http://www.studio55.fi/oikeusjakohtuus/artikkeli.shtml/1162729/wincapitan-huijausuhri-minua-uhattiin-venajan-mafialla
venäjän mafia BRUHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
WinCapitan huijausuhri: Minua uhattiin Venäjän mafialla
19
203
Vastaukset
- Useita uhkauksia
Ada kun kertoi Hannun ponzista täällä, kesällä 2007, niin johan porukka tuli kotiovelle ladalla uhkailemaan, kun Ada uhkas soittaa poliisille niin tuli porukalle kiire.
Ei pidä väittämäsi paikkaansa. Se lada kävi ekakerran kotinurkillani pyörähtämässä 15.9-10. Sen jälkeen se ilmestyi riuskoine kaljupäineen (paitsi pelkääjän penkillä kyyköttävä oli hiton hintelä tyyppi) työpaikalleni 17. syyskuuta saman vuonna. Latukkassa ei kait pitkän kyttäyskeikan jälkeen ikkunat kait pysyneet kuivina (ilmastointi huono, vaikka kaikki ovet vetää). Niin oli huohotettu, että ikkunat olivat huurussa. Ekana ajattelin, että siellä oli sellaiset panosessiot käynnissä, mutta sitten hokasin rekkarin ja ymmärsin yskän. Ajoin yhden teollisuushallin seinän lähelle ja niinpä siellä lähti turvakamera päälle. Seuraavan kerran se sama latukka oli puolituntia tuon jälkeen taas hännilläni. Mitä lie pelkäsivät, kun eivät tulleet juttusille, vaan lusmuilivat latukan sisällä. Ladan kääntösäde on melkoinen, joten puskat tais saada kyytiä. En muistele pahalla.
En koskaan uhannut noita poliisilla, vaan laitoin tänne forumille tietoja tuosta autosta mm. rekkarista muutamia kirjaimia. Olen saanut olla melkoisen rauhassa sen jälkeen. Toinen perskäräpänen oli se savosta ollut "ulina". No olihan se kolmaskin auto riesana jonkin aikaa. Siinä oli eri rekkari edessä, kuin takana.
Anttihan tuon kaiken aikaan sai. En olisi piitannut tuon taivaallista Antin mun nimissä tehtailluista ilmoituksista, mutta juttu meni niin pitkälle, että sivulliset joutuivat kärsimään suotta sairaan ihmisen teoista (mm. kersani koulu-uhkaukset), joten siksi menin poliisin puheille. En siis winkkarilaisten takia vaan Antin saamiseksi hoitoon. No hoitoonhan hän joutui, eli homma tuli hoidettua.- bruhaaaaaaaaaaaaaa
RailiSuominen kirjoitti:
Ei pidä väittämäsi paikkaansa. Se lada kävi ekakerran kotinurkillani pyörähtämässä 15.9-10. Sen jälkeen se ilmestyi riuskoine kaljupäineen (paitsi pelkääjän penkillä kyyköttävä oli hiton hintelä tyyppi) työpaikalleni 17. syyskuuta saman vuonna. Latukkassa ei kait pitkän kyttäyskeikan jälkeen ikkunat kait pysyneet kuivina (ilmastointi huono, vaikka kaikki ovet vetää). Niin oli huohotettu, että ikkunat olivat huurussa. Ekana ajattelin, että siellä oli sellaiset panosessiot käynnissä, mutta sitten hokasin rekkarin ja ymmärsin yskän. Ajoin yhden teollisuushallin seinän lähelle ja niinpä siellä lähti turvakamera päälle. Seuraavan kerran se sama latukka oli puolituntia tuon jälkeen taas hännilläni. Mitä lie pelkäsivät, kun eivät tulleet juttusille, vaan lusmuilivat latukan sisällä. Ladan kääntösäde on melkoinen, joten puskat tais saada kyytiä. En muistele pahalla.
En koskaan uhannut noita poliisilla, vaan laitoin tänne forumille tietoja tuosta autosta mm. rekkarista muutamia kirjaimia. Olen saanut olla melkoisen rauhassa sen jälkeen. Toinen perskäräpänen oli se savosta ollut "ulina". No olihan se kolmaskin auto riesana jonkin aikaa. Siinä oli eri rekkari edessä, kuin takana.
Anttihan tuon kaiken aikaan sai. En olisi piitannut tuon taivaallista Antin mun nimissä tehtailluista ilmoituksista, mutta juttu meni niin pitkälle, että sivulliset joutuivat kärsimään suotta sairaan ihmisen teoista (mm. kersani koulu-uhkaukset), joten siksi menin poliisin puheille. En siis winkkarilaisten takia vaan Antin saamiseksi hoitoon. No hoitoonhan hän joutui, eli homma tuli hoidettua.Asiahan sovittiin itsekkin siitä kirjoitat täällä http://keskustelu.suomi24.fi/node/10198383
en joutunut mihinkään hoitoon enkä tarkkailuun...
voi sanoa että hynin poliisit hoiti hommansa;) bruhaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Asiahan sovittiin itsekkin siitä kirjoitat täällä http://keskustelu.suomi24.fi/node/10198383
en joutunut mihinkään hoitoon enkä tarkkailuun...
voi sanoa että hynin poliisit hoiti hommansa;)Älä jauha Antti paskaa. Huusit, raivosit, itkit ja vinguit, kuin pikku-kakra. Pyysit hoitohenkilökuntaa neuvottelemaan poliisin kanssa. Sinusta ei ollut edes keskustelemaan poliisin kanssa, vaan psykiatrisi hoiti keskustelut puolestasi.
Ja mitaan ette voi...- bruhaaaaaaaaaaa
RailiSuominen kirjoitti:
Älä jauha Antti paskaa. Huusit, raivosit, itkit ja vinguit, kuin pikku-kakra. Pyysit hoitohenkilökuntaa neuvottelemaan poliisin kanssa. Sinusta ei ollut edes keskustelemaan poliisin kanssa, vaan psykiatrisi hoiti keskustelut puolestasi.
Ja mitaan ette voi...en keskustele kassasi enää
- kassasi enään
bruhaaaaaaaaaaa kirjoitti:
en keskustele kassasi enää
Sinusta ei ollut edes keskustelemaan poliisin kanssa, vaan psykiatrisi hoiti keskustelut puolestasi.
Loistavaa Aata! Kyllä naurattaa - 1237543
kassasi enään kirjoitti:
Sinusta ei ollut edes keskustelemaan poliisin kanssa, vaan psykiatrisi hoiti keskustelut puolestasi.
Loistavaa Aata! Kyllä naurattaahttp://keskustelu.suomi24.fi/node/9723539#comment-48591070
""""""""jotta kannattaako tästä kertoa. Tulin siihen tulokseen, että kannatta kertoa.
Poliisin vasikat ovat "erityisasemassa". Ne voi tehdä ihan mitä vaan ja poliisi suojelee niitä. Niinhn se Clusokin täällä sanoi, että tietää, jotta miten tässä käy.
Jos joku jaksaa muistaa, niin mun identiteettini (Raili Suominen) varastettiin tossa jonkun aikaa sitten viime syssynä. Mun nimelläni luotiin erilaisia profiileja sinne ja vähän tänne. Mun nimelläni kaupattiin vähän sitä ja tätä. Mun nimellä kysyttiin tarjousta mm. Mr Lotharilta palveluja viettämään viimeistä poikamiestyttöiltaa.
Menihan se kaikki ***** alkuun ihan huumorilla. Jos nyt pari kuukautta kestää sen valtavan soittorumban, niin huumori siinä kuitenikin alkaa olla jonkinmoisella koetuksella (ei pelkästään mulla, vaan myös ukolla). Ihan oikeesti oli hankala tarjota sellaista palvelua mistä ei oo hajuakaan. Puhelin soi jatkuvasti seksinnälkäisten miesten ehdotuksista,
Kun soittorumba ei loppunut, niin otin polisiin yhteyttä. Poliisi tutki ja huomasi, että eräs xxx esiintyi nimelläni. Poliisi otti minuun yhteyttä ja kertoi, että häneen on oltu yhteydessä eri tahojen kanssa ja voisinko minä (Raili Suominen) tulla silleesti vastaan, että suostuisin, että juttu painetaan "villasella" ja tämän minuna esiintyneen henkilön "kömmähdykset" (lue; minuna esiintymiset) voitaisiin jotenkin sopia.
Otti kyllä oikeesti sisun päälle. Voisin nytkin vetää jutun uudelleen pöydälle, koska tää yksi ********** ei jätä rauhaan vaan kirjoittelee mulle sähkäreitä. Oikeesti Cluso627. mieti nyt vähän.
Tämä minuna esiintynyt henkilö oli poliisin vasikka. En tiedä, jotta voinko laittaa sen esitutkintamateriaalin tänne kaikkien nähtäville. En sitä meinaa että laittaisin niitten kaikkien pallien heiluttajien kuvia ja yhteystietoja tänne (ovat liitteinä poliisille), mutta saako itse tekstin laittaa?
Kyllä vaan tosta kaikesta huomasi, että vasikkaa suojellaan. Kolmesti poliisi (Takala) soitti mulle ja kysy oonko vakavissani, että haluan kestää/sietää monien vuosien oikeuskäsittelyn. Sanoin sille, että enköhän nyt kestä, kun oon kestänyt paljon enempikin.
Ihan väen vängällä poliisi (Takala) pyysi suostumaan mua sovitteluun. Vasikka on vasikka, vaikka voissa paistais.
Ja mitaan ette voi... 1237543 kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9723539#comment-48591070
""""""""jotta kannattaako tästä kertoa. Tulin siihen tulokseen, että kannatta kertoa.
Poliisin vasikat ovat "erityisasemassa". Ne voi tehdä ihan mitä vaan ja poliisi suojelee niitä. Niinhn se Clusokin täällä sanoi, että tietää, jotta miten tässä käy.
Jos joku jaksaa muistaa, niin mun identiteettini (Raili Suominen) varastettiin tossa jonkun aikaa sitten viime syssynä. Mun nimelläni luotiin erilaisia profiileja sinne ja vähän tänne. Mun nimelläni kaupattiin vähän sitä ja tätä. Mun nimellä kysyttiin tarjousta mm. Mr Lotharilta palveluja viettämään viimeistä poikamiestyttöiltaa.
Menihan se kaikki ***** alkuun ihan huumorilla. Jos nyt pari kuukautta kestää sen valtavan soittorumban, niin huumori siinä kuitenikin alkaa olla jonkinmoisella koetuksella (ei pelkästään mulla, vaan myös ukolla). Ihan oikeesti oli hankala tarjota sellaista palvelua mistä ei oo hajuakaan. Puhelin soi jatkuvasti seksinnälkäisten miesten ehdotuksista,
Kun soittorumba ei loppunut, niin otin polisiin yhteyttä. Poliisi tutki ja huomasi, että eräs xxx esiintyi nimelläni. Poliisi otti minuun yhteyttä ja kertoi, että häneen on oltu yhteydessä eri tahojen kanssa ja voisinko minä (Raili Suominen) tulla silleesti vastaan, että suostuisin, että juttu painetaan "villasella" ja tämän minuna esiintyneen henkilön "kömmähdykset" (lue; minuna esiintymiset) voitaisiin jotenkin sopia.
Otti kyllä oikeesti sisun päälle. Voisin nytkin vetää jutun uudelleen pöydälle, koska tää yksi ********** ei jätä rauhaan vaan kirjoittelee mulle sähkäreitä. Oikeesti Cluso627. mieti nyt vähän.
Tämä minuna esiintynyt henkilö oli poliisin vasikka. En tiedä, jotta voinko laittaa sen esitutkintamateriaalin tänne kaikkien nähtäville. En sitä meinaa että laittaisin niitten kaikkien pallien heiluttajien kuvia ja yhteystietoja tänne (ovat liitteinä poliisille), mutta saako itse tekstin laittaa?
Kyllä vaan tosta kaikesta huomasi, että vasikkaa suojellaan. Kolmesti poliisi (Takala) soitti mulle ja kysy oonko vakavissani, että haluan kestää/sietää monien vuosien oikeuskäsittelyn. Sanoin sille, että enköhän nyt kestä, kun oon kestänyt paljon enempikin.
Ihan väen vängällä poliisi (Takala) pyysi suostumaan mua sovitteluun. Vasikka on vasikka, vaikka voissa paistais.
Ja mitaan ette voi...Kirjoitin tuon ja toimitin sen muutamille tiedoksi. Antti yritti lähettää mulle vielä sähköposteja (piti siinä yhdessäkin sähkärissä mua lääkärinään). Olen saanut olla Antilta rauhassa tuon jälkeen, eli "pyyntö" meni perille.
Ja todellakaan Antti ei tiedä, että mitä poliisi ja psykiatri keskusteli keskenään. Olisi sitten keskustellut itse, mutta ei hepusta siihen ollut. Kotona se makasi ja odotti psykiatrinsa neuvottelujen tulosta. Antti ei tiedä sitä, että mitä kysymyksiä Antista poliisi mulle esitti, eikä tiedä mitä vastasin. En toki tiedä minäkään kaikkea, eikä mun tartte kaikkea tietääkään, mutta tiedän enempi, kuin Antti. Älkää kysykö niitä kysymyksiä, koska en niitä kerro jostakin... sanottaanko hmmm syistä.
Antti usein hehkuttaa sitä KRP:n KP:tä, mutta ei se Antti tiedä sitä, että tämä kyseienen konspäällikkö jutteli myös mun kanssa. Eli sekin on aika kaksinaamainen tyyppi, tai sitten se yrittää "kaveerata" Antin kanssa, että Antti ei saisi päähänsä mitään idiootimaista.
Ja mitaan ette voi...bruhaaaaaaaaaaa kirjoitti:
en keskustele kassasi enää
Jätkää (anteeksi kaikki oikeat jätkät) alko kait hävettämään ja piti poistattaa sekoilusta kertova viesti.
Ja mitaan ette voi...
- bruhaaaaaaaaaaaaaaa
uhkailijat on säälittäviä rääpäleitä uhkailua mutta tosipaikan tullen kusevat housuun
- Miten kävi?
Cluso uhkaili Adaa ja joutui hoitokotiin.
- ruhassaaaaaaaaaa
ei käynyt mitenkään.... eläkkeellä oon mutta en ole koskaan ollut missäään hoitokodissa yms
- ryhtiä pitää olla
olet siis valtion syöttiläs jota valtio elättää.... saat myös uhkailla ihmisiä koska rupesit itkemään poliiseille omaa mielenterveyttäsi yms.
etkös pistänyt adan tiedot piilun myynti palstoille..
- BRUHAAAAAAAAAAAAAA
Eläke juoksee osingot kasvaa töitä ei tarvi tehä en oo tehnyt muuten koskaan
nää hommat vaan pitää osata;))- tällainen kunnon lii
Etpä taida osata touhuta, tosi liikemies elää omillaan, eikä tartte yhteiskunnan apuja, sekä pitää hommansa omana- ja verottajan tietona.
- bruhaaaaaaaaaaa
niinhän ne onkin verottajan ja omatietona nyt turvakielto tosin estää julkisen suurimmat pääomatulo listan mikä on ihan hyväkin juttu;)
- menojen hillintä rat
Kyllä tähtäimessä on minulla ainakin ollut aina, jotta julkaisurajan alapyolella pitää pysyä tulot ja hyvin näillä on selvinnyt ja vieläkun näyttää heikonmalta selviää naapureittenkin kanssa mukavammin, saa apujakin heiltä juttuihinsa, kun tarvitsee.
- Hyvä se on;)
Ada hommasi sulle hoitopaikan. Hehee... Et itsekään tainnut ymmärtää omaa sairauttasi ennen kuin pakolla sinut vietiin. Turvakielto siihen päälle ihan niin kuin mamman kullalle kuuluu. Motiivisi tuohon soutamiseen ja huopaamiseen ovat selvinneet ja Adan olet joutunut jättämään rauhaan.
- antin sanomat
Valtion hoidokit on säälittäviä rääpäleitä uhkailua mutta tosipaikan tullen kusevat housuun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253