Tablet Samsung 10.1" Galaxy Tab 2 16GB WiFi + 3G

tietoa???

Ensimmäistä tablettia olen harkinnut ostaa..mutta mitenkäs tämä nettiyhteys tässä menee eli tarviiko avata toinen nettiliittymä jo ennestään tietokoneessa olevan mokkulan kaveriksi?? Vais voisko tuota mokkulaa hyödyntää tabletissakin ettei tarvisi monia nettilaskuja maksaa?? Auttakoon se joka tietää näistä...?????

21

3230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tabletti on 3G mallia niin siihen voi tällöin laittaa vaikkapa mokkulan sim-kortin ja sen kautta olla netissä. Jos ei niin silloin pitää olla laite, jonka avulla mokkulan yhteyden voi jakaa wlanin yli tabletille. Kuten esim tälläinen: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/11669/cvnqr/Netwjork-N-3G-langaton-tukiasema-ja-reititin-3G-tuella

Tai sitten laittaa mokkulan kortin kännykkään ja tekee kännykästä wlan tukiaseman.

Otsikoska en saanut selvää että kumpaa tablettia tarkoitit.

• turttu kurt

Ton 3g tabin idea on siinä et sinne voi tunkea sen sim kortin sisään, mokkulan tai muu sim..jos noita muita keinoja kuten puhelimen kautta joutuu käyttämään kandee ostaa wifi malli koska siin säästää satkun, mut kun kysyjällä on ylimääräinen sim eli mokkula sim voi hyvin ostaa 3g tabletinkin paitsi jos sun läppäriskin käyttää samaa mokkulaa niin hankalaa on se simin vetely laitteesta toiseen

• tietoa???

Eli juurikin sellainen tilanne on mulla että pöytäkoneessa käytän mokkula nettiä eli se tikku kiinni koko ajan..Samsungin tablettia olen katellu juuri tuota Samsung 10.1" Galaxy Tab 2 16GB WiFi 3G:llä. Eli kumpi noista samsungeista olisi järkevämpi eli miten kandeis hoitaa toi nettisysteemi tuossa?? Onko noissa usb liitintä ollenkaan että sais käyttää helposti samaa mokkulaa tai saiskohan samanlaisen kortin hommattua tuohon tablettiin eli kopio kortista??

• 3G malli. Wlan malli, jos kotona on langaton verkko tai jos aiot hankkia tuonlaisen reitittimen mikä yläviestissä on mainittu. Tabletti ei välttämättä tue mokkuloita ilman roottausta.

Saman kortin voi saada hommattua operaattorilta mutta se voi maksaa. Tämä selviää vain kysymällä heiltä.

• tietoa???
    • On nimittäin Note 10.1 mallissa on huomattavasti nopeampi suoritin ja se vaikuttaa mm käyttöliittymän sujuvuuteen ja sovellusten toimintaan.

• tietoa???

Saakos noilla tableteilla muuten esim.elokuvan näkyyn telkkarin näytölle jollakin piuhalla niinku kannettavilla tietokoneilla hdmi piuhal. Onkos näissä hdmi liitintä ??

• Sasse345

Samsungin Galaxy-Tab 10.1 käytössä enkä pirullakaan saa siitä valokuvia pois jotka olen ensin ottanut Samsungin kännykällä, lisänny ne gmailin kautta läppärille josta ne latautu tabletille. Siis auttakaa ny!

• Oletko katsonut tiedostonhallinnasta (omat tiedot) että voiko sieltä poistaa niitä?

• Hanki toinen simmi

Minulla on Samsung Galaxy Tab 2 7.0 3G:ssä oma simm - kortti joka maksaa 5 euroa/kk. Ei tarvi ylikuumentaa ja vahingoittaa kännyköitä tukiasemina eikä roikotella hankalia killuttimia käyttökokemusta pilaamassa.

• Vaan eipä ne pahemmin ylikuumennu etenkin jos kännykän laittaa kovalle alustalle ja ottaa mahdollisen suojakotelon pois.

• piitsu3

Mites on.. Kun meillä on tuo samsung galaxy tab 2 ja kun minun kännykkään saapui puhelu se näkyi myös tabletissa. (minulla ja miehellä galaxy xcover) Mutta kun miehelle saapui puhelu se ei näkynyt. Ja meillä on täysin samat asetukset ja tarkistin että tabletti ei ole yhteydessä (wifi tai blue tooth) meidän puhelimiin.

Niin 1) miten ihmeessä tämä on mahdollista ja 2)miten saisin vaihdettua et miehen puhelut näkyy / saisi kokonaan tuon ominaisuuden pois???

tabletti nimittäin kaappasi minun puhelun vaikka en ollut edes kotona. Mutta jos minä vastaan tabletin yhteys katkeaa.

• Onko tabletissa 3G liittymää ja jos on niin onko siinä sama numero kuin sinulla?

• allukka2

Miten saan ladattua Samsungin tabletille(2 10.1) Skypen, Adobe flash yms? On vaikea käyttöinen. Saan ladattua, mutten tallenettua ja asennettua. Samsungilla huonot käyttöohjeet, eikä s-posti tuki toimi.

• tunkkija

siis voiks tohon tablettiin tunkea tuon kannettavan mokkulan? vai sen pelkän sim-kortin? Ja sit se toimii?

• Morjesta,

Kuten vapunen kirjoitti niin jos tabletissa on paikka sim-kortilla niin hommaat vain oikeankokoisen SIM-kortin ja homma ok.

Jos tabletissa ei ole sim-korttipaikkaa, eikä siihen saa liitettyä mokkulaakaan (USB:n kautta) niin riippuen mitä olit ajatellut sinulla on pari vaihtoehtoa:

1. Jos se mokkula on sellainen reititin, ei siis USB-mallia, niin voit käyttää sen luomaa langatonta verkkoa tabletissa. Niin kotona kuin reissussakin (siis jos se mokkula/reititin on sellainen "taskumalli".
        2. Jos pystyt ja raskit vaihtaa sen mokkulan tuollaiseen reitittimeen :)
        3. Riippuen millainen kännykkä sinulla on, useimmilla voi luoda langattoman verkon eli ns. hotspotin jonka avulla tabletilla pääsee nettiin missä vain kännykkä toimii.

Kysyhän lisää jos heräsi kysyttävää, autan mielelläni :)

Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

• Voi mutta laitteen voi joutua roottaamaan. Sim-kortilla toimii mikäli tabletissa on sim-korttipaikka.

• samsung

Mulla kaksi Samsung galaxy tab 2 10,1" 3G Wifi . ollut ei enää kolmatta....takuseen sain uuden, 3vk käytössä ja 4,5kk huollossa...ONGELMA..

Yle areenaa ei voi katsoa !!! ei muka tarvittavaa ohjelmaa
      Nettinopeustestiä ei voinut ajaa !!! flasia ei voi ajaa
      Sähköisiin asiointiin ei pääsyä !!! verkkovirhe
      Elisa kirjoja ei voinut lukea sd-kortilta !!! ei tarvittavaa ohjelmaa /ei tiedostoa voi avata
      .
      Huollossa aina sama virsi !! laite toimii oikein , ei vikaa havaittu !! melkoista juttua joka huollon jälkeen , mutta kun laite ei kertakaikkiaan toiminut niinkuin Samsungilta kerrottiin mulle , mutta huolto väitti ihan muuta ja siitä hoksasin etti laitteita koskaan kokeiltu käytännössä...kiva laite mutta kun ei pelittänyt..

• vapunen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      189
      4946
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1354
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1200
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe