Oletko pannu kaveria?

asddsaasddsaasdsda

oletko pannu kaveria,opiskelukaveria? ihan vaan kaverimielessä,ei ole ollut suhdetta,jos olet niin miksi ja missä

34

7117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poipoip

      Olen pannut useampaakin kaveria, sekä miehiä että naisia (olen nainen). Itseasiassa on lipsahtanut aika monta kertaa jo seksin puolelle. Mielenkiintoisen muisto on kolmen kimppa toisen naisen ja miehen kanssa.

      Entä itse?

    • yleensä kyllä

      Tottakai, sehän on oleellinen osa opiskelijan elämänlaatua. Ylivoimaisesti kätevin tapa poistaa opiskelun aiheuttamaa stressiä.

    • missasin sen

      Missasin Jyväskylässä aikoinaan yhden kivan kimppasession. Tai siis, se olisi ollut kimppasessio, jos olisin saapunut paikalle. Nyt tyypit tekivät temput kahdestaan...

      Harmittaa vieläkin!

      • yleensä kyllä

        Jyväskylän opiskelijanaiset minutkin ”opettivat” opiskelijaelämän saloihin. Kiitos heille!


      • viitaniemen rar
        yleensä kyllä kirjoitti:

        Jyväskylän opiskelijanaiset minutkin ”opettivat” opiskelijaelämän saloihin. Kiitos heille!

        Oleppas hyvä -.-


    • mies36.

      olen joo, olen mies ja pannut kolmee kaverii. Eka oli 9 luokalla luokka retkellä. Olin ihastunut siihen tyttöön jo kauan ja sit päädyttiin samaan hyttiin. Ja sit 25 vuotiaana tutustuin yhteen naisen joka oli mun veljen kavereita.

      Meistä tuli sit kans kavereita ja käytiin usein juhlimas baareissa ja silleen. No sit kerran juhannuksena soitin sille ja se oli yksin kotona. Pyysin sitä sitten juomaan olutta mun luokse. Meillä ei oltu kauaa kun lähdettiin rannalle uimaan ja ottamaan siideriä ja olutta.

      Sit illemmalla päädyttiin tän naisen asuntoon jatkoille kahdestaan ja sit vaan alettiin suutelee jossain vaihees joka sit johti seksiin. Tavallaan meille tuli seksisuhde 8 kk ajaksi. ollaan kavereita tänäkin päivänä vaikka siitä seksi suhteesta on vuosia.

      ja kolmas tapaus oli vaan yks yhen yön juttu vanhan tyttökaverin kanssa jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Oltiin porukalla mun luona juhliis ja siinä oli sitten jotain pullonpyöritystä. Meidän piti suudella ja mua sit alkoi panettaa hirveesti. Se huomas mun stondiksen ja se vei mut makkariin jossa pantiin kun muut kuunteli oven takana. Kaikki ihan hyviä kokemuksia ja kaveriet aolen kaikkien kanssa edelleen.

    • Kivaa on ollut

      Joo on tullut harrastettua, mutta sen neuvon annan että kummalakaan ei saa olla tunteita toista kohtaan tai homma kusee jossain vaiheessa.

      • outoa joo

        Miks ihmeessä panisit ketään sellasta, jota kohtaan ei ole tunteita?

        En voisi kuvitellakaan panevani jotakuta, jota kohtaan en tunne mitään.


    • -60 luvun lapsi

      Panin joskus siskoni kaveria ja sattumalta siskoni yllätti meidät ja olisi kertonut äipälle jos en olisi pannut molempia. Aika kovan paikan edessä olin mutta pillu mikä pillu, ja vuorotellen molempia nain.

      • Siis panitko samallakertaa toisen katsellessa?


    • juba3

      Menetin poikuuteni 19 v, yhdelle kaveritytölle, ei siinä sen isompia ihastumisen tai rakastumisen tunteita ollut pelissä, lähinnä vain halusin päästä poikuudesta eroon ennen kahtakymmentä ja enemmin halusin tehdä sen tutun muijan kanssa kun ventovieraan,

    • mies9

      Persereikään tuli pantua parasta kaveria joka oli mies ja olen itsekin mies, saatana mikä homo oon!

    • bii 1

      työkaveria kyllä olimme mökillä saunoimme ja sisällä saunan jälkeen kaveri tuli kaulaan kiinni olimme alasti kalumme koskettivat toisiaan ja mikä erektio molemmillkaverin siitin oli niin paksu että emme yrittäneet sitä sisään takaa päin niin rukkasimme otimme suihin suuseksiä imimme toisiamme laukesimme toisiimme ja imimme uudelleen kummankin kalut kovaksi sitten laukeaminen kesti kauan mutta tapaus oli mahtava

    • heteroUkkeli

      Olen juu muutaman kerran(opiskeluaikana useimmat kerrat).
      Opiskelukavereiden kanssa oli kännisekoilua lähinnä.
      Erään ystäväni kanssa panimme eräänä vkl muutama vuosi sitten, kun satuimme sit olemaan halukkaina ilman puuhakumppania. Joten tuntui ihan hyvältä idealta pistää pökköä frendin pesään ja mikäs siinä..Kivaa oli ja olemme ystäviä edelleenkin.

    • mies201

      Itselläni on jo jonkin aikaa ollut opiskelukaverini kanssa ns "friends with benefits" -suhde, eli joko hän tai minä laittaa toiselle viestiä kun panettaa (jos kumpikaan ei parhaillaan seurustele), ja sovitaan tapaaminen. Toimii hyvin, olemme hyviä ystäviä eikä seksiin liity sen suurempia tunteita :)

    • Anonyymi

      Olen poika ja olen pannut kaveriani (poika) useita kertoja (suihin) kun se tuli yöks mutta olen silti hetero ja meillä ei ole mitän tunteita toisiamme kohtaan

    • JYYssä

      Jyväskylän yliopistoaikana panin säännöllisesti naapurissa asuvaa opiskelukaveria. Tyttö pyysi minut illalla asunnolleen ottamaan hänestä kuvia hänen omalla kamerallaan.
      Hän tuli avaamaan ovea pelkässä yöpaidassa. Muutaman kuvan jälkeen hän meni selälleen lattialle ja pyysi tulemaan päälleen, sanoi käyttävänsä pillereitä. Pano oli ”outo” tilaustyö ilman mitään erotiikkaa. Ei halailua, pussailua eikä esileikkiä. Olimme vaan yhteistä tehtävää suorittavia opiskelukavereita.

      Jatkossa tapasimme viikon välein muutaman kuukauden aja, mutta kuvaamisen asemesta kävin kahvilla ja rentouttavalla pikapanolla säännöllisesti sunnuntai-iltaisin.
      Siitä tuli ikäänkuin opiskelijaelämään kuuluva kätevä tapa hoitaa normaaliin elämään kuuluva asia. Emme edes puhuneet seksitä vaan keskustelumme liittyi aina muuhun vapaa-aikaan ja opiskeluun.
      Kevätlukukauden päättyessä valmistuimme ja tiemme erkanivat enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen.

    • Iso-lerssinen-mies

      Piippolassa tuli käsi ja taideteollisessa koulussa 89- kiksautettua opintomatkalla, oikein kunnon kympin blondia ja oikein kunnolla. Sanoi vielä seuraavana parina päivänä ettei vieläkään oikein kunnolla kävely suju, oli ollu kuulema vähän liian iso vehje mutta sano myös että kiitos kyllä kelpasi kaikesta huolimatta.

    • bvvhhg

      olen melkein kaikkia jotka antoi panna itseään useat oli niistä vielä neitsyeitä itä jouduin koajamaan ns sisäänajon sitten kaverin tytäs oli meillä lapsenvahtina jota painoin kanssa, b rappuun en saanut menemään oli aikas tiukka suoli sillä mutta munaa puri ihan ok vaikka oli 17v

    • TahtooLeikkimään

      Tuppaan aina ajautumaan naisen kanssa parisuhteeseen keneltä ruinaan seksiä.

      Nyt olen taas sinkkuna ja halut on korkeella mutta sopivaa kaveria ei ole läheltä löytyny kenen kanssa vois temmeltää ilman erikoisempia tunteiluja.. parisuhde tule kysymykseenkään koska erosta kulunu alle 2kk.. tahdon olla ilman minkäänlaista sitoutumista seuraavan 4kk tai mikseipä vuodenkin verran.

    • Nusatki

      Joskus on tullu nussittua useampaakin kaveria, sillon olin tosin vasta noin 18 vuotias. Mutta mielestäni kokemus vahvisti suuresti ystävyyttämme.

    • kaverimielessä

      Turun Pansiossa armeijassa ollessani kävin iltalomilla kaupungilla panemassa yhdessä asuvia sisaruksia jotka olivat kavereitani jo lapsuuden kouluajoilta. Kävin siellä talven mittaan varsin säännöllisesti ja naisten kutsusta. Hyviä panoja kumpikin vaikka täysin erilaisia.
      Minusta olimme pelkästään hyviä kavereita ilman muita tunnesiteitä. Sain joskus”palkaksi” pieniä lahjoja tytöiltä.
      Keväällä nuorempi meni naimisiin ja panin häntä vain kerran sen jälkeen. Hän sanoi, että halusi itse tulla vielä kertomaan ettei syy ole minussa kun emme tapaile tämän kerran jälkeen. Toisen luona kävin vielä pari kertaa siviiliin päästyäni kun olin töissä naapurikaupungissa.

    • Olin kylässä kaverin opiskelija kämpillä. Illalla alkoi sataa ja ikkunasta uloskatsellessa kaveri lupasi yöpaikan jos saavat panna minua anukseen. Annoin luvan. Olen siis poika.

    • Tekuaikana

      ... pääsin pari kertaa rinnakkaisluokalla olleen tytön kanssa muhinoimaan.

      Ei mitään kummempaa. Kumpikin seurusteli omalla tahollaan.

      • kaittsu

        Tykkään naida 2naisen kanssa mun mökillä olen pitkä nuori sälli hakee taas kahta naista hyvää tekemään.


    • eimitäännnimiä

      Yhden kaverin kanssa käytiin panohommissa aina välillä, kun teki mieli. Meillä oli hauskaa, mutta mitään sen kummempaa suhdetta ei syntynyt eikä panohommistakaan puhuttu muuten, kuin silloin, kun teki mieli. Hyviä kavereita ollaan vieläkin, vaikka panohommat jäivät jo aikoja sitten. Yhden toisen kaverin kanssa käytiin hommissa, kun hän kysyi, että "mitä kuuluu?" ja minä sanoin, että panettaa. Hän siihen, että "mennään" jne...

    • kaveriapanemassa

      Olimme opiskelukaverini kanssa kesätyössä samassa työpisteessä. Hän ehdotti, että menisimme illalla ravintolaan. Pubissa juttelimme niitä näitä ja joimme pari olutta. Tyttö alkoi jutella intiimimmin ja siveli käsivarttani, sanoen: Sulla on kivasti karvoja! Hän myös halusi maistaa olutta samasta lasista. Pubista lähdettyämme ehdotin, että mentäisiin kämpilleni, mihin hän sanoi: Mennään mieluummin mun luo. Siellä vähän aikaa juteltuamme hän kysyi: Ruvetaanko nukkumaan? Riisuuduttiin ja käytiin suihkussa. Hänellä oli kapea sänky, johon kuitenkin jotenkuten mahduimme. Aloin hieroa hänen rintojaan ja vähitellen alempaa, kunnes tunsin kostean pillun. Hän puolestaan löysi kovettuneen kullini ja alkoi runkata sitä. Suutelimme kiihkeästi kieltä käyttäen. Sormetin häntä ja hän liikutti lantiotaan kättäni vasten. Maistoin hänen pillumehuaan. Hän sanoi: Mun pitäis tehä sulle yks juttu. Tiesin, mistä on kysymys, ja annoin kullini hänen suuhunsa. Hän nuoli ja imi ihanasti, selvästikin oli tehnyt sitä ennenkin. Eipä aikaakaan, kun sain voimakkaan orkun ja spermani purskahteli hänen suuhunsa. Hän nieli sitä mukaa. Sormetin häntä hänen orkkuunsa asti.

      Seuraavana aamuna söimme aamupalan ja menimme työpaikalle, jossa työskentelimme kuten ennenkin. Otimme uusiksi vielä muutaman kerran sinä kesänä. Se oli todellista kaveriseksiä.

    • tanssikaveritvain

      Harrastamme paritanssia ja ollaan tavallaan kaverit tässä suhteessa keskenään. Harjoitellaan joskus myös lavalla ja naisen mies ei ole innokas tanssimaan joten siksi ollaan tanssi kaveria vain. Ekakerran se vain sattui kun vein pariani lavalta kotiin niin hän otti pikkarit autossa pois ja sanoi et haluttaa ja panisinko häntä ennen kotiin menoa. Siinä metsikön sivutiellä takapenkillä ja lopuksi kysyin että haluaako hän mahdollisesti peseytyä minun luona jolloin hän totesi, että oma pääsee jälkiliukkaille jos haluu.

    • Anonyymi

      olin opiskelu-aikoina kova ottaan suihin muilta kavereilta jotka eivät vkl olleet saaneet panoa sperma ihan hyvää mut ei musta homoo tullu kunhan kavereita auttelin

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­um­me sinut kä­ym­­­ään u­­ude­ss­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://3944333.com/H/0YaJ 👈

    • Anonyymi

      Olen koska halusin kokeilla lihavaa tyttöä. Paras panoni ikinä. Hän taas halusi "vastalahjaksi" että nullen pyllyn ja nuolinhan minä.

    • Joskus murkku ikäisenä kavereiden kanssa harrastettiin suuseksiä ja kokeiltiin peppuleikkejäkin.
      Reilu 20 kymppisenä oltiin kaveri porukalla melko estottomia, ei enää poikien kanssa mutta likka/ työkavereita tuli pantua useamminkin, oli hyvää paineiden purkua puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      Onks jo kädes varsi

    • Anonyymi

      Täält­­ä löydät nop­­­easti suku­­pu­­­olt­­a, suh­­­tei­ta, tre­­ffit 👉 http://bbseeb.tk/H/g0Lf 👈

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe