Oliskohan jo aika taas muistuttaa halekaimoille "mitä kuuluu ja kuka käski". Alkaa tuo meno taas olla sillä mallilla, että turpiin vaan ja onnea.
KITEEN MUSTALAISET
10
3253
Vastaukset
- ritku54
kuulkaa kiteen tummat ovat mukavia mä tiedän.tosi ihania .ketään ei saa sortaa asiat selvitetään puhumalla kiitos
- HienoMiesEikö
Noin eichmankin sanoi kun oli saanut nuo junavaunuun....
- TietoaHaluavaKansalainen
No, mitä ne nyt taas on tehnyt?
Joku on lähettänyt hyvän linkin viestiketjuun "Kellonsoittajantie 8"- Lisäys_
Viestiketju "Kellonsoittajantie 8" löytyy Kiteen palstalta.
- Joku578
Tulkaa kokeilee 0466210292 otqkkaa yhteyttä
- Saulumuuttaa
Mitä romani sukuja vaikuttaa kiteellä?
Olisi tarkoitus muuttaa työnperässä kiteelle, vaan esteenä saattaa olla tietyt suvut joiden kanssa minulla on riitaa. Kiitos vastauksesta etukäteen.- Fdiff
Älä ainakaan elintarvikeliikettä tuo Kitteelle, täällä vaikuttaa sellaisia sukuja että tonttisi onkin yhtäkkiä äärimmäisen suojeltu maisemakohde.
- Havaa
Taasko ne kaaleet riehuu ja piknaa töissä käyviltä, pitäs Saulin tehdä niinku Ruotsin kuningas aikoinaan jos et poistu maasta hirtetään julkisesti.
- Daegg
Onks romanit maistanut jo Daegolax ripuli uutetta?
- Anonyymi
Kitee/Kesälahti seudulla on asukaslukuun suhteutettuna erittäin paljon romaneja. Mitä on tehty väärin, että he viihtyvät täällä niin hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668