Tikanmäkihän naureskeli

yhteisten asioiden h

sanoen, että taitaa kohta entinen hallitus tonkia omia päätöksiään.

Mitähän tällä tarkoitti?? Tämä keskustelu A-studio ohjelmasta.

20

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Op.

      tietty sitä, että hän on kohta entisen hallituksen entinen hall pj ja niin joka viikkoiset istunnot päättyvät.

      • kuka päättää

        Eipä television toimittajat erota kaupunginhallituksia. Erottamisesta päättäminen on valtuuston hallussa.


      • eplö
        kuka päättää kirjoitti:

        Eipä television toimittajat erota kaupunginhallituksia. Erottamisesta päättäminen on valtuuston hallussa.

        Mitenhän tili ja vastuuvapaus vuoden 2012 hallitukselle, kaikki ns. salaiset päätökset on ainakin ensin selvitettävä


    • ........

      Niin on..

    • huominnon

      Sosiaalihuoltoon ja terveyteen liittyvissä asioissa on salaiseksi luokiteltavaa..

    • harjoittelussa

      Hallituksen päätökset eivät ole salaisia. Sellaista lakia ei ole. Julkisuudesta sen sijaan on määräyksiä lainsäädännössä.

    • myrsky nousee...

      Älkääs sitte tukehtuko räkäänne, kun saatte avattua salaisten salaisuudet.

      Eiköpähän kardinaalien ja kuoritytön suu loksahda "olikos ne sittenkään mölyämisen arvoisia salaisuuksia".

      Kunhan ei omat koirat puris?

    • Mites mahdollista

      Joku näyttää saaneen nähtäväkseen "salaisuuksia".

    • syyte napsahtaa.

      naisväki julkisti salaisia asioita.

    • :)))

      Salaiset kansiot...

      • Olkaa sitten varovaisia siellä...... Ulkona ; )


        Kiinassa jo yks humanoidi löytyi ; )

        Salaiset elämät ; )



    • kk-vuotoja

      dynastiasta vuotaa.

    • tuomion päivä

      Koettakaa rauhoittua. Ylen toimittajat ja meidän proooomme on tässä pahasti munanneet.

      • Höpö höpö, munaukset alkoi jo Kontkasen aikaan, kun ei yrityksiä tänne haluttu.
        Yhtä munausta siitä lähtien.
        Väkiluku laskee kun yritykset on karkotettu kuin sääsket Offilla .

        Täällä eletään pilvilinnassa kuin narkkarit, tehdään turhakehalleja, lauluja ja liikunttaa,
        Se kuulema tuo tänne muuttajia !
        Hah, saanen nauraa !
        Mutta näin on touhuttu vuosikymmeniä ja tulos on edessämme !


    • vanhat naiset jytää

      ikävää julkisuutta joka tulee jatkumaan toisessa muodossa.

      • Kyllä naisemme ovat

        rautaa ja meidän puolesta.


    • ei mitään.

      mihin heidän ajastaan 4 vuotta on mennyt?

    • harha askeleita

      proo ei vielä ole löytänyt imagoaan

    • proolaisten päätyö

      Aikaansaannokset melko mitättömät,lentokenttäasiat mikä on ollut 6 vuoden projekti on vielä aivan alkutekijöissään.
      Suu menee vielä "mutruun"vielä monta kertaa kun kokemusta karttuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe