Olen hankkimassa 99-01-mallista käytettyä golfia, 140-170tkm, ja ihmettelen mitä korjauksia, määräaikaishuoltoa on odotettavissa ja esimerkkejä kustannuksista... Niin, tuommoista peliä saa tietysti tarjotakin...
t Wolfkanki
golf 99-01 tdi variant
3
509
Vastaukset
- Jouni
Mulla on ollut uudesta asti ko. peli kilometrit nyt 142 tuhatta. Yleisesti olen ollut tyytyväinen autoon, sillä on hyvä ajaa, tilat riittää tarkoituksiini, kulutus on todella pieni, ruuti ja vääntö riittää.
Ensimmäisen 120 tkm aikana ei juuri korjauksia ollut, sittemmin kyllä
-45 tkm jäähd.nesteen lämpöanturi n. 30 eur
-87 tkm tankin avauskatkaisija (toimiva mutta nahkea vaihdettu)
-120 tkm ilmamäärämittari, vaihto-osana 108 eur
-120 tkm takaluukun kahva ja joku mikrokytkin
-130 tkm takaluukun aukaisumoottori (luukku ei tarttunut kiinni ollenkaan)
-140 tkm takalasin pesurin moottori. Vuoto edellyttää koko moottorin vaihtoa, hinta 115 eur.
-ensi viikolla oikean sivuturvatyynyn vaihtoon takuutyönä. Turvalaitteilla on jatkettu 6? vuoden takuu. Merkkivalo kojelaudassa syttyi.
Heikot kohdat liittynee ilmamäärämittariin ja takaluukkuun... Tämä oli ensimmäisiä IV-varianteja, oiskos perässä lastentauteja ollut;-)- TDI PD
Listätääs tuohon listaan vielä jakopäänhihna joka menee vaihtoon 90tkm välein. Hinta merkkihuollossa 500€ tietämillä. Netistä olen lueskellut hintahaitarin olevan 400-700€. Karvainen hinta IMHO.
- jake
Oletko oikeasti vielä kiinnostunut? Tarjolla olisi -01 TDI Variant, nyt ajettu 97 tkm. Huollot tehty merkkiliikkeessä, hihnat ja vesipumppu vaihdettu 90 tkm. Eberit ja ilmastoinnit löytyy. Lisätiedot osoitteesta [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664