Onko alkoholi ujon pelastus?

yolol

Lääkitsettekö te ujot ihmiset itseänne alkoholilla?

Itse olen nuori nainen ja en tiedä olisinko ilman alkoholia saanut aikaiseksi minkäänlaisia kontakteja miehiin. Selvinpäin en uskalla lähestyä ukkoja, sillä pelkään heidän arvioivaa katsettaan ja ylipäätään sitä että olen jonkun huomion kohteena. Se saa minut erittäin vaivaantuneeksi ja epävarmaksi ja inhoan sitä tunnetta. Haluan kuitenkin tutustua miehiin ja tehdä sen niin että se tuntuu miellyttävältä ja rennolta, ja siksi käytänkin alkoholia apukeinona. Jurrissa pystyn helposti keskustelemaan tuntemattoman ihmisen kanssa ja katsomaan häntä silmiin ilman että tuntuu pahalta, ja tunnen myös itseni itsevarmaksi ja hyväksi tyypiksi. Yhden illan juttuja en ole kyllä duunannut kuin pari kertaa nuorempana. En koe saavani niistä mitään iloa. Minua tyydyttää se, että saan tutustua uuteen ihmiseen ja jutella hänelle vapaasti ja rennosti ja käydä mielenkiintoisia keskusteluja, mitä selvänä ei oikeastaan ikinä tulisi tehtyä.

Tiedän toki kaikki ne negatiiviset asiat mitä kännääminen aiheuttaa, kuten sen että vaikka kännissä juttu loistaisi mainiosti toisen kanssa, selvinpäin siitä ei useinkaan tule yhtään mitään. Mikäli toisen tapaa ensimmäistä kertaa humalassa, on monesti vaikeaa yrittää opetella tuntemaan toinen myös selvänä. Itse en ole ikinä seurustellut vakavasti johtuen varmastikin siitä että en tapaa miehiä muuten kuin alkoholin merkeissä.

Minulle alkoholi on kuitenkin nopea "lääke" ujouteen, ja humalassa voi ainakin yhden illan ajan tuntea itsensä seuralliseksi ja sosiaaliseksi ihmiseksi, vaikka en sitä todellisuudessa satu olemaankaan.

12

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lede 3

      Moi.kari tässä .mitäs vastaisin? tuttukeino aikonaan ,mutta se meni aina överiksi.
      silti nytkin kirjoitan kaljaspäissäni.

      • lede3

        Ei tod. se vaan rentouttaa.ps.se on myyös joskus kivaa .paitsi krapulat.


    • lede3

      Mikalaiset bootsit?

    • auttaaa se

      Nousuhumalassa lähtee turhat estot päältä, jolloin puhuu siten kun mieleen juolahtaa asioita. Alkoholiin ei ole hyvä jäädä koukkuun. Se ei ole pysyvä ratkaisu ujouteen, mutta kun tutustuu uuteen ihmiseen, niin kyllä jossain vaiheessa alkaa rentoutumaan ja olemaan oma itsensä, siis jos toinen on miellyttävä että tahtoo sitä jatkossa tavata.

    • alko mies.

      Ujous on söpöä. En minä mitään hirveesti sitä alkoa juo mut sillee sopivasti a sit lähestyn naisia ja kyllä se alkoholi auttaa. On paljon rennompi ja jutukin luistaa. olen saanut monta naista alkoholin ansiosta et luojalle kiitos alkoholista. Olis varmaan poikuus tallella jos ei alkoholia olis keksitty.

      Ja tosiaan ujot naiset on yleensä sellasii et vältteleviä et niiitä ei aluksi kiinnosta kun ehkä niitä kans jännittää et ei ne paljoo puhele. Ehkä ne on sit epävarmoja tai jotain.

      • Ujoudessa ei ole mitään söpöä, jos sen vuoksi on ilman minkäänlaista suhdekokemusta 34 vuotiaana.


    • Vaikka tulenkin sosiaalisemmaksi alkoholista, ei se kuitenkaa riitä siihen että pystyisen lähestymään naisia.

      • dgsdsdg

        Sen takia et saa naista koska et usko siihen jos uskoisit saisit naisen varmasti.


    • etsi muu keino

      isäni alkoholin käyttö johtui varmaan hänen ujoudestaan. Jopa hautajaisisa hän oli rohkaisuryypyn siivittämänä. Siinä vain käy niin, että ajautuu alkoholismiin ja nainen ajautuu siihen paljon nopeammin kuin mies.

    • habit1

      En suosittele alkoholia, jos oot ujo, koska tuut sit varmaa muuttumaan aika radikaalisti itsestäs, ku pirullista ilolientä juot, no aluks saattaaki helpottaa, mut pidemmän päälle morkkikset ja kaikki kadottelut, kolhut ja muut tulee kaupan päälle vähintää..

    • Ujostelija

      Jotenkin tässä kun jo neljäkymmentä kohta täyttää.
      Naisien kanssa kun en selvinpäin saa jutun aihetta niin olen tarttunut pulloon.
      Hieman harmittaa kun joutuu turvautumaan tuohon, tuppaa jo yksinäisyyteenkin otettua.
      Olisikohan mitään lääkettä tai jotain terveellisempää joka poistaisi estoja kuin alkoholi.
      Vaikka mitä sitä terveyttä vaalii jos yksin saa olla koko v***n elämän.

    • diktaattor1

      Kyllä alkoholi pelastaa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe