeutui hitaasti imaisten melani märkien huultensa syleilyyn, ja lämmin koskematon pillu puristui ihanasti kullini ympärille samalla kun neito rupesi liikuttamaan itseään päälläni. Euforian tunne täytti vartaloni kun tämä ujo tyttö lypsi minua sisällään hitaasti nautiskellen, upottaen minu jälleen uusiin kiihkeisiin suukkoihin. En itse kiirehtinyt mihinkään vaan annoin ujon tytön keinua päälläni samalla kun nautin palvelusta täysin rinnoin.

Käteni vaeltelivat himokkaina Sarin kurveilla samalla kun maiskuttelin herkullisia huulia. Kokemattoman ja niin ujon nuoren kaunottaren onnistunut vietteleminen sänkyyn kiihotti minua niin valtaisasti etten voinut olla nauttimatta siitä, miten suloinen pyllykkä hamusi huuliani vasten omiaan ratsastaen penikselläni silmät suljettuina. Rentouduin lämpimän sängyn huomaan antaen hennon kauriin ratsastaa kaikessa rauhassa samalla kun minä nautiskelin sileän pepun puristelusta ja rintojen suutelemisesta. Sari oli täysin lumoissani, ja tunsin hänen lisäävän vauhtia päälläni. Tiesin hänen olevan ensimmäisen orgasmin partaalla, ja soin hänelle sen ilon vauhdittamalla oman lantioni liikehdintää ja iskemällä kynteni kiinni pehmeisiin pyllyposkiin. ”Aaaaahhh..... Aaaahhhhhhhh...!” Tyttö voihki, puristus munani varressa oli valtaisa kun tunsin lmpimän nesteen vyöryävän Sarin pimpistä samalla kun huokailut hiljenivät ja vauhti hidastui. Kaunotar lysähti lopulta päälleni antaen minulle himokkaan kielisuudelman kiitokseksi. Täyteläiset munkit painautuivat rintaani, ja ymmärsin neidon olevan nyt täysin estoton kanssani. Hän jäi hetkeksi pusuttelemaan kanssani munani luiskahdettua ulos hänestä vaikken ollut vielä lauennut itse. Tiesin kuitenkin sen ajan koittavan vielä, ja tyydyin lempeistä suudelmista nauttimiseen ja pyöreiden kankkujen hyväilyyn.

• Uneksijako

”Se oli ihanaa.....” Sari huohotti päälläni, tarjoten kiitokseksi lisää suukkoja. ”Sulla on ihana muna..” Hän huokaili pusujen lomassa. ”Ja sulla on upea pylly.” Kuiskasin puristaessani mahtavaa perää molemmin käsin ja kuiskasin: "Haluun nähdä sen." Sari kikatti muiskutellen minua huulillaan: "Hihi... Vai että haluut päästä oikein herkuttelemaan..." Keikautin tytön pois päältäni, liu'uttaen tyynyn hänen alleen ennen kuin asettelin hänet vatsalleen niin että lantio oli seksikkäästi koholla tyynyn päällä. Olin pudottaa silmät päästä kun Sari koukisti takapuolensa minulle kissamaisesti, pyllistäen herkullisen näköisen aarteensa suoraan silmieni ihailtavaksi. Maidonvalkeat pakarat ja sileät reidet tarjottimella olivat liikaa, ja syöksyin saman tien kiinni Sarin vartaloon. Suutelin upeita pakaroita ja hyväilin lantion pyöreyttä käsilläni. Peffa oli sileä ja täyteläinen, todellinen unelmaperse. Pari hellää suudelmaa kauan himoitsemalleni sydämenmuotoiselle takapuolelle vielä, kunnes vein kieleni alemmas nuollakseni pillua, mikä sai Sarin voihkimaan hiljaa, kuin anoten lisää koukistaen selkäänsä lisää jotta häpyhuulet tulivat paremmin ulottuville.

En antanut tytön laueta, vaan asetuin paremmin hänen taakseen, ja tartuin seisovaan aisaani. Asettelin sen pillunhuulille, ja työnnyin uudelleen sisään. Tällä kertaa minä määräsin tahdin, ja liimauduin kaunottaren ihoon kiinni takaapäin. Neitokaisen ihana perse läiskähteli kiihottavasti nivusiani vasten, kun panin häntä kiihkeästi. Sari voihki hiljaa pyytäen lisää, ja työnteli tavaraansa ahkerasti minua vasten. Katselin lumoutuneena mahtavan pyöreiden pakaroiden hölskyntää allani, ja kourin käsilläni häpeilemättä tuota pehmeää pyllyä. Olinhan jo unelmoinut jonkin aikaa tilaisuudesta luiskauttaa penikseni noiden täydellisten pakaroiden väliin. Tunne oli mahtava kun silitin Sarin selkää ja hiuksia työnnellessäni häntä takaapäin primitiivisten viehätysten ja himojen saattelemana. Tyttö työntetli peppuaan nivusiani vasten antaumuksellisesti, ja taisi nauttia tilanteesta melkein yhtä paljon kuin minä itsekin. ”Pane mua.... Pane mua... Jooohhh...” Sari huohotti hiljaa tarjoten minulle pyllyään avoimesti työntelemällä sitä nivusiini rytmikkäästi. Lämmin pillu lypsi munaani ihanasti kun työntelin... ja työntelin. Pyrin kaiken aikaa lykätä laukeamista, niin hankalaa kuin se olikin täydellisen takapuolen hinkatessa ihoani. Perseen hierominen irstaan rakastelun tahtiin toi sellaista natuintoa, että pelkäsin kuitenkin laukeavani ennen aikojani jos jatkaisin. Takatuupparina ja pesunkestävänä pyllymiehenä olisin mielelläni jatkanut munani höyläämistä täyteläisten pakaroiden välissä, mutta oli pakko vetäytyä ulos ennen laukeamista.

Niinpä käänsin tytön selälleen ja sukelsin levitettyjen haarojen väliin kyrpä tanassa. Tunkeuduin kaunokaisen sisään saman tien antaen hänelle pitkän suudelman. Vedin peiton yllemme, ja annoin tytön rentoutua vuorostaan selällään maaten. Annoin palaa sydämeni kyllyydestä sivellen ihanaa vyötäröä ja puristellen rintoja käsilläni. Sarin lämpimät reidet puristuivat ympärilleni samalla kun jalat koukistuivat selkäni taakse, vetäen minua syvemmälle hänen kehtoonsa. Namupala voihki ja jakoi himokkaita suudelmia rakasteluhn tahtiin, tarjoten piluaan häpeilemättä minulle. Lisäsin työntöjen tahtia pikkuhiljaa, ja tytön voihkiminen kävi vain himokkaammaksi. Pumppasin ja pumppasin upeavartaloista neitokaista joka antautui huohottaen työnneltäväkseni. ”Kovempaa... Uuuhh...” Avuton tyttönen voihki himokkaana reidet levällään samalla kun nautiskelin pimpin liukkaasta lämmöstä. Rintojen imemisen ja pusuhuulien suukottelemisen lomassa suljin silmäni ja annoin itsenikin uppoutua hetkeen, ja pitkittää nautintoa jota tämä kuuma herkku minulle tarjosi. ”P-Panethan mua koko yön.... Jooko....” Antautunut neito aneli, ja voihkimme molemmat lähestyessämme yhtäaikaa orgasmia. Pitkin, hitain vedoin työnntelin hänen sisään, kunnes lastini purkautui hänen sisäänsä valtavalla voimalla. Huokailuni vaikenivat kuitenkin Sarin vetäessä minut syvään suudelmaan samalla kun tahtini hiljeni vain.... Ja lopulta pysähtyi. Ihastunut neitokainen hymyili tyytyväisenä, ja käpertyi minua vasten nukahtaessamme yhdessä.

• bwt

Niin veit mukaasi, ettei pystyny ees samaan aikaan leikkimään ;-) tätä lisää! Nyt meen sormelle :-P

• Goodjob

Paras tarina mitä olen tähän mennessä lukenut!!

• 9+9

Tosi hyvä tarina

• hannuhaaveilia

Rehellisesti voin sanoa että ainoa tarina joka luin ajatuksella loppuun saakka. Hyvin kirjotettu, yksityiskohtiin oli kiinitetty huomiota, ja teksti oli selvää :)
      Loppu olis saanu olla hiukan värikkäämpi mutta ei se muuten hyvää sisältöä pilannut.

Kiitos, kirjoitathan lisää!

-Haaveilia Hannu

• Uneksijako

Kiitoksia rohkaisevasta palautteesta! :)

• putousel

oli pakko sormittaa samal ku kiihotuin nii paljo

Tosi hyvä!

• Lukuja014

Hieno tarina oli!! Lisää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      50
      6411
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      89
      4546
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      54
      4339
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      24
      3378
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      200
      3078
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2812
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2669
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2666
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      155
      1609
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      327
      1528
    Aihe