Ei ehkä ole maailman paras paikka kysyä mutta kysytään nyt kuitenkin. Olen siis pian 27 vuotta täyttävä mies ja en ole kertaakaan elämäni aikana vielä seurustellut, toisin sanoen kaikki vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuvat asiat ovat jääneet kokematta. Olen kyllä käynyt koulut läpi ja töitä tehnyt eli kaikki asiat muuten elämässä hyvässä kunnossa mutta naista ei ole ikinä ollut elämäni aikana. En myöskään koskaan ole käynyt baareissa tai muunlaista yöelämää tullut vietettyä. Muuten olen kyllä normaalin näköinen. Arveluttaa tässä vähän aikooko tässä tehdä mitään tämän naisasian kanssa koska tällä menolla ei tule koskaan mitään tapahtumaan. Ja tuskin edes tulisin kovin hyvin toimeen yöelämää viettävien kanssa koska olen aina ollut ulkona siitä hommasta joten sitä tuskin edes ymmärtäisin vaikka yrittäisin. Olen ollut siis paljon yksin elämäni aikana ja alkanut pikkuhiljaa jo tottumaan siihen, vielä olisi kyllä mielenkiintoa mahdollisesti kokeilla parisuhdetta mutta en tiedä kuinka kauan enään. Olisiko ehdotuksia tai mielipiteitä heittää asiasta nyt ainakin mitä tehdä tämän kanssa?
Mitä tehdä?
39
1508
Vastaukset
- hyvää kesää
Jos et kapakoissa viihdy niin ei sinne kannata lähteä naisystävää etsimään. Jos sieltä jonkun läydät niin hän ei varmaan hekisesti ole sinulle sopiva. Ei kaikki ole niin pariutuvaa laatua ja olemme erilaisia. Kyllä sinkkunakin voi elää rikkaan ja onnellisen elämän. Ihan hyvä, että sinulla on asait muuten hyvin.
Jospa kuulut heihin joille kumppani löytyy sitten keski-ikäisenä. Älä tee asiasta itsellesi suurta ongelmaa ja kyllä hän tiellesi tulee, jos on tullakseen. Ja hyvää muuten kannattaa odottaa!- Miettijä
En olekkaan kapakkoihin lähdössä, ainakaan mielelläni. Olin teininä sitä sorttia, että ei seksille ole niin tappavaa kiirettä eikä kapakoihin ole pakkoa lähteä jos ei itsestään siltä tunnu. Koulunkäynti oli siis johon enemmän keskityin. Molemmat toisen asteen koulut käyty ja töitä tehty siis myös. Tiedän kyllä kuinka hyvin minulla loppujen lopulta nyt menee vaikka olenkin todella yksinäinen ja kokematon naisten suhteen mutta tietysti se jokin alkaa arveluttamaan omaatuntoa. Hyvää kannattaa odottaa mutta kuinka kauan ja jos ei ehkä koskaan. On siis jollain saralla jotenkin tyhjä olo.
- Miettijä
Miettijä kirjoitti:
En olekkaan kapakkoihin lähdössä, ainakaan mielelläni. Olin teininä sitä sorttia, että ei seksille ole niin tappavaa kiirettä eikä kapakoihin ole pakkoa lähteä jos ei itsestään siltä tunnu. Koulunkäynti oli siis johon enemmän keskityin. Molemmat toisen asteen koulut käyty ja töitä tehty siis myös. Tiedän kyllä kuinka hyvin minulla loppujen lopulta nyt menee vaikka olenkin todella yksinäinen ja kokematon naisten suhteen mutta tietysti se jokin alkaa arveluttamaan omaatuntoa. Hyvää kannattaa odottaa mutta kuinka kauan ja jos ei ehkä koskaan. On siis jollain saralla jotenkin tyhjä olo.
Ja niin totta kai, hyvää kesää myös sinulle kaikesta huolimatta, ja juhannusta myös.
- parempi kokeilla
Miettijä kirjoitti:
En olekkaan kapakkoihin lähdössä, ainakaan mielelläni. Olin teininä sitä sorttia, että ei seksille ole niin tappavaa kiirettä eikä kapakoihin ole pakkoa lähteä jos ei itsestään siltä tunnu. Koulunkäynti oli siis johon enemmän keskityin. Molemmat toisen asteen koulut käyty ja töitä tehty siis myös. Tiedän kyllä kuinka hyvin minulla loppujen lopulta nyt menee vaikka olenkin todella yksinäinen ja kokematon naisten suhteen mutta tietysti se jokin alkaa arveluttamaan omaatuntoa. Hyvää kannattaa odottaa mutta kuinka kauan ja jos ei ehkä koskaan. On siis jollain saralla jotenkin tyhjä olo.
Tuo ongelma voi olla ettei ihan samanlaista seuraa löydy mutta parempi silti kokeilla ja yrittää tuotakin keinoa.
Moi!
Itse oon tuota yöelämää jonkin verran viettänyt, ja todennut, ettei se taida olla mun juttu. En myöskään usko, että löytäisin itse baareista tms. samanhenkistä ihmistä... Vaikka eihän sitä koskaan tiedä.
Mutta voihan baareja kokeilla! On niin monenlaista paikkaa olemassa. Joku tanssipaikka eroaa paljonkin seurustelubaarista.
Voisin kuvitella, että rohkealle, aloitteita tekevälle miehelle tulee paljon pettymyksiä, mutta voi onnikin potkaista. Miksei jotain kivaa naista vaikka työpaikalta tai naapurustosta voisi kysyä esim. syömään? Kohteliaasti kun kysyy, tuskin mitään menettää. Nainen kieltäytyy, jos seurustelee tai ei oo kiinnostunut, yksinkertaista.
Entä oletko harkinnut netin kautta tutustumista?
Seurustelut, ihastumiset, rakastumiset... Ne on olleet itselleni pitkä ja kivinen tie siihen pisteeseen, että tiedän paremmin, mitä haluan. Suhteet ja pettymykset niissä sattuu ja paljon. Harvemmalla taitaa osua niin, että ensimmäinen ihastus on se loppuelämän kestävä rakkaus.
Mutta kannattaa ehdottomasti tavata paljon naisia, käydä treffeillä, tutustua ja samalla oppia itsestäänkin uutta! : )- Miettijä
Näinhän se on usein mennyt minun kohdallani, vasta lukion jälkeen tosin aloin vähän reippaammin kyselemään naisilta tarkemmin mutta joko kohteliaasti ei tai seurustelee jo. Netin kautta on tullut lähetettyä viestejä jo kohta vuoden päivät, varmaan yli 50 viestiä mutta eipä ole tärpännyt. Joskus tosiaan ihmettelen mitä teen väärin. Ehkä on vain jotain mitä ei ole tähän ikään mennessä vieläkään ymmärtänyt, ehkä olen ujo sisältäpäin tai tyhmä naisten suhteen? Myös tämä jatkuva yksinäisyys alkaa pikkuhiljaa mietityttämään, ehkä olen vain sellaista sorttia että en yritä tarpeeksi kovasti vaan alan juurtua jo tämän yksinäisyyden puolelle. Tietysti jos asia alkaa todella menemään siihen suuntaan, pitäisi kai vain oppia hyväksymään asia. Vielä ei tosiaan olisi myöhäistä mutta alkaa tosiaan mietityttämään kyllä tämä.
- netti1111
Miettijä kirjoitti:
Näinhän se on usein mennyt minun kohdallani, vasta lukion jälkeen tosin aloin vähän reippaammin kyselemään naisilta tarkemmin mutta joko kohteliaasti ei tai seurustelee jo. Netin kautta on tullut lähetettyä viestejä jo kohta vuoden päivät, varmaan yli 50 viestiä mutta eipä ole tärpännyt. Joskus tosiaan ihmettelen mitä teen väärin. Ehkä on vain jotain mitä ei ole tähän ikään mennessä vieläkään ymmärtänyt, ehkä olen ujo sisältäpäin tai tyhmä naisten suhteen? Myös tämä jatkuva yksinäisyys alkaa pikkuhiljaa mietityttämään, ehkä olen vain sellaista sorttia että en yritä tarpeeksi kovasti vaan alan juurtua jo tämän yksinäisyyden puolelle. Tietysti jos asia alkaa todella menemään siihen suuntaan, pitäisi kai vain oppia hyväksymään asia. Vielä ei tosiaan olisi myöhäistä mutta alkaa tosiaan mietityttämään kyllä tämä.
"Netin kautta on tullut lähetettyä viestejä jo kohta vuoden päivät, varmaan yli 50 viestiä mutta eipä ole tärpännyt. Joskus tosiaan ihmettelen mitä teen väärin."
Ainoa asia mitä teet väärin lienee siinä että olet mies. Jos myöskin mainitset vaikkapa kokemattomuudestasi liian rehellisesti niin se voi olla yksi iso tekijä siihen että miksi ei vastausta kuulu. Toisekseen koska naiset saavat lukuisia vastauksia netin kautta, niin yksi vastaus siinä joukossa ei paljon tilanteeseen vaikuta jos et tunnu muuten todella mielenkiintoiselta tyypiltä.
Kannattaisi kokeilla livepaikkoja senkin takia koska netissä kilpailu voi olla vielä paljon kovempaa kuin livenä.
Livepaikoista ainoat paikat ovat oikeastaan baarit yms.tälläiset paikat. Kannattaa vaikka netistä yrittää ottaa selvää tuollaisista että mihin uskaltaa "itsekseenkin mennä" jne. - kysyjä
Miksi sattui mieleen taas tulemaan.
- reffeille?
Näin naisena ehdottaisin jotain netin treffi-sivustoa. Itse en ole kokeillut (oon kyllä hieman nuorempikin) mutta uskon että seuran löytäminen olisi helpompaa. Iso plussa on se, että netin ilmoituksessa kun voit kuvailla itseäsi, löydät paljon suuremmalla todennäköisyydellä jonkun ihmisen kenen kanssa on yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Voit myös itse saada treffi"kandidaatista" vähän tietoja jo ennen treffejä.
Ja eihän sitä liian vakavasti tarvi olla liikkeellä -jos ei ekan treffikumppanin kanssa mätsää niin sitten ei mutta ainakin saat sitä kokemusta vaikka sitä tulevaa vaimoo varten. - Miettijä
Nettitreffin kauttakin on viestejä lähetelty ja luettu vastaehdokkaiden kirjoittamia läpi mutta eipä ole vielä ainakaan tärpännyt. Ja jos nettitreffeille lähtisinkin, en varmasti ensimmäisenä olisi "liian vakasti" liikkeellä, olisi ihan uusi puoli minussa, itseasiassa sitä ominaisuutta minussa varmaan saisi pikkuisen olla jopa enemmän. Mutta kiitos kuitenkin mielipiteestä.
Onko naiset kertoneet perusteluita, miksi eivät ole halunneet tavata tai jatkaa tapailua? Netti-ilmoittelussa suosisin tapaamista pian, että saa realistisemman käsityksen toisesta heti alkuun.
Ujous voi olla hidaste tai ehdoton ei joidenkin naisten suhteen, toisista (kuten minusta) se on ihan söpöä.
Tyhmä naisten suhteen...? Luulen, että jotkut nuoret naisetkin on "tyhmiä" itsensä suhteen, eivätkä vielä tiedä mitä haluavat... : ) Mutta eikö tärkeintä oo aidosti olla kiinnostunut naisesta ja kysellä häneltä kaikenlaista. Eiköhän tapaillessa koko ajan opi jotain erilaisista naisista.
Ajattelisin, että sinulla on vielä rutkasti aikaa löytää kiva ja sopiva nainen, teillä miehillä kun tuo biologinen kello ei tikitä samalla tavalla kuin naisilla, jos nyt lapsia sattuisi haluamaan... Joten toivottavasti eteesi tulee vielä nautinnollisia, mukavia hetkiä kivojen naisten kanssa : ) (Tai naisen, miten vain...)- Miettijä
Naiset eivät tunnu olevan kovin halukkaita ajatuksesta tai jos minä otan yhteyttä heihin ei ole aikaa jutella. Ehkä se voi olla oma epävarmuutenikin. Tai sitten huono tuuri tai liian vaitonainen yrittäminen. Kuitenkin kun nyt on jo ollut niin kauan yksin on alkanut jo vähän tottumaan tähän mutta en vielä ole poissulkenut ajatusta parisuhteesta. Minähän sen päätöksen kuitenkin loppujen lopulta teen. Kiitos mielipiteistäsi, täytyy nyt ainakin harkita niitä.
- 3 tapaamisen sääntö
Miettijä kirjoitti:
Naiset eivät tunnu olevan kovin halukkaita ajatuksesta tai jos minä otan yhteyttä heihin ei ole aikaa jutella. Ehkä se voi olla oma epävarmuutenikin. Tai sitten huono tuuri tai liian vaitonainen yrittäminen. Kuitenkin kun nyt on jo ollut niin kauan yksin on alkanut jo vähän tottumaan tähän mutta en vielä ole poissulkenut ajatusta parisuhteesta. Minähän sen päätöksen kuitenkin loppujen lopulta teen. Kiitos mielipiteistäsi, täytyy nyt ainakin harkita niitä.
Vaikka tutustuminen tapahtuisikin netissä niin kannattaisi pikaisesti yrittää tutustua livenä. Esim. seuraavalla viikolla. Liikoja odotuksia ei kannata tuolle odottaa, kun vaikkapa ulkonäkösikin voi vaikuttaa siten ettei toinen osapuoli halua tavata sinua. Varsinkin miehillä tilanne on vaikeampi.
Sellaista kolmen tapaamisen sääntöä voisi noudattaa että ennen kuin ajattelee olevansa missään väleissä toisen ihmisen kanssa niin hänet pitäisi pystyä tapaamaan kolme kertaa.
- 3+2
Jos ei livenä saa seuraa niin netin kautta ei kannata edes yrittää, sehän on vielä monin verroin julmempi foorumi kuin live-elämä!
Netti on aika julma foorumi, totta. Minä ehdottaisin sitä kapakoihin menemistä, vaikka se ei huvittaisikaan. Ja nyt tarkoitan kapakoilla myös aurinkoisia terasseja, joille voi mennä kyllä ottamaan pelkän vissynkin, jos ei alkoholia halua käyttää. Baareissa niitä kontakteja helpoimmin saa. Tähän tulee tietysti nyt miljoona vastalausetta kuinka ei ole yksikään nainen tullut koskaan ikinä milloinkaan baarissa juttelemaan mutta jos haluaa saada seuraa niin pitää mennä paikkoihin, missä ihmiset liikkuvat. Kotoa ei kukaan tule hakemaan, ei edes netin avulla.
- 08.jpg
simasuuneiti kirjoitti:
Netti on aika julma foorumi, totta. Minä ehdottaisin sitä kapakoihin menemistä, vaikka se ei huvittaisikaan. Ja nyt tarkoitan kapakoilla myös aurinkoisia terasseja, joille voi mennä kyllä ottamaan pelkän vissynkin, jos ei alkoholia halua käyttää. Baareissa niitä kontakteja helpoimmin saa. Tähän tulee tietysti nyt miljoona vastalausetta kuinka ei ole yksikään nainen tullut koskaan ikinä milloinkaan baarissa juttelemaan mutta jos haluaa saada seuraa niin pitää mennä paikkoihin, missä ihmiset liikkuvat. Kotoa ei kukaan tule hakemaan, ei edes netin avulla.
Ei pidä paikkaansa, kyllä poliisi tai ulosottomies tulee ihan kotootakin hakemaan.
Baareihin on turha mennä hakemaan muuta kuin kännisiä seinäruusuja, ellei ole sattunut käymään tuuri ja on syntynyt alfaurokseksi. Tosin, mitä ihmettä alfauros tällä palstalla tekisi. - Miettijä
Tai ainakin täällä suomi24 palstalla jotkut keskustelut ovat sellaisia, että ne todella ovat julmempia kuin live-elämä.
- Miettijä
Tai ainakin täällä suomi24 palstalla jotkut keskustelut ovat sellaisia, että ne todella ovat julmempia kuin live-elämä.
- aaaaaaaaaaaarrrggghh
simasuuneiti kirjoitti:
Netti on aika julma foorumi, totta. Minä ehdottaisin sitä kapakoihin menemistä, vaikka se ei huvittaisikaan. Ja nyt tarkoitan kapakoilla myös aurinkoisia terasseja, joille voi mennä kyllä ottamaan pelkän vissynkin, jos ei alkoholia halua käyttää. Baareissa niitä kontakteja helpoimmin saa. Tähän tulee tietysti nyt miljoona vastalausetta kuinka ei ole yksikään nainen tullut koskaan ikinä milloinkaan baarissa juttelemaan mutta jos haluaa saada seuraa niin pitää mennä paikkoihin, missä ihmiset liikkuvat. Kotoa ei kukaan tule hakemaan, ei edes netin avulla.
Ihanko oikeasti menisin terassille yksin ottamaan vissyn. Kaikki muut ovat siellä seurassa ja monelta terassilta ei edes saa mitään vissyä ainoastaan kaljaa ja siideriä.
- kannattaa kokeilla
Netti on tietyllä tavalla helpompi foorumi. Mutta varsinkin deittiprofiilinetit ovat vaikeampia koska se profiili määrittelee. Miehille vastauksia tulee ylipäätään vähemmän jos ei ollenkaan.
Ei silti kukaan estä kokeilemasta molempia. Miehen ei kannata silti odottaa saavansa niitä vastauksia netin kautta, vaikka usein sellainen ajatus mieleen tuleekin kun ajattelee tehneensä "hyvän ilmoituksen".
Parempi siis kokeilla mieluummin useammasta paikasta kuin vain yhdestä. - Miettijä
kannattaa kokeilla kirjoitti:
Netti on tietyllä tavalla helpompi foorumi. Mutta varsinkin deittiprofiilinetit ovat vaikeampia koska se profiili määrittelee. Miehille vastauksia tulee ylipäätään vähemmän jos ei ollenkaan.
Ei silti kukaan estä kokeilemasta molempia. Miehen ei kannata silti odottaa saavansa niitä vastauksia netin kautta, vaikka usein sellainen ajatus mieleen tuleekin kun ajattelee tehneensä "hyvän ilmoituksen".
Parempi siis kokeilla mieluummin useammasta paikasta kuin vain yhdestä.Sehän on selvää ettei yhteen ainoaan vaihtoehtoon kannata liikaa uskoa. Tämä ehto päätee taatusti useammassa asiassa kuin vain tässä yhdessä. Ehkä pitäisi alkaa harrastaa jotain uutta koska nykyisellä elämänmenolla ei muutoksia taida juuri tulla. Tai ylipäätänsä jotain erilaista mikä voisi johtaa muutokseen.
aaaaaaaaaaaarrrggghh kirjoitti:
Ihanko oikeasti menisin terassille yksin ottamaan vissyn. Kaikki muut ovat siellä seurassa ja monelta terassilta ei edes saa mitään vissyä ainoastaan kaljaa ja siideriä.
"Kaikki muut ovat seurassa" - ai, kyllä minä käyn terassilla yksinkin. Ja näen ja tapaan siellä muita yksin olevia.
Enkä ole sellaisessa anniskelupaikassa vielä käynyt, mistä ei saisi myös alkoholitonta vaihtoehtoa. Sitä ei välttämättä ole siinä ulkotiskillä mutta sisältä saa.
Mutta mitään ei tietenkään ole pakko tehdä, voi jatkaa kumppanin etsimistä myös netin kautta, jos se kerran on toimiva vaihtoehto.
- komeaalfauroa
Minä olen komea alfauros ja haen naista ravintolasta vain lyhytaikaisen tarpeeni tyydyttämiseen ja sitten osoitan ovea. Viimeistään aamuyöllä soitan poliisit paikalle postamaan tämän häiriötä tuottaneen naikkosen jos hän ei ole itse älynnyt poistua asunnostani.
- olisko ideaa
Jehovan todistajat tulevat myös kotiovelle kolkuttelemaan, joka kerta
tuovat vielä tuliaisiakin sen vartiotornin.
Jos seuraavan kerran tulijat on pari muijaa, olen miettinyt josko alkais niitä
yrittää pokaamaan, lol.- 08.jpg
AInahan sitä voi yrittää, tulevat seuraavalla kerralla karvaisten äijien kanssa.
Minä menin kerran tyhmyyttäni oven avaamaan, kun ovisilmästä kurkaten näki todella kauniin naisen soittaneen ovikelloa. Olisihan se pitänyt arvata, että jehovahan se siinä, olisi ollut liian hyvää ollakseen totta.
- jyy1pä1jyy
Hih, hubaisaa keskustelua, mutta kannattaa etsiä harrastusten parista, eikä suin päin kysyä mitään seurusteluun liittyvää, jos ei tunne henkilöä, jolta aiot kysyä. :D
Järkeä kannattaa käyttää...eikä pelkästään tunteita. :D- introvertti mies
Tarkoitatko videopeliharrastustani, jolloin pelaan itsekseni asunnossani? Vaiko kentien pyöräilyharrastustani, jolloin ajan muutaman kymmenen kilometrin lenkkejä maantiellä veren maku suussa?
Kaikki harrastukset eivät ole sosiaalisia, enkä edes halua sellaista harrastusta, jossa on pakko olla muiden kanssa. - Miettijä
Harrastusten parista tai mistä tahansa jossa on vähän enemmän sosiaalista tapahtumaa. Niistähän sitä pitäisi seuraa ylipäätänsä hakea, ei välttämättä tarvitse olla seurustelumielessä myöskään aina.
- Perhosen siivin
Täälläpä jo 30-vuotias yksinäinen seurustelematon nainen. Ymmärrän hyvin aloittajan huolta siitä ettei ole seurustellut. Kyllähän sitä usein tuntee itsensä huonommaksi ja oudoksi kun se on niin "normaalia" seurustella teini-iästä alkaen. Jossain on vielä pieni toive siitä että löytäisi jonkun joka tahtoisi seurustella kanssani mutta ajan kuluessa siihen on vaikea uskoa.
- Miettijä
Kyllähän se ajan myötä tietysti alkaa epäilyttämään. Itse olen nyt miettinyt vähän mistä tämä oma asiani johtuisi, voi olla että huonosta itsetunnosta. Se on ollut minulla niin kauan kuin jaksan vain muistaa, minulla on aina ollut kova velvollisuudentunne mutta ei paljon luottamusta omaan itseeni. Siinä epäilen syyn olevan. En tiedä mistä sinun nykyisyytesi johtuu Perhosen siivin mutta tietenkin ikä alkaa tuomaan omia epäilyjä asian suhteen. Tietysti jos vain sinulle sopii, voidaanhan asiasta keskustella. Minulle ainakin sopii ja tuskin siitä voi mitään huonoakaan seurata.
- elämä tuo...
Kun nyt pärjäilet ja elämäsi on muuten kunnossa, niin älä tee päänvaivaa seurusteluasiasta. Älä myös pohdi ja tarkkaile itseäsi, mikä on vikana ym. Kohdallesi vain ole tullut tyttöä, jonka kanssa kolahtaa molemmin puolin. Olen nainen ja iäkkäämpi, mutta minä olen luonteeltani ollut aina sellainen, että ysvävystyn helposti, mutta ihastua voin vain harvoihin. Olet vielä nuorikin. Liiku, elä, harrasta ja liiku ihmisten parissa.
Kaksi serkkutyttöä tapasi poikaytävän kaverinsa häissä ja eräs sukujuhlissa. Työpaikalle voi joskus tulla mukava henkilö, johon tekee mieli tutustua. Kumppanin hakemisesta ei kannata tehdä mitään urakkatyötä. Se vain tulee kohdalle ja tapahtuu, kun on tullakseen ja aika on.- kunkunkun
Tai sitten ei tule.
- korkeakoulutettu1
kunkunkun kirjoitti:
Tai sitten ei tule.
Ei tule. Tuskin minulle ainakaan. Johan tässä on 30 vuotta mennyt ilman moista ihmettä. Miten voisin uskoa sokeasti siihen, että minä hetkenä hyvänsä "se oikea" tulee vastaan? Järkeni on pyyhkinyt uskolla ja toivolla *ersettä.
- Miettijä
Minä yritänkin olla tekemättä asiasta päänvaivaa itselleni mutta kuinka kauan vielä uskon tuohon kohdalle tulemiseen, sitä en tiedä. Eihän sitä voi loputtomiin vain toivoa, aika kuluu siitä huolimatta, halusi tai ei. Mutta kiitos kuitenkin ehdotuksistasi. Täytyy vain avoimin mielin liikkua ja tehdä, ehkäpä vielä jotain tapahtuu. Kiitoksia paljon kirjoituksestasi, tuli luettua se huolella.
- juhannus ja tanssi
Lähde vanhanajan lavatanssityyliseen tapahtumaan johonkin.
Hae tanssimaan neitoja, ei niitä kaikkein suositumpia vaan kiltin näköisiä tyttöjä. - Miettijä
Kiitos ehdotuksista ja mielipiteistä. Nyt lähden juhannuksen viettoon ainakin juhannukseen asti. Hyvää juhannusta vain kaikille.
- Miettijä
Juhannus ohi ja mukavasti se meni. On nyt taas aika palata arkeen mutta ainakin vähän paremmalla mielellä.
- miettij
Päätin tehdä rekisteröidyn tilin tänne. Tätä kautta voi jutella tarvittaessa enemmänkin jos haluaa. Jos siis on mielipidettä esittää tai jutella ihan muuten vain, täältä minut siis pitäisi saada kiinni.
- miettij
Olen siis sama käyttäjä joka aloitti tämän keskustelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483