Terve
Voisitteko kirjoittaa joitain aivan ihania tekstivisestejä joita voi lähettää omalle kullalle joka on poissa jonkun aikaa??
Itse en ole mikään hyvä oikein keksimään tai en aa niitä oikeita sanoja kirjoitettua niin jos voisitte auttaa niin voin ilahduttaa minun rakasta!?:)
ihania tekstiviestejä
5
11028
Vastaukset
- Cyrano de Bergerac
Paras vaan koittaa itse loihtia ne viestit.
- täältä
Käy tsekkaamaassa murros.com - löytyy vähän joka lähtöön viestejä!
- *TyyNyyN*
*Onneen tarvitaan kolme asiaa: Jotain mitä tehdä, Joku jota rakastaa ja jotain mitä toivoa.
*Hyvää yötä kulta, suukon saisinpa sulta. Pidä peitto varpaitten päällä, se lämmittää joka säällä. Täytyy niellä sydänsuru, kun et ole täällä muru. - Lilli
Katsoppas täältä www.suomit.com On sitten tosi tosi hienoja juttuja. Ja moneen lähtöön juttuja.
- Aika säälittävää hei..
Etkö sä itse osaa keksiä sopivia tekstiviestejä omalle kullallesi? Mistä me tiedämme, millainen tossukka sekin on, ei voi olla ruudinkeksijä hänkään, kun on noin avuton tyttöystävä. Kirjota sille jotain siirappista ja lässytä niin eiköhän tykkää. Onneton tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603