Eli vasemmalla puolella kaulaa on suurentunut imusolmuke. Se on ollut siinä jo melko kauan, yli kuukauden jo, eikä se ole pienentynyt. Minä sairastin talvella mononukleoosin, niin voiko se olla jäänyt siitä suurentuneeksi, onko sen normaalia olla noin suuri noin kauan aikaa? Minulla on myös palan tunne kurkussa.. Olen käynyt lääkärillä, ja minulla on sisätautilääkärille vasta 2 viikon päästä aika. Miten minä saan mielenrauhan, pelkään oikeasti sairastavni syöpää, enkä millään pysty odottamaan lääkärintarkastukseen asti. Siellä sitten ajattelin vaatia ultraääneä kaulan alueelta.
Mahdollinen imusolmukesyöpä?
4
167
Vastaukset
- jhhjkkkl
Väsymystäkin minulla on kokoajan
- nonh.
Etkö pääse aiemmin yksityiselle sektorille ultraan?
- assaasasaassasasa
no onko sinulla muita oireita kuumeilu,yöhikoulu,ja yleisoireet
minulla itselläni on ollut noin herneen koikisia imusolmukkeita muutama siellä täällä kehossa,välillä suurenevat ja pienenevät,lääkäri sanoi että syövästä johtuva imusolmuke kasvaa nopeaa suuriin mittoihin esim luumunkokoseksi.
en nyt ensisijaisesti epäile sinulla imusolmukesyyöpää.
loppujenlopuksi nuorten hodgkinin lymfooma on harvinainen tauti noin 130 tapausta vuodessa- assaasasaassasasa
ai niin imusolmukkeet on tuntunu 2-3 vuotta minulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584