http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288573933208.html
Siis vittu mitä pelleilyä!
Tälläsissä tapauksissa auto valtiolle kunnes sakot on maksettu. Mikä tässä on vaikeeta. Mitä sitä valittaa jos sitten jää saamatta. Muuten lähtee se kortti suomessakin ylinopeudesta. Mikäs eri oikeus on tälläsillä pikkupojilla? Tää helvetin oikeusvaltio kusee reisille ja jos ei muu auta tee ympäristö teko ja puhko kumit kumpalipöllöjen autoista. Tällä tavalla saatat pelastaa ihmishenkiä ja valtiolta saatavia.
Yksi asia mitä meidän tulee huomioida. Tämän rallin sakot lankeavat veronmaksajien maksettaviksi. Joten repikää siitä!
Suomi jää nuolemaan näppejään – Gumball-jättisakkoja jää saamatt
1
248
Vastaukset
- Pelle
Lamboista ja Ferrareista ei kumia käydä puhkomassa idiootti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249