Katkeruuteen jumittunut

katkeroitunut1

Pääsin tietoon erinäisten tapahtumien kautta ,mieheni nettituttavuuden, joka oli hänellä jatkunut jo vuosikausia,Sain sen tietää kolmannelta osapuolelta. Itse heidän chattailunsa, sain selville miehen vahingossa mun nähden lukemaansa sähköpostista.Ja siitä alkoi minun perhehelvetti.Olisin halunnut erota heti,mut mies väitti ettei ole mitään sen muijan kanssa muuta kuin sähköpostia ja viestejä ja tekstareita kuulemma.En usko enää.Olen katkera, kun luotin mieheeni.Eihän se totta ole puhunut silloinkaan, kun lapsemme syntyivät.Hänellä on ollut suhde siihen silloinkin. En tiedä miten pääsen eroon katkeruudesta,jota tunnen heitä molempia kohtaan ja lisäksi vielä helvetinmoista vihaa sitä muijaa kohtaan.Tulee mieleen Erinin laulun sanat joita muuntelin, ettei tiennyt nainen ettei mies ollut vielä vapaa vapaa...kun alkoi sen kanssa suhteeseen....eikä ole vielä nytkään..vaikka mun puolesta olisikin...mut kun ei haluu erota. Otanko itse eron ja aloitan uuden elämän?

4

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +50

      En tiedä otatko eron vai mitä teet...se sinun on itse päätettävä.
      Vaan asia mistä tahdon kirjoittaa on, eli minulla oli profiili treffeissä, olen yksin asuva nainen, en mikään missi ja lapsetkin tehty.
      Noh, profiilin katselijoita ihan kivasti ja viestejäkin mukavasta, mutta, mutta, mikäs olikaan yllättävää, vaikka profiilissani olin kirjoittanut haluavani seuraa vapaista miehistä niin valtaosa yhteydenotoista tuli parisuhteessa olevilta, joko naimisissa tai avoliitossa olevia, tämän he lähes kaikki myös kertoivatkin omassa profiilissaan tai sitä kysyessäni.
      Vastailin joihinkin viesteihin ja kysyin suoraan jotta miksi hakee seuraa niiltä palstoilta, noh vastauksenhan tietää...valitetaan sitä kuinka vaimo on muuttunut etäiseksi, ei saa tarpeeksi halauksia, suukkoja ja eikä myöskään seksiä. Liitot pääsääntöisesti pitkiä, joissa jo aikuiset lapset tai lähes aikuiset lapset.
      Kysyin kun nyt aikaa toisilleen niin eikös sitä voisi sen oman vaimon kanssa alkaa treffailee, niin vastaus oli ettei sitä kiinnosta, eikä hänkään enää viiti ruinata kun ei vuosiin enää ole mitään tapahtunut makuukammarin puolella.
      Suurimman osan kanssa jutustelimme ihan niitä näitä....eli niitä asioita joita mielestäni olisi kuulunut jutustella siellä kotona sen oman puolison kanssa. Jonkin ajan kuluttua he jäivätkin pois, toivottavasti sen oman vaimonsa kanssa jututstelemaan.
      Sitten oli niitä jotka olisi halunnut tavata ja niitä jotka halusivat vain salaista seuraa seksin merkeissä.
      Ketään en näistä varatuista miehistä tavannut, enkä myöskään numeroani tai kuvaani laittanut.

      Olen poistanut profiilini, en katso sen anatavan minulle sitä mitä sieltä hain, mukaava mahdollista treffiseuraa.

    • trap tre p

      Paljon on onnettomia selkärangattomia miehiä Suomen maassa. Nettitreffailu on tuonut todella ikävän ilmiön eli varatut vonkaajat. Voi kun vaimot tietäisivät!!!! On varmaan niin, että pettäjillä on päässä jotain vikaa monesti. Eivät siis ylipäätäänkään aviomiesainesta, mutta ovat nuoruudessaan onnistuneet manipuloimaan vaimon itselleen. Persoonallisuushäiriöinen mies voi käyttäytyä tosi rakastettavasti, kun haluaa jotain, valtaa, naisia, seksiä jne. Kaiken tarkoituksena on vain oma hyvä olo. Naisparat menevät halpaan...

      • ....

        Niitä on naisissakin. Kokemusta on pitkästä avioliitosta.


    • ....

      Muutama vinkki:

      - Jos toi miehesi suhde on kerran jatkunut pitkään jo ja on taipuvainen aina kieltämään viimeiseen asti, niin ei se siitä muutu. Valehtelee, valehtelee, valehtelee...
      - Vaistosi on nyt oikeassa. Kaikki muu vaan päässäsi yrittää selittää sulle asiaa parhain päin, koska niin olisi helpompaa
      - Älä yritä pelastaa suhdettasi, yritä tehdä se mikä on itsellesi parasta
      - Älä vihaa sitä naista. Ei ole sen vika, se ei välttämättä tiedä edes totuutta. Miehesi ratkaisu tämä on ollut. Se nainen on yhtä kaikki väline siinä kuin sinäkin
      - Eihän se haluu erota kun sillä on teidät molemmat ja se sopii hänelle. Älä mieti haluaako miehesi erota ja mieti mitä sinä haluat.

      Kuka kirjottelee suhdekirjotteluja vuosikausia tapaamatta? Haloo... ja ihmetyttää hänen varomattomuutensa. Melkein kuin tahallaan olisi vilauttanut postia.

      Sano yksi hyvä syy miksi jäisit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe