Moro,ajattelin ostaa kisapiikin,mielessä on ollut husqvarna wr. Mutta mitkä ovat kisapiikin hyvät ja huonot puolet yms.? (teho,kulutus jne..) mietin myös katulaiskaa,kysyisin myös sen hyvät ja huonot puolet yms. Kiitos etukäteen vastanneille!
Kisapiikki vs Katulaiska
9
6112
Vastaukset
- yamaha wr boiii
riippuu ihan käyttötarkoituksesta! jos meinasit ihan vain kyläpilluralliin nii kyllähän se kisapiikki pitää olla :) mutta jos 2t kemmun ostat nii muista varata rahaa korjaukseen ja bensoihin :)) Jos mielessä oli pienikin matka-ajo suosittelen kovasti 4t kevaria. esim. Yahama weerassa on hyvällä kaasukädellä kulutus vain 4l/100km! ja 4t kevareissa on pomminvarma kone ! :) että jos haluaa tehoa elämään niin 2t, mutta jos haluaa halpaa ja huoletonta ajoa niin 4t kevari.
- t0uberssy
noo suurimmaksi osaksi kylillä sitä tulee ajeltua pimppistä ja keulakin voi nousta melko usein :) 2t tottakai ;) ja matkaa en hyvin paljoa ajele..
- raakaalihaaa
kisapiikkiä jos löytyy rahhaa nelaria/katulaiskaa jos ei oo rahhoo, tolla periaatteella ne raa'asti menee.
- t0uberssy
taidan päätyä hussen wr:ään ;) kiitos vastauksista!
- Husqvarna WR 125
Hyvä valinta ;) iteltä kans löytyy wr husse mittarissa kilsoja melkee 20 000 ja hyvin lähtee :D
- Kyselijä12
Haluuks joku vastata? Mikä on kisapiikki ja mikä on katulaiska? Siis että mistä tietää että mikä kevari on katulaiska ja mikä on piikki?
- mopoveeti
juu itelki toi kisapiikki ni pystyy kylil ajella hyvi
- Jutustelija1
Ja matkakin taittuu vähän eri malliin kuin 11KW tai alle vehkeellä.
- Jutustelija1Vermeitä
Jutustelija1 kirjoitti:
Ja matkakin taittuu vähän eri malliin kuin 11KW tai alle vehkeellä.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820