"Neuvova" kristitty huom!

Vilja

Poistin asiattomat viestisi, koska ne ovat uskontoamme loukkaavia. Tulen myös poistamaan ne tulevaisuudessa, vaikka sitten tekisin sitä lopun elämäni. Minulla on kotona ADSL-yhteys, joten pääsen nettiin jatkuvasti tarkkailemaan, mitä kirjoitat. Ole siis ystävällinen ja lakkaa jakelemasta "neuvojasi", koska ne eivät wiccoja kiinnosta. Mene esittämään mielipidettäsi vaikka tuonne kristinusko-palstalle, jossa mielipiteisiisi suhtaudutaan suopeammin kuin täällä.

24

2218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EclipsE

Pelottaako että ihmiset saavat tietää femdemonittaren palvontaan perustuvan irstailukulttinne todelliset kasvot?

• Y.B

Onko EclipsE eksynyt tännekin? Huhhahhei...

• Vilja

vaan tuollainen jauhanta ärsyttää.
        Totuudesta se on kaukana.

Ja voitkin EclipsE taas siirtyä takaisin sinne kristinuskopalstalle.

• Poison

Sinulla tuntuu olevan vaikeuksia käsittää asioita. Esimerkiksi se että uskonto on uskonto, ei Totuus. Jos se olisi jokin joka voidaan tietää, se olisi tieto eikä uskomus eli uskonto. Oletat että oma uskomuksesi on oikea, halveksut toisia ja kohtelet muita ihmisiä väärin, vaikka heidän uskomuksensa eivät ole yhtään sen hullumpia. Levität väärää tietoa muiden uskosta, jotta voisit nostaa itsesi heitä korkeammalle. Väität että he palvovat jotain sinun uskomusmaailmassasi olemassa olevaa olentoa, vaikka se ei heidän uskomusmaailmaan edes kuulu.

Saat uskoa ihan rauhassa vaikka mihin "femdemonittariin" (?) mutta älä yritä tuputtaa sitä toisille, ja yritä ymmärtää että toiset ihmiset eivät sellaisiin asioihin välttämättä usko. En minä, eivätkä wiccat. Wicca ei myöskään ole kultti enkä näe mitään "irstasta" siinä. Katso sanakirjasta mitä nuo sanat tarkoittavat ennen kuin käytät niitä, teet meille kaikille palveluksen. Kiitos.

- Poison, ei wicca eikä kristitty.

• EclipsE
        Y.B kirjoitti:

Onko EclipsE eksynyt tännekin? Huhhahhei...

en toki. Kyllä minä ihan tarkoituksella tulin piipahtamaan.

• EclipsE
        Vilja kirjoitti:

vaan tuollainen jauhanta ärsyttää.
        Totuudesta se on kaukana.

Ja voitkin EclipsE taas siirtyä takaisin sinne kristinuskopalstalle.

sillä en ole siellä ollutkaan. Ja ärsyyntyminen on eräs merkki siitä että olen tainnut osua härän silmään, tai paremminkin jumalattaren silmään. :)

• Surreal

Virma veikkonen tämä EclipsE. :D

• Mitä pelkäät sheriffi?

sheriffiltä jälleen kerran tässä ketjussa.

• Vilja

Olen tässä "palstarauhan" asialla.

• Mitä pelkäät sheriffi?
        Vilja kirjoitti:

Olen tässä "palstarauhan" asialla.

kun et anna keskustelun aaltoilla vaan pyrit vanhan DDR:n tapaan ohjaamaan keskustelun vain omaan ahtaaseen muottiisi.
        Ei nämä keskustelupalstat mitään "palstarauhan" tyyssijoja ole vaan näillä keskustellaan ja esitetään erilaisia mielipiteitä. Solvaukset ja muut selvät asiattomuudet sheriffin pitää karsia pois.

Annat erittäin epäilyttävän kuvan wiccalaisuudesta, kun karsit pääosan ihmettelyistä ja kritiikistä. Onko wiccalaisuus Suomessa jotenkin rikollista vai mitä pyrit suojelemaan?

• LappiWicca
        Mitä pelkäät sheriffi? kirjoitti:

kun et anna keskustelun aaltoilla vaan pyrit vanhan DDR:n tapaan ohjaamaan keskustelun vain omaan ahtaaseen muottiisi.
        Ei nämä keskustelupalstat mitään "palstarauhan" tyyssijoja ole vaan näillä keskustellaan ja esitetään erilaisia mielipiteitä. Solvaukset ja muut selvät asiattomuudet sheriffin pitää karsia pois.

Annat erittäin epäilyttävän kuvan wiccalaisuudesta, kun karsit pääosan ihmettelyistä ja kritiikistä. Onko wiccalaisuus Suomessa jotenkin rikollista vai mitä pyrit suojelemaan?

Tämän palstan aiheena on Wiccalaisuus, ei sen haukkuminen.

Yhtä negätiivisen vastaanoton (tai pahemman, täällähän ei haukuta takaisin) saisit varmaan millä tahansa muulla uskonnollisella palstalla, jos menet haukkumaan heitä.

• Vilja

Poistin muutamia viestejä välistä ja syynä oli joko henkilökohtaisuuksiin meneminen tai "raamatulla puhuminen" eli kristinuskon tyrkytys.

Pahoittelen vistiketjuissa välillä olleiden mahdollisten asiallisten viestien katoamista. Valitettavasti koko seuraava viestiketju häviää, kun sieltä alusta poistaa yhden asiattoman viestin.

• EclipsE

mitä piilottelet, ja pelkäät mitä tulee wiccalaisuuteen?

• Vilja
        EclipsE kirjoitti:

mitä piilottelet, ja pelkäät mitä tulee wiccalaisuuteen?

En pelkää tai piilottele mitään. olen täysin rehellinen. Mutta wiccat saavat kuulla ihan tarpeeksi kristinuskon pakkopullaa joka tuutista. Tämä palsta on wiccoille ja wiccasta kuunnostuneille ihmisille, jotka haluavat rauhassa keskustella täällä aiheesta ilman, että joku muun uskonnon edustaja käy koko ajan kailottamassa, kuinka meidän uskontomme on hänen mielestään "huono" tai "tie helvettiin" tms.

Ja EclipsE koitas arvata, kuinka paljon sähköpostini pullistelee wiccojen valituksista melkein jokainen kerta kun avaat sanaisen arkkusi. Jos et osaa leikkiä nätisti hiekkalaatikolla, suosittelen siirtymään toiselle hiekkalaatikolle.

• EclipsE
        Vilja kirjoitti:

En pelkää tai piilottele mitään. olen täysin rehellinen. Mutta wiccat saavat kuulla ihan tarpeeksi kristinuskon pakkopullaa joka tuutista. Tämä palsta on wiccoille ja wiccasta kuunnostuneille ihmisille, jotka haluavat rauhassa keskustella täällä aiheesta ilman, että joku muun uskonnon edustaja käy koko ajan kailottamassa, kuinka meidän uskontomme on hänen mielestään "huono" tai "tie helvettiin" tms.

Ja EclipsE koitas arvata, kuinka paljon sähköpostini pullistelee wiccojen valituksista melkein jokainen kerta kun avaat sanaisen arkkusi. Jos et osaa leikkiä nätisti hiekkalaatikolla, suosittelen siirtymään toiselle hiekkalaatikolle.

Pikemminkin ensimmäisen.

Sinä piilottelet, ja poistelet argumentteja. Mikä teitä wiccoja pelottaa siinä että kissa nostetaan pöydälle? Eikö totuus kestä koettelua?

Lisäksi, seriffin hommasi ei oikeuta sinua salailuun, tai syrjimiseen minua kohtaan.

"Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen;
        tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä
        oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja
        levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta."

YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallisen
        julistuksen 19. artikla.

• Vilja
        EclipsE kirjoitti:

Pikemminkin ensimmäisen.

Sinä piilottelet, ja poistelet argumentteja. Mikä teitä wiccoja pelottaa siinä että kissa nostetaan pöydälle? Eikö totuus kestä koettelua?

Lisäksi, seriffin hommasi ei oikeuta sinua salailuun, tai syrjimiseen minua kohtaan.

julistuksen 19. artikla.

En jaksa enää edes vastata sinulle tähän mitään järkevää, koska asiallisen käytöksen pyytäminen sinulta on ilmeisesti liikaa vaadittu. Tyydyn vain jatkamaan samalla linjalla eli poistan asiattomat viestit olivatpa ne sinun tai jonkun muun kirjoittamia.

• LappiWicca
        EclipsE kirjoitti:

Pikemminkin ensimmäisen.

julistuksen 19. artikla.

Jos sinulla jotain on Wiccaa vastaan, perustele mielipiteesi, älä vain tuputa valheita muille. Muista myös mainita lähde. Muussa tapauksessa häiritset, joten itse et noudata tuota artiklaa.. turha siihen on vedota.

Omaa uskontoaan ei tarvitse puolustella, joten jos jotain syyttää aiot, voisit olla asiallisempi.

Tiedän, että haluat vain nostattaa häiriötä tai vihaa asioita kohtaan. Sen vuoksi en tule vastaamaan asiattomiin "salailetko jotain" viesteihin, jos niissä ei ole mitään perusteluja salaamisesta tai vastaavasta. Kuten Vilja aikaisemmin on kirjoittanut, sinulle on näköjään turha kirjoittaa mitään sivistyksellistä. Tuskin luet tätäkään viestiä loppuun asti.

• BlackLily
        EclipsE kirjoitti:

Pikemminkin ensimmäisen.

julistuksen 19. artikla.

Sinulla on oikeus perustaa vaikka oma tv-asema, jos niin haluat tai pienlehti tai webbisivusto - kukaan ei estä. Tämä on sen sijaan Eniro Oy:n ylläpitämä keskustelupalsta, jolle on annettu tietyt rajoitukset. Moderaattoreiden tehtävänä on valvoa, että näitä rajoja myös noudatetaan.

Mene ja kirjoita Hesarin yleisönosastoon joku huuhaajuttusi ja vedä lehti sen jälkeen oikeuteen, kun eivät julkaise höpötyksiäsi.

Mitä sinä muuten piilottelet huutelemalla sieltä Jeesuksen selän takaa? Eikö omilla mielipiteilläsi ole oikein asiapohjaa?

• EclipsE
        LappiWicca kirjoitti:

Jos sinulla jotain on Wiccaa vastaan, perustele mielipiteesi, älä vain tuputa valheita muille. Muista myös mainita lähde. Muussa tapauksessa häiritset, joten itse et noudata tuota artiklaa.. turha siihen on vedota.

Omaa uskontoaan ei tarvitse puolustella, joten jos jotain syyttää aiot, voisit olla asiallisempi.

Tiedän, että haluat vain nostattaa häiriötä tai vihaa asioita kohtaan. Sen vuoksi en tule vastaamaan asiattomiin "salailetko jotain" viesteihin, jos niissä ei ole mitään perusteluja salaamisesta tai vastaavasta. Kuten Vilja aikaisemmin on kirjoittanut, sinulle on näköjään turha kirjoittaa mitään sivistyksellistä. Tuskin luet tätäkään viestiä loppuun asti.

"Jos sinulla jotain on Wiccaa vastaan, perustele mielipiteesi, älä vain tuputa valheita muille."

Olen perustellutkin. Kysy vaikka viljalta keskustelusta jota kävimme aiheen tiimoilta jokunen aika sitten.

"Sen vuoksi en tule vastaamaan asiattomiin "salailetko jotain" viesteihin, jos niissä ei ole mitään perusteluja salaamisesta tai vastaavasta."

Jos kiusalliset wiccaa koskevat viestit poistetaan, ilman että niihin vastataan, antaa se täyden syyn epäillä peittelyä.

• EclipsE
        BlackLily kirjoitti:

Sinulla on oikeus perustaa vaikka oma tv-asema, jos niin haluat tai pienlehti tai webbisivusto - kukaan ei estä. Tämä on sen sijaan Eniro Oy:n ylläpitämä keskustelupalsta, jolle on annettu tietyt rajoitukset. Moderaattoreiden tehtävänä on valvoa, että näitä rajoja myös noudatetaan.

Mene ja kirjoita Hesarin yleisönosastoon joku huuhaajuttusi ja vedä lehti sen jälkeen oikeuteen, kun eivät julkaise höpötyksiäsi.

Mitä sinä muuten piilottelet huutelemalla sieltä Jeesuksen selän takaa? Eikö omilla mielipiteilläsi ole oikein asiapohjaa?

"Moderaattoreiden tehtävänä on valvoa, että näitä rajoja myös noudatetaan."

Kuka vetää rajan? Kuka on indikaattori mielipiteenoikeuden rajoittamisessa? Valvojatko voivat nouta lain yläpuolelle?

"Mitä sinä muuten piilottelet huutelemalla sieltä Jeesuksen selän takaa?"

Itse asiassa en piilottele.

"Eikö omilla mielipiteilläsi ole oikein asiapohjaa?"

On.

• Vilja
        EclipsE kirjoitti:

"Jos sinulla jotain on Wiccaa vastaan, perustele mielipiteesi, älä vain tuputa valheita muille."

Olen perustellutkin. Kysy vaikka viljalta keskustelusta jota kävimme aiheen tiimoilta jokunen aika sitten.

"Sen vuoksi en tule vastaamaan asiattomiin "salailetko jotain" viesteihin, jos niissä ei ole mitään perusteluja salaamisesta tai vastaavasta."

Jos kiusalliset wiccaa koskevat viestit poistetaan, ilman että niihin vastataan, antaa se täyden syyn epäillä peittelyä.

Et ole esittänyt minkäänlaisia faktoja. Vain pelkästään törkeitä valheita tai omiin uskomuksiisi perustavia pelkotilojasi. Sinulla ei ole minkään asteen kokemusta wiccasta tai sen rituaaleista, joten ennekuin kokemusta löytyy kannattaisi harkita, mitä suustaan päästää "varmoina mielipiteinään".

• BlackLily
        EclipsE kirjoitti:

"Moderaattoreiden tehtävänä on valvoa, että näitä rajoja myös noudatetaan."

Kuka vetää rajan? Kuka on indikaattori mielipiteenoikeuden rajoittamisessa? Valvojatko voivat nouta lain yläpuolelle?

"Mitä sinä muuten piilottelet huutelemalla sieltä Jeesuksen selän takaa?"

Itse asiassa en piilottele.

"Eikö omilla mielipiteilläsi ole oikein asiapohjaa?"

On.

Voit ilmaista mielipiteitäsi kristillisessä hengessä niille varatuilla palstoilla. Tämä ei ole sellainen, joten vapauttasi ei rajoiteta edes tässä suhteessa.

Minun postilaatikossani lukee "Ei mainoksia, kiitos". Rikonko mielestäsi lakia sananvapaudesta, kun pyrin "moderoimaan" pois sellaisen informaation, josta en ole kiinostunut?

>>Kuka vetää rajan? Kuka on indikaattori mielipiteenoikeuden rajoittamisessa?>>

Lopullinen indikaattori on palvelun tarjoaja, joka on asettanut tietyt ehdot käytävälle keskustelulle.

>>Valvojatko voivat nouta lain yläpuolelle?>>

Ei, koska mitään lakia ei rikota. Ainoastaan sinä rikot palvelun tarjoajan asettamia sääntöjä.

Piilottelet Jeesuksen selän takana paasaamalla valitsemasi elämänkatsomuksen puolesta muita halventaen. Vaikka kuinka paasaisit, minun elämässäni Jeesuksella ei ole väliä ei tarkoitusta missään suhteessa. Mikäli tarkoituksenasi on taas edistää kristinuskon asiaa, olet siinä suhteessa "saatanallisen surkea" - kirjaimellisesti.

Henkilökohtaiset luulosi ja uskomuksesi eivät ole mikään "asiapohja".

• EclipsE
        Vilja kirjoitti:

Et ole esittänyt minkäänlaisia faktoja. Vain pelkästään törkeitä valheita tai omiin uskomuksiisi perustavia pelkotilojasi. Sinulla ei ole minkään asteen kokemusta wiccasta tai sen rituaaleista, joten ennekuin kokemusta löytyy kannattaisi harkita, mitä suustaan päästää "varmoina mielipiteinään".

voisit antaa esimerkin jostakin mututietovalheesta. Kiitos. Sen sijaan että pelkurimaisesti tukisit esim. vastaosapuolta poistaen minun kirjoitukseni. Eikö näkemyksenne kestä valoa?

• EclipsE
        BlackLily kirjoitti:

Voit ilmaista mielipiteitäsi kristillisessä hengessä niille varatuilla palstoilla. Tämä ei ole sellainen, joten vapauttasi ei rajoiteta edes tässä suhteessa.

Minun postilaatikossani lukee "Ei mainoksia, kiitos". Rikonko mielestäsi lakia sananvapaudesta, kun pyrin "moderoimaan" pois sellaisen informaation, josta en ole kiinostunut?

>>Kuka vetää rajan? Kuka on indikaattori mielipiteenoikeuden rajoittamisessa?>>

Lopullinen indikaattori on palvelun tarjoaja, joka on asettanut tietyt ehdot käytävälle keskustelulle.

>>Valvojatko voivat nouta lain yläpuolelle?>>

Ei, koska mitään lakia ei rikota. Ainoastaan sinä rikot palvelun tarjoajan asettamia sääntöjä.

Piilottelet Jeesuksen selän takana paasaamalla valitsemasi elämänkatsomuksen puolesta muita halventaen. Vaikka kuinka paasaisit, minun elämässäni Jeesuksella ei ole väliä ei tarkoitusta missään suhteessa. Mikäli tarkoituksenasi on taas edistää kristinuskon asiaa, olet siinä suhteessa "saatanallisen surkea" - kirjaimellisesti.

Henkilökohtaiset luulosi ja uskomuksesi eivät ole mikään "asiapohja".

"Lopullinen indikaattori on palvelun tarjoaja, joka on asettanut tietyt ehdot käytävälle keskustelulle."

Seriffi, tai satunnaiset lukijat eivät ole palvelun tarjoajia. Lisäksi asiani on koskenut nimeomaan palstan aihepiiriä, vai väitätkö että olet pahoillasi siitä jos jotkut tekevät samoin kristinuskopalstalla?

Muutenkin olen huomannut että suvaitsevaiset ja avarakatseiset (sic) tahot toimivat täysin sitä vastaan jota ovat sanoneet edustaneensa, nimeomaan juurikin nämä uuteen ja ihmeelliseen kääntyneet tahot haukkuvat kuin kapiset piskit tuttuja ja turvallisia arvoja. Ei ruoho ole vihreää aidan toisella puolen, se on vihreää siellä minne koira paskoo.
        Esim. Vilja paljastaa että jotain pahasti vialla kun wiccan kiusalliset seikat yms. poistetaan ja sensuroidaan pois järjestyksen nimissä.

"Piilottelet Jeesuksen selän takana paasaamalla valitsemasi elämänkatsomuksen puolesta muita halventaen. Vaikka kuinka paasaisit, minun elämässäni Jeesuksella ei ole väliä ei tarkoitusta missään suhteessa."

Eiköhän jokainen perusta argumenttinsa sen totuuden puolesta mitä pitää totuutena. Lisäksi tuolla kommentilla pelasit juuri itsesi pois sen argumentin takaa jolla kristittyjä pyritään kääntämään toisiin aatoksiin edustamansa kritiikin suhteen "en tykkää siitä mitä sanot, joten en kyllä enää koskaan, milloinkaa tykkää Jeesuksestakaan". Joten mitäs minä häviän ainakaan sinun suhteen? :D

"Henkilökohtaiset luulosi ja uskomuksesi eivät ole mikään "asiapohja"."

Se on totta, mutta koskee myöskin sinua.

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe