Olen 19-vuotias opintonsa aloittava nainen. Joensuuhun pitäisi päästä muuttamaan ennen syyskuuta, mutta asuntotilanne on siellä huono - etenkin kun omistaa koiran, kuten minä. Etsin siis eläimistä pitävää kämppäkaveria mielellään keskustan tai Niinivaaran suunnalle eli yliopiston lähettyville :)
Olen aika sisäänpäinkääntyvä, mutta hyväntuulinen ja humoristinen sitten kun saan suuni auki. Etsin samantyyppistä, perussiistiä ihmistä. Ei ole väliä, oletko tyttö vai poika - kunhan lemmikkini on ok (kyseessä on 40 cm säkäkorkeudeltaan oleva hitaastilämpiävä mutta mukava lyhytturkkiseksi kynitty sheltti). Eli kaikki kaltaiseni hiljaiset, nörtit, pinkot ja gamerit etc. ovat tervetulleita. Tutustutaan ennen syyskuuta ja jos henkilökemiat kohtaavat, niin muutetaan yhteen! :D
Minut tavoittaa meilaamalla osoitteeseen [email protected]
Kämppäkaveria JOENSUUHUN
Eräreiska
1
235
Vastaukset
- Eräreiska
Korjaan! Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852037- 431600
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621321- 741148
- 771121
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261084- 591031
- 35997
- 37893
- 39854