Olen ruvennut tässä miettimään, kun koirani täytti juuri puoli vuotta, että onko sille annettu väärää nappulaa. Nimittäin pennussa on suuria rotuja ja tämänhetkinen säkäkorkeus on vain 53cm.
Syötetään nyt jahti&Vahti penturuokaa, juniori oli kokeilussa, mutta sain selville että se on sitten täyttä kuraa joten jätettiin se sitten kokonaan pois.
Onko Brit Care Junior Large Breed hyvä napulamerkki?
Eli siis J&V:n käytössä olen huomannut, että koiran silmät rähmii, jötäkset todella suuria ja löysähköjä. Tuntuu että tää ruoka vaan "tulee läpi suoliston" eikä paljoakaan ruuasta jää siihen kasvuun ja siksi koira on kitukasvuinen.
Voiko koiran kasvua nopeuttaa millään?
Koiralle syötetään väärää nappulaa?
3
125
Vastaukset
- hissun kissun
Mitä hitaammin kasvaa sen parempi. Vaihda nappulat esim. J&v energiaan ja lisää päivittäin sekaan jauhelihaa tai muuta lihaa. Raejuustoa, piimää, kermaviiliä, raakaa kanamunaa, ruuantähteitä yms. Monipuolisesti siis. Ja tosiaan, pentu kasvaa omaa vauhtiaan ja luuston kannalta hyvä ettei nopeasti venähdä aikuisen mittoihin...hiljaa hyvä tulee :)
- apua tarvitaan!
Saako puolivuotiaalle koiralle antaa jo aikuisen ruokaa? :O
- kyllä!
Tottakai voi antaa. Moni syöttää pikkupennusta saakka aikuistenmuonaa, erot ovat usein hyvin pieniä noissa ruuissa. Tärkeää on tosiaan laittaa sekaan lihaa, munia yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059