Sitten yhtäkkiä sain ajatuksen että mitä jos se ei ollutkaan unta ja nyt kun olen fiksautunut siihen että oliko se totta vai en niin en ole enää varma itsekään! Kaikki tuntuu likaiselta nyt ja ahdistaa niin paljon että hikoilen ihan helvetisti. Muistan kyllä heränneeni normaalisti kerran virtsaamaan ja tiedän etten ainakaan silloin tehnyt mitään tuollaista. Olin ihan unen pöpperössä koko yön joten muistikin vähän pätkii. Olen miettinyt sitä niin että jos yritän olla aina mahdollisimman varovainen kun käyn vessassa niin olen alitajuntaisesti myös tietoinen siitä.
Muistan heränneeni aamulla ja sängyssä mietin että se oli varmasti unta mutta sitten sain ihan hetken murto osaksi ajatuksen että mitä jos ei ollutkaan. Koko tuon ajan tiesin että se oli unta mutta pikkuhiljaa rupesin uskottelemaan että mitä jos se ei ollutkaan ja nyt olen sitten monta tuntia tressannut ja ahdistunut ja samalla hikoillut ja tärissyt koska ahdistaa niin vietävästi. Siivoaminen ei auta koska koko talo tuntuu nyt maailman saastaisimmalta paikalta joka on minulle pahin painajainen koska minulla on hygieniaan liittyvä pakko mielle ja pelkään eniten rasvaa, ulostetta ja virtsaa.
näin unta että pissasin vessassa seinille
78tugoyi
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384