lehmät lennä, ja taivaalta suoltaan tyhjennä!
On se hyvä
7
144
Vastaukset
- Muumeja ei laaksossa
Inkkareita uupuu kanootista.
- Iida-Liina
Lehmä on hieno eläin, mukavia ja uteliata. Minusta olisi upeaa, jos lehmät osaisi lentää. Sitäpaitsi ei se lehmän sonta edes pahasti haise. Siitä saa mm. hyvän kasvonaamion.
- Jemina 12
Eikös maito tule lehmistä, ja pihvit hampparin väliin, eix je?
- MINÄ,YKS,KAKS
Lehmän läjällä hölmöläisetkin yritti laskea montako heitä on tökkimällä nenällä reijän sontaan.Eikä onnistunut sittenkään,koska rupesi laskemaan minä,yksi,kaksi,kolme,jne.Nämä jutut soveltuu Nurmekseen.
- AI MITÄ IHMETTÄ
Miten niin lehmästä tulee pihvejä? Maitoo vaan tulee!
- nuori nurmes
Moi
Lehmässä on maidonlisäksi myös lihaa, tai ainakin meille koulussa sanottiin niin, en kyl usko, että noin ois.
Kuka nyt lehmää haluis syödä? Meil on usein jauhelihaa, eikä se taatusti mitään lehmää ole! - Supi Koiranen
nuori nurmes kirjoitti:
Moi
Lehmässä on maidonlisäksi myös lihaa, tai ainakin meille koulussa sanottiin niin, en kyl usko, että noin ois.
Kuka nyt lehmää haluis syödä? Meil on usein jauhelihaa, eikä se taatusti mitään lehmää ole!Se on naudan lihaa ja nauta on lehmä. Lehmä muuttuu kuoltuaan häräksi, koska lehmän lihaa myydään härkänä (häränpihvi) esimerkiksi ravintoloissa. Sikanauta on sian ja naudan risteytys ja siitä tehdään jauhelihaa. Muita risteytymiä ovat muikkukukko, tiikerihai ja jäniskoira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658