Natseilla saattoi olla melko edistyksellistä informaatiota hallussaan sittenkin.
Venäläisessä dokkarissa käydään todisteet ja spekulaatiot melko perusteellisesti läpi ja saksalaisten yritykset rakentaa omat "ufot".
Natsisaksasta löytyi tuohon aikaan maailman brijanteimmat tiedemiehet ja natsit ei jättäneet mitään korttia kääntämättä suunnitelmassaan maailman herruudesta.
Suosittelen. (englanninkielen taitoisille)
http://www.youtube.com/watch?v=MwUpPwyyvLw
Natsit ja ufot ei välttämättä pelkkää legendaa
67
1940
Vastaukset
- entinen varaktori
Piti tuo aikani kuluksi katsoa, mutta kun alkuteksteissä vilahti exopolitics, niin totesin ettei kannata katsoa pidemmälle.
Natseilla oli kyllä hurjia suunnitelmia. Silbervogel ehkä sieltä hurjimmasta päästä. Onneksi se ei sitten koskaan toteutunut. Tietysti kehittivät myös atomipommia ja eipä onneksi valmistunut sekään. Eivät ilmeisesti päässeet edes kovin lähelle.
http://en.wikipedia.org/wiki/Silbervogel- Että näin.
Itse en ede viitsinyt avata koko linkkiä syystä,että se on kuitenkin sitä samaa vanhaa jargonia uudelleen lämmitettynä.
Ydintutkimus puolestaan jäi Saksassa lapsipuolen asemaan siitä syystä,ettei ydintutkimukselle myönnetty tarpeeksi rahaa.
Ydintutkimuksen edelle kahden rintaman sotaa käyvässä Saksassa menivät konventionaaliset eli perinteiset aseet.
Sodan lopuilla niitä olivat V1,V2 ja myös suihkuhävittäjät kuten Me 262,sekä kolme Horten H 229-suihkuhävittäjän prototyyppiä.
Nämä kolme Horten H 229-konetta olivat ns."lentäviä siipiä",joilla oli myös häiveominaisuuksia.
Kun palataa sotahistoriaan,niin Puna-armeijan suorittaman Berliinin valtauksen syyt eivät olleet poliittisia tai sotilaallisia.
Koko operaation perussyy oli operaatio Boronido.
Kyseisessä operaatiossa NKVD:n erikoisjoukot valtasivat Kaiser Wilhelm-instituution (jonne Saksan ydintutkimus oli keskitetty),ja takavarikoivat lähes toimintavalmiin alkeellisen ydireaktorin,muutamia sentrifugeja,3000 kiloa uraanioksidia ja kaikki arkistot.
Myöhemmin on arvioitu,että tämä "kaappaus" nopeutti NL:n ensimmäisen ydiaseen kehittymistä noin vuodella. - entinen varaktori
Että näin. kirjoitti:
Itse en ede viitsinyt avata koko linkkiä syystä,että se on kuitenkin sitä samaa vanhaa jargonia uudelleen lämmitettynä.
Ydintutkimus puolestaan jäi Saksassa lapsipuolen asemaan siitä syystä,ettei ydintutkimukselle myönnetty tarpeeksi rahaa.
Ydintutkimuksen edelle kahden rintaman sotaa käyvässä Saksassa menivät konventionaaliset eli perinteiset aseet.
Sodan lopuilla niitä olivat V1,V2 ja myös suihkuhävittäjät kuten Me 262,sekä kolme Horten H 229-suihkuhävittäjän prototyyppiä.
Nämä kolme Horten H 229-konetta olivat ns."lentäviä siipiä",joilla oli myös häiveominaisuuksia.
Kun palataa sotahistoriaan,niin Puna-armeijan suorittaman Berliinin valtauksen syyt eivät olleet poliittisia tai sotilaallisia.
Koko operaation perussyy oli operaatio Boronido.
Kyseisessä operaatiossa NKVD:n erikoisjoukot valtasivat Kaiser Wilhelm-instituution (jonne Saksan ydintutkimus oli keskitetty),ja takavarikoivat lähes toimintavalmiin alkeellisen ydireaktorin,muutamia sentrifugeja,3000 kiloa uraanioksidia ja kaikki arkistot.
Myöhemmin on arvioitu,että tämä "kaappaus" nopeutti NL:n ensimmäisen ydiaseen kehittymistä noin vuodella.Eikös ne jossain vaiheessa käyneet Norjassa tuhoamassa jonkin raskasvesilaitoksen joka sekin hidasti Saksan touhuja?
- Että näin.
entinen varaktori kirjoitti:
Eikös ne jossain vaiheessa käyneet Norjassa tuhoamassa jonkin raskasvesilaitoksen joka sekin hidasti Saksan touhuja?
Laskuvarjoilla Norjaan pudotettu brittiläinen kommando-osasto onnistui osittain tuhoamaan Norjassa sijainneen raskasvesilaitoksen.
Tämä tapahtui joskus 1940-luvulla saksalaisten suorittaman Norjan miehityksen jälkeen.
Tässä keväällä Britannian asevoimissa juhlittiin erään siihen operaatioon osallistuneen kommandoupseerin 92-vuotispäiviä.
Tämä kyseinen kommandoupseeri on ainoa elossa oleva henkilö kyseiseen operaatioon osallistuneista.
Tästä asiasta kirjoitti muistaakseni joko IL tai IS. - ufoaatu
Jep, ja Puolastakin löytyi sodan jälkeen "häkkyrä" jossa sakemannit suunnittelivat aikakonetta. Aika hurjaa touhua ja "pahat alienit" vielä liitossa natsien kanssa.
Atomipommikin jäi tekemättä koska uraanin tarve sitä varten laskettiin väärin Tiedemiehet sano Aatulle, että sellasta määrää uraania ei vaan ole heillä käytössä. Näin siis muistaakseni.
Tai sitten atomipommi on pelkureiden ase ja kunnon arjalainen sotii vain mies miestä vastaan!
Ihan miten vaan. Historia on mielenkiintoista ja varsinkin sotahistoria! - Että näin.
Että näin. kirjoitti:
Laskuvarjoilla Norjaan pudotettu brittiläinen kommando-osasto onnistui osittain tuhoamaan Norjassa sijainneen raskasvesilaitoksen.
Tämä tapahtui joskus 1940-luvulla saksalaisten suorittaman Norjan miehityksen jälkeen.
Tässä keväällä Britannian asevoimissa juhlittiin erään siihen operaatioon osallistuneen kommandoupseerin 92-vuotispäiviä.
Tämä kyseinen kommandoupseeri on ainoa elossa oleva henkilö kyseiseen operaatioon osallistuneista.
Tästä asiasta kirjoitti muistaakseni joko IL tai IS.Pientä tarkennusta asiaan.
Operaatio Gunnerside oli liittoutuneiden sabotaasioperaatio tuhota Norjassa sijaitseva Norsk Hydron raskasvesitehdas ja näin päättää natsi-Saksan ydinohjelma.
28.helmikuuta 1943 vielä kuusi miestä pudotettiin Telemarkiin laskuvarjoilla operaatio Grousen seuraksi.Kymmenen miehen ryhmä taivalsi jäisen rotkon yli tehtaalle.He asensivat räjähteitä,räjäyttivät tehtaan ja pakenivat.
Neljä heistä jäi avustamaan Norjan vastarintaliikettä,loput kuusi hiihtivät Norjasta 400 kilometrin matkan Ruotsiin vapauteen. - Atvansegolf
Että näin. kirjoitti:
Itse en ede viitsinyt avata koko linkkiä syystä,että se on kuitenkin sitä samaa vanhaa jargonia uudelleen lämmitettynä.
Ydintutkimus puolestaan jäi Saksassa lapsipuolen asemaan siitä syystä,ettei ydintutkimukselle myönnetty tarpeeksi rahaa.
Ydintutkimuksen edelle kahden rintaman sotaa käyvässä Saksassa menivät konventionaaliset eli perinteiset aseet.
Sodan lopuilla niitä olivat V1,V2 ja myös suihkuhävittäjät kuten Me 262,sekä kolme Horten H 229-suihkuhävittäjän prototyyppiä.
Nämä kolme Horten H 229-konetta olivat ns."lentäviä siipiä",joilla oli myös häiveominaisuuksia.
Kun palataa sotahistoriaan,niin Puna-armeijan suorittaman Berliinin valtauksen syyt eivät olleet poliittisia tai sotilaallisia.
Koko operaation perussyy oli operaatio Boronido.
Kyseisessä operaatiossa NKVD:n erikoisjoukot valtasivat Kaiser Wilhelm-instituution (jonne Saksan ydintutkimus oli keskitetty),ja takavarikoivat lähes toimintavalmiin alkeellisen ydireaktorin,muutamia sentrifugeja,3000 kiloa uraanioksidia ja kaikki arkistot.
Myöhemmin on arvioitu,että tämä "kaappaus" nopeutti NL:n ensimmäisen ydiaseen kehittymistä noin vuodella.saksa oli siis noin hurjasti edellä tekniikas muita jo silloin? ovatkohan edelleen edellä muita tekniikassa jotain 50 - 100 vuotta ?
- Epäilijä...
Tiesin ettei sitä kannata katsoa kun se on ufo-alueelle linkattu.
- Että näin.
Atvansegolf kirjoitti:
saksa oli siis noin hurjasti edellä tekniikas muita jo silloin? ovatkohan edelleen edellä muita tekniikassa jotain 50 - 100 vuotta ?
Saksa ei tekniikassa ollut "hurjasti" edellä muita.
Esimerkiksi Yhdistyneen kuningaskunnan ensimmäinen suihkuhävittäjä Gloster Meteor tuli palveluskäyttöön muutamia viikkoja Saksan Me 262 suihkuhävittäjän jälkeen kesällä 1945.
Vasta sodan lopuilla Saksa sai käyttöön V1:en,joka oli eräälainen alkeellinen risteilyohjus,sekä V2:en joka oli ensimmäinen ballistinen ohjus.
Niitä laukaistiin sodan lopulla Lontoota kohti mutta sitten liittoutuneiden pommikoneet tuhosivat suurimman osan niiden laukaisuasemista.
Ensimmäiset ydinaseet kehitettiin USA:ssa 1940-luvun alussa alkaneen Manhattan projektin puitteissa Los Alamosissa.
Tätä projektia johti fyysikko J.R.Oppenheimer,ja projektiin osallistui noin 3000 tuhatta eri alojen asiantuntijaa.
He olivat pommifysiikan-,metallurgian,-räjähteiden,ydinfysiikan,-kvanttifysiikan jne.asiantuntijoita.
Vasta vuonna 1945 ensimmäiset kolme ydinasetta olivat valmiita eli:
-"Little Boy",tykkityyppinen,uraanipohjainen ydinase joka pudotettiin Hiroshimaan 6.elokuuta 1945,
-"The Gadget" oli imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase jonka koeräjäytys tapahtui New Mexicon autiomaassa heinäkuussa 1945,
-"Fatman" oli myös imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase joka pudotettiin Nagasakiin 9.elokuuta 1945. - Loiston päivät
Että näin. kirjoitti:
Saksa ei tekniikassa ollut "hurjasti" edellä muita.
Esimerkiksi Yhdistyneen kuningaskunnan ensimmäinen suihkuhävittäjä Gloster Meteor tuli palveluskäyttöön muutamia viikkoja Saksan Me 262 suihkuhävittäjän jälkeen kesällä 1945.
Vasta sodan lopuilla Saksa sai käyttöön V1:en,joka oli eräälainen alkeellinen risteilyohjus,sekä V2:en joka oli ensimmäinen ballistinen ohjus.
Niitä laukaistiin sodan lopulla Lontoota kohti mutta sitten liittoutuneiden pommikoneet tuhosivat suurimman osan niiden laukaisuasemista.
Ensimmäiset ydinaseet kehitettiin USA:ssa 1940-luvun alussa alkaneen Manhattan projektin puitteissa Los Alamosissa.
Tätä projektia johti fyysikko J.R.Oppenheimer,ja projektiin osallistui noin 3000 tuhatta eri alojen asiantuntijaa.
He olivat pommifysiikan-,metallurgian,-räjähteiden,ydinfysiikan,-kvanttifysiikan jne.asiantuntijoita.
Vasta vuonna 1945 ensimmäiset kolme ydinasetta olivat valmiita eli:
-"Little Boy",tykkityyppinen,uraanipohjainen ydinase joka pudotettiin Hiroshimaan 6.elokuuta 1945,
-"The Gadget" oli imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase jonka koeräjäytys tapahtui New Mexicon autiomaassa heinäkuussa 1945,
-"Fatman" oli myös imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase joka pudotettiin Nagasakiin 9.elokuuta 1945.Kyllä ne olivat ylväitä aikoja! Saksalaiset totisesti näyttivät olevansa teknisesti ylivoimaisen älykäs herrarotu
- ACHTUNG!
Atvansegolf kirjoitti:
saksa oli siis noin hurjasti edellä tekniikas muita jo silloin? ovatkohan edelleen edellä muita tekniikassa jotain 50 - 100 vuotta ?
Tässä suomenkielellä luettelo ja selostukset natsien salaisista aseista:
http://jaskanpauhantaa.blogspot.com/2011/07/natsien-ihmeaseet.html - Anonyymi
Että näin. kirjoitti:
Saksa ei tekniikassa ollut "hurjasti" edellä muita.
Esimerkiksi Yhdistyneen kuningaskunnan ensimmäinen suihkuhävittäjä Gloster Meteor tuli palveluskäyttöön muutamia viikkoja Saksan Me 262 suihkuhävittäjän jälkeen kesällä 1945.
Vasta sodan lopuilla Saksa sai käyttöön V1:en,joka oli eräälainen alkeellinen risteilyohjus,sekä V2:en joka oli ensimmäinen ballistinen ohjus.
Niitä laukaistiin sodan lopulla Lontoota kohti mutta sitten liittoutuneiden pommikoneet tuhosivat suurimman osan niiden laukaisuasemista.
Ensimmäiset ydinaseet kehitettiin USA:ssa 1940-luvun alussa alkaneen Manhattan projektin puitteissa Los Alamosissa.
Tätä projektia johti fyysikko J.R.Oppenheimer,ja projektiin osallistui noin 3000 tuhatta eri alojen asiantuntijaa.
He olivat pommifysiikan-,metallurgian,-räjähteiden,ydinfysiikan,-kvanttifysiikan jne.asiantuntijoita.
Vasta vuonna 1945 ensimmäiset kolme ydinasetta olivat valmiita eli:
-"Little Boy",tykkityyppinen,uraanipohjainen ydinase joka pudotettiin Hiroshimaan 6.elokuuta 1945,
-"The Gadget" oli imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase jonka koeräjäytys tapahtui New Mexicon autiomaassa heinäkuussa 1945,
-"Fatman" oli myös imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase joka pudotettiin Nagasakiin 9.elokuuta 1945.Kyllä olivat hurjasti tekniikassa edellä, kunnes liittoutuneiden vakoilijat saivat tietoja Saksan suunnitelmista uudesta aseteknologiasta.
Enemmän rahaa ja materiaaleja liittoutuneilla käytössä, niin saivat teknologian nopeammin valmiiksi kuin saksa. Tästä löytyy faktaan perustuvia lähteitä joka puolelta kun viitsii vaan oikeita lähteitä etsiä. - Anonyymi
Minkä vitun takia kirjoitat:'Onneksi se ei sitten koskaan toteutunut. Tietysti kehittivät myös atomipommia ja eipä onneksi valmistunut sekään.' "?
Eiköhän Maailma olisi meille vaaleahiuksisille ja sinisilmäisille paljon parempi paikka jos natsit olisivat voittaneet? Taatusti olisi Afrikan ja Aasian väkimäärä pienempi ja pakolaissopimukset.... No, niitä ei olisi. - Anonyymi
entinen varaktori kirjoitti:
Eikös ne jossain vaiheessa käyneet Norjassa tuhoamassa jonkin raskasvesilaitoksen joka sekin hidasti Saksan touhuja?
Raskasta vettä käytettiin hidastamaan reaktiota. Myöhemmin huomattiin että grafiitti ajoi saman asia, mutta paremmin.
- Anonyymi
Että näin. kirjoitti:
Saksa ei tekniikassa ollut "hurjasti" edellä muita.
Esimerkiksi Yhdistyneen kuningaskunnan ensimmäinen suihkuhävittäjä Gloster Meteor tuli palveluskäyttöön muutamia viikkoja Saksan Me 262 suihkuhävittäjän jälkeen kesällä 1945.
Vasta sodan lopuilla Saksa sai käyttöön V1:en,joka oli eräälainen alkeellinen risteilyohjus,sekä V2:en joka oli ensimmäinen ballistinen ohjus.
Niitä laukaistiin sodan lopulla Lontoota kohti mutta sitten liittoutuneiden pommikoneet tuhosivat suurimman osan niiden laukaisuasemista.
Ensimmäiset ydinaseet kehitettiin USA:ssa 1940-luvun alussa alkaneen Manhattan projektin puitteissa Los Alamosissa.
Tätä projektia johti fyysikko J.R.Oppenheimer,ja projektiin osallistui noin 3000 tuhatta eri alojen asiantuntijaa.
He olivat pommifysiikan-,metallurgian,-räjähteiden,ydinfysiikan,-kvanttifysiikan jne.asiantuntijoita.
Vasta vuonna 1945 ensimmäiset kolme ydinasetta olivat valmiita eli:
-"Little Boy",tykkityyppinen,uraanipohjainen ydinase joka pudotettiin Hiroshimaan 6.elokuuta 1945,
-"The Gadget" oli imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase jonka koeräjäytys tapahtui New Mexicon autiomaassa heinäkuussa 1945,
-"Fatman" oli myös imploosioon perustuva plutoniumpohjainen ydinase joka pudotettiin Nagasakiin 9.elokuuta 1945.Me-262 lensi ensi kerran jo 1941. Taistelukäyttöön se saatiin vasta 1944.Eräs syy oli vaatimus käyttää konetta myös pommien kuljettamiseen! Kaikki myöhemmät suihkumoottorit perustuvat saksalaisten malliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me-262 lensi ensi kerran jo 1941. Taistelukäyttöön se saatiin vasta 1944.Eräs syy oli vaatimus käyttää konetta myös pommien kuljettamiseen! Kaikki myöhemmät suihkumoottorit perustuvat saksalaisten malliin.
Toinen ja isompi syy oli, että niiden moottorien elinkaari oli 'bout 24 tuntia ja tuo juttu kaikista myöhemmistä malleista on humpuukia myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskasta vettä käytettiin hidastamaan reaktiota. Myöhemmin huomattiin että grafiitti ajoi saman asia, mutta paremmin.
Saksassa ei osattu tehdä tarpeeksi puhdasta grafiittia siis tarvittavaa määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen ja isompi syy oli, että niiden moottorien elinkaari oli 'bout 24 tuntia ja tuo juttu kaikista myöhemmistä malleista on humpuukia myös.
Moottorit olivat suihkuturpiineja eivät mitään englantilaisten keskipakoahtimia.
Rajoitettu ikä koski kuumuutta kestävien metallien pulasta sarjatuotannossa.
Eli lennät edelleen keskipakoahtimella , Hes 3, Bmw 003 ja Jumo 004 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorit olivat suihkuturpiineja eivät mitään englantilaisten keskipakoahtimia.
Rajoitettu ikä koski kuumuutta kestävien metallien pulasta sarjatuotannossa.
Eli lennät edelleen keskipakoahtimella , Hes 3, Bmw 003 ja Jumo 004Suihkuturbiineja on sekä aksiaali- että keskipakoahtimella ja britit kokeilivat aksiaalista jo vuonna 1942, mutta päättivät teknisten rajoitteiden vuoksi keskittyä sodan aikana keskipakoisahtimeen.
- 1947.
Natsiufojen on jo kauan sitten todettu olevan pelkkää urbaania legendaa eivätkä he siis koskaan edes yrittäneetkään rakentaa omia "ufoja".
Sitä paitsi se nykyinen ns."ufobuumi" alkoi vasta vuonna 1947... - pappa 63
Kiitos linkistä, todella mielenkiintoinen dokkari.
- extraterrestrial,
viestiketjusta käy ilmi erittäin omituinen piirre eli se että dokumenttia kommentoidaan ilman sen katsomista.
- Ihan vaan kysyn...
Kuka sitä on tässä ketjussa kommentoinut?
- kummajainenm
- not_so_fabulous
Ei tuo ole ufo vaan 'lentävä siipi' jollaista testattiin samoihin aikoihin myös liittoutuneiden puolella. Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt koska siinä käytettiin paljon puuta ja liimauksia raaka-aineiden puutteessa. Sattumalta ne myös tekevät koneelle stealth-ominaisuuksia brittien alkeellista tutkajärjestelmää vastaan (n. 20% vähennys tavalliseen koneeseen verrattuna). Vastaavat koneet hajosivat yleensä saksalaiseten huonon liiman laadun vuoksi jo testausvaiheessa ilmassa (esim. He 162, FW Ta 154) ja tuotannossa tulos olisi ollut vielä huonompi.
Lentävien lautasten tutkimuskaan ei ollut natsien yksinoikeus - vastaavaa tehtiin esim. USA:ssa. Natsit vain onnistuivat hajoittamaan rajalliset resrussinsa 'rajatutkimukseen' eivätkä päässeet sen pidemmälle kuin muutkaan.
Saksan tunnustukseksi on sanottavat että heidän aerodynamiikkatutkimuksensa oli aikansa huippua, kuten myös suihkumoottoreiden. Englantilaisten keskipakoahdin oli umpikuja ja nykyään käytetään yleisesti saksalaisten kehittämää aksiaaliahdinta. Tuulitunnelitutkimuksen tulokset mahdollistivat esim. ruotsalaisten Saab 'Tunnan' hävittäjän kehittämisen hämmästyttävän nopeasti sodan jälkeen.
Aerodynamiikasta: nuolimaisten siipien vaikutus keksittiin Saksassa vahingossa. Me 252 hävittäjän moottoreiden osoittauduttua oletettua painavemmiksi, oli helpoin ratkaisu taivuttaa siipiä taaksepäin noin 18 astetta. Jälkeenpäin saksalaiset tajusivat tuulitunnelitesteissä keksineensä jotain radikaalia suurten nopeuksien lennon mahdollistamiseksi. - kjkjhbjkhbjk
not_so_fabulous kirjoitti:
Ei tuo ole ufo vaan 'lentävä siipi' jollaista testattiin samoihin aikoihin myös liittoutuneiden puolella. Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt koska siinä käytettiin paljon puuta ja liimauksia raaka-aineiden puutteessa. Sattumalta ne myös tekevät koneelle stealth-ominaisuuksia brittien alkeellista tutkajärjestelmää vastaan (n. 20% vähennys tavalliseen koneeseen verrattuna). Vastaavat koneet hajosivat yleensä saksalaiseten huonon liiman laadun vuoksi jo testausvaiheessa ilmassa (esim. He 162, FW Ta 154) ja tuotannossa tulos olisi ollut vielä huonompi.
Lentävien lautasten tutkimuskaan ei ollut natsien yksinoikeus - vastaavaa tehtiin esim. USA:ssa. Natsit vain onnistuivat hajoittamaan rajalliset resrussinsa 'rajatutkimukseen' eivätkä päässeet sen pidemmälle kuin muutkaan.
Saksan tunnustukseksi on sanottavat että heidän aerodynamiikkatutkimuksensa oli aikansa huippua, kuten myös suihkumoottoreiden. Englantilaisten keskipakoahdin oli umpikuja ja nykyään käytetään yleisesti saksalaisten kehittämää aksiaaliahdinta. Tuulitunnelitutkimuksen tulokset mahdollistivat esim. ruotsalaisten Saab 'Tunnan' hävittäjän kehittämisen hämmästyttävän nopeasti sodan jälkeen.
Aerodynamiikasta: nuolimaisten siipien vaikutus keksittiin Saksassa vahingossa. Me 252 hävittäjän moottoreiden osoittauduttua oletettua painavemmiksi, oli helpoin ratkaisu taivuttaa siipiä taaksepäin noin 18 astetta. Jälkeenpäin saksalaiset tajusivat tuulitunnelitesteissä keksineensä jotain radikaalia suurten nopeuksien lennon mahdollistamiseksi.Kiva lukea asiantuntevaa tekstiä ilman hömpötyksiä.
- natsit ja uhvot
not_so_fabulous kirjoitti:
Ei tuo ole ufo vaan 'lentävä siipi' jollaista testattiin samoihin aikoihin myös liittoutuneiden puolella. Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt koska siinä käytettiin paljon puuta ja liimauksia raaka-aineiden puutteessa. Sattumalta ne myös tekevät koneelle stealth-ominaisuuksia brittien alkeellista tutkajärjestelmää vastaan (n. 20% vähennys tavalliseen koneeseen verrattuna). Vastaavat koneet hajosivat yleensä saksalaiseten huonon liiman laadun vuoksi jo testausvaiheessa ilmassa (esim. He 162, FW Ta 154) ja tuotannossa tulos olisi ollut vielä huonompi.
Lentävien lautasten tutkimuskaan ei ollut natsien yksinoikeus - vastaavaa tehtiin esim. USA:ssa. Natsit vain onnistuivat hajoittamaan rajalliset resrussinsa 'rajatutkimukseen' eivätkä päässeet sen pidemmälle kuin muutkaan.
Saksan tunnustukseksi on sanottavat että heidän aerodynamiikkatutkimuksensa oli aikansa huippua, kuten myös suihkumoottoreiden. Englantilaisten keskipakoahdin oli umpikuja ja nykyään käytetään yleisesti saksalaisten kehittämää aksiaaliahdinta. Tuulitunnelitutkimuksen tulokset mahdollistivat esim. ruotsalaisten Saab 'Tunnan' hävittäjän kehittämisen hämmästyttävän nopeasti sodan jälkeen.
Aerodynamiikasta: nuolimaisten siipien vaikutus keksittiin Saksassa vahingossa. Me 252 hävittäjän moottoreiden osoittauduttua oletettua painavemmiksi, oli helpoin ratkaisu taivuttaa siipiä taaksepäin noin 18 astetta. Jälkeenpäin saksalaiset tajusivat tuulitunnelitesteissä keksineensä jotain radikaalia suurten nopeuksien lennon mahdollistamiseksi.Tuo on vain erittäin edistyksellinen prototyyppi tuohon aikaan. Dokumentissa on lisäksi muita kuvia ja piirrustuksia klassisen lautasufon mallisista laitteista joita väitetään natsien kehittelemiksi.
Wernher von Braunilta (Saturn kuurakettien kehitysjohtaja) kysyttiin miten he onnistuivat niin hyvin rakettimoottoreiden kehityksessä että kaikki Apollo- lennot onnistuivat niin Wernher näytti haastattelussa sormella taivaalle ja sanoi "me saimme apua" Haastattelija kysyi "Extra terrestriaaleilta vai?" johon Braun nyökkäsi. - Tuskin.....
natsit ja uhvot kirjoitti:
Tuo on vain erittäin edistyksellinen prototyyppi tuohon aikaan. Dokumentissa on lisäksi muita kuvia ja piirrustuksia klassisen lautasufon mallisista laitteista joita väitetään natsien kehittelemiksi.
Wernher von Braunilta (Saturn kuurakettien kehitysjohtaja) kysyttiin miten he onnistuivat niin hyvin rakettimoottoreiden kehityksessä että kaikki Apollo- lennot onnistuivat niin Wernher näytti haastattelussa sormella taivaalle ja sanoi "me saimme apua" Haastattelija kysyi "Extra terrestriaaleilta vai?" johon Braun nyökkäsi.Joo. Varsin uskottavaa...hauska mies se Braun.
Rakettimoottorin toimintaperiaatteess ei tuolloin ollut mitään ihmeellistä eikä outoa. Saturn V ei sisältänyt mitään tekniikkaa, joka ei olisi ollut sen ajan tietotaidolla kehitettävissä. Jos nykyinsinööri menisi myöhäiselle keskiajalle, neuvoisiko hän kuinka alkeellinen höyrykone tehdään? - Että näin.
kjkjhbjkhbjk kirjoitti:
Kiva lukea asiantuntevaa tekstiä ilman hömpötyksiä.
Tuossa videolla oleva konehan on se tunnettu,ja ainoa säilynyt "lentävän siiven",eli saksalaisen Horten H 229-suihkuhävittäjän prototyyppi.
Kesällä 1945 parilla protyypillä tehtiin koelentoja.Toinen niistä syöksyi maahan toisen moottorin sammuttua kesken lennon.
Tämä ainoa säilynyt protyyppi kuljetettiin sodan jälkeen USA:n,ja siellä se edelleekin on purettuna varastossa eikä se siis ole mikään "ufon raakile".
Ns. "lentävää siipeä" kokeiltiin sodan aikana myös USA:ssa mutta kysessä oli potkurimoottorein varustettu siiven muotoinen pommikone.
Sillä lennettiin muutama koelento,mutta projektista luovuttiin koska konetyyppi oli erittäin epäluotettava.Vasta vuosikymmeniä myöhemmin,1990-luvulla.,USA sai kehitettyä sen tunnetun "lentävän siiven" eli B 2 Spirit-häivepommikoneen.
Tämä B 2 Spirit on huipputekninen ja myös huippukallis.Yhden koneen hinta on noin 2 miljardia usd,ja näitä koneita USA:lla on 21 kappaletta.
Lentävien lautasten tutkimus II-maailmansodan aikana ei ollut minkään valtion yksinoikeus siitä syystä,ettei yksikään valtio sodan aikana sellaista tutkimusta edes tehnytkään.
Sitä paitsi tämä myytti lentävistä lautasista syntyi vasta sodan jälkeen kesällä 1947.
Silloin yksityislentäjä Kenneth Arnold julkisesti kertoi eräällä lennollaan havainneensa kiekon muotoisia esineitä Mount Rainierin yllä.
Lehdistölle Arnold kertoi "niiden lentäneen kuin lautaset",ja tästä lehdistö uutisoi käsiteellä "lentävät lautaset".Eli siis lehdistö loi myytin lentävistä lautasista,joita nykyisin ufoiksi kutsutaan,vuonna 1947.
Vaikkakin II-maailmansodan jälkeen saksalaisia raketti-ja muita asiantuntijoita siirrettiin sekä USA:aan että Neuvostoliittoon,niin rakettien ja suikuhävittäjien suunnittelua he jatkoivat täysin maallisista lähtökohdista.
He eivät siis saaneet mitään "ulkopuolista" apua oli kyse sitten USA:n Apollo kuulento-ohjelmasta tai jostain muusta projektista.
Sellaiset uskomukset ovat pelkkää urbaania legendaa ja uskomuksia. - R.akennekaava
not_so_fabulous kirjoitti:
Ei tuo ole ufo vaan 'lentävä siipi' jollaista testattiin samoihin aikoihin myös liittoutuneiden puolella. Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt koska siinä käytettiin paljon puuta ja liimauksia raaka-aineiden puutteessa. Sattumalta ne myös tekevät koneelle stealth-ominaisuuksia brittien alkeellista tutkajärjestelmää vastaan (n. 20% vähennys tavalliseen koneeseen verrattuna). Vastaavat koneet hajosivat yleensä saksalaiseten huonon liiman laadun vuoksi jo testausvaiheessa ilmassa (esim. He 162, FW Ta 154) ja tuotannossa tulos olisi ollut vielä huonompi.
Lentävien lautasten tutkimuskaan ei ollut natsien yksinoikeus - vastaavaa tehtiin esim. USA:ssa. Natsit vain onnistuivat hajoittamaan rajalliset resrussinsa 'rajatutkimukseen' eivätkä päässeet sen pidemmälle kuin muutkaan.
Saksan tunnustukseksi on sanottavat että heidän aerodynamiikkatutkimuksensa oli aikansa huippua, kuten myös suihkumoottoreiden. Englantilaisten keskipakoahdin oli umpikuja ja nykyään käytetään yleisesti saksalaisten kehittämää aksiaaliahdinta. Tuulitunnelitutkimuksen tulokset mahdollistivat esim. ruotsalaisten Saab 'Tunnan' hävittäjän kehittämisen hämmästyttävän nopeasti sodan jälkeen.
Aerodynamiikasta: nuolimaisten siipien vaikutus keksittiin Saksassa vahingossa. Me 252 hävittäjän moottoreiden osoittauduttua oletettua painavemmiksi, oli helpoin ratkaisu taivuttaa siipiä taaksepäin noin 18 astetta. Jälkeenpäin saksalaiset tajusivat tuulitunnelitesteissä keksineensä jotain radikaalia suurten nopeuksien lennon mahdollistamiseksi.niin, esim usan stelttikonehan oli venäläisten keksintö? jonku docun katoin youtubesta jossa oli se venäläinen hemmo joka jonka kirja teki mahdolliseksi sen steltti koneen joka myös sit keksi miten se steltti silti huomataan tutkalla?
- kjlkjlkjlkjljk
R.akennekaava kirjoitti:
niin, esim usan stelttikonehan oli venäläisten keksintö? jonku docun katoin youtubesta jossa oli se venäläinen hemmo joka jonka kirja teki mahdolliseksi sen steltti koneen joka myös sit keksi miten se steltti silti huomataan tutkalla?
Hömppää.
Stealt perustuu monen eri tekniikan yhdistämiseen, eikä siinä ole mitään eritysisen salaista. Absorboiva pinnoite, joka täyttää hävittäjäkoneelle asetetus vaatimukset, taitaa olla se tärkein. Sekin, kuinka se saadaan näkymään tutkalla _paremmin_ on tunnettua tutkatekniikkaa. Sen paremmin stealt kuin sen vastatoimetkaan eivät ole yhden ihmisen keksintöä. Olet tainnut katsella hömppävideota. - Hah hah
kjkjhbjkhbjk kirjoitti:
Kiva lukea asiantuntevaa tekstiä ilman hömpötyksiä.
Vai että ihan asiantuntevaa tekstiä.
"Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt"
Konehan lensi!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Horten_Ho_229
"Ns. "lentävää siipeä" kokeiltiin sodan aikana myös USA:ssa mutta kysessä oli potkurimoottorein varustettu siiven muotoinen pommikone.
Sillä lennettiin muutama koelento,mutta projektista luovuttiin koska konetyyppi oli erittäin epäluotettava"
Oikeaa tietoa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_XP-79
http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_YB-49
http://www.planeaday.com/images/2010/July/Northrop YB-49 Flying Wing, 090706-F-1234K-057.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=WPIZMJv09DY
http://www.youtube.com/watch?v=kuIFvNA1UgU
Hyvin näkyy tämäkin vielä lentävän.
http://www.youtube.com/watch?v=okwZDfSG9HE
Tästä kaikki alkoi.
http://www.youtube.com/watch?v=GjXr5w3M4mc
Hyvin olisi Horten 229 lentänyt jos kerran lentää pienoismallinakin. - Hah hah
Hah hah kirjoitti:
Vai että ihan asiantuntevaa tekstiä.
"Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt"
Konehan lensi!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Horten_Ho_229
"Ns. "lentävää siipeä" kokeiltiin sodan aikana myös USA:ssa mutta kysessä oli potkurimoottorein varustettu siiven muotoinen pommikone.
Sillä lennettiin muutama koelento,mutta projektista luovuttiin koska konetyyppi oli erittäin epäluotettava"
Oikeaa tietoa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_XP-79
http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_YB-49
http://www.planeaday.com/images/2010/July/Northrop YB-49 Flying Wing, 090706-F-1234K-057.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=WPIZMJv09DY
http://www.youtube.com/watch?v=kuIFvNA1UgU
Hyvin näkyy tämäkin vielä lentävän.
http://www.youtube.com/watch?v=okwZDfSG9HE
Tästä kaikki alkoi.
http://www.youtube.com/watch?v=GjXr5w3M4mc
Hyvin olisi Horten 229 lentänyt jos kerran lentää pienoismallinakin. - Me Again
not_so_fabulous kirjoitti:
Ei tuo ole ufo vaan 'lentävä siipi' jollaista testattiin samoihin aikoihin myös liittoutuneiden puolella. Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt koska siinä käytettiin paljon puuta ja liimauksia raaka-aineiden puutteessa. Sattumalta ne myös tekevät koneelle stealth-ominaisuuksia brittien alkeellista tutkajärjestelmää vastaan (n. 20% vähennys tavalliseen koneeseen verrattuna). Vastaavat koneet hajosivat yleensä saksalaiseten huonon liiman laadun vuoksi jo testausvaiheessa ilmassa (esim. He 162, FW Ta 154) ja tuotannossa tulos olisi ollut vielä huonompi.
Lentävien lautasten tutkimuskaan ei ollut natsien yksinoikeus - vastaavaa tehtiin esim. USA:ssa. Natsit vain onnistuivat hajoittamaan rajalliset resrussinsa 'rajatutkimukseen' eivätkä päässeet sen pidemmälle kuin muutkaan.
Saksan tunnustukseksi on sanottavat että heidän aerodynamiikkatutkimuksensa oli aikansa huippua, kuten myös suihkumoottoreiden. Englantilaisten keskipakoahdin oli umpikuja ja nykyään käytetään yleisesti saksalaisten kehittämää aksiaaliahdinta. Tuulitunnelitutkimuksen tulokset mahdollistivat esim. ruotsalaisten Saab 'Tunnan' hävittäjän kehittämisen hämmästyttävän nopeasti sodan jälkeen.
Aerodynamiikasta: nuolimaisten siipien vaikutus keksittiin Saksassa vahingossa. Me 252 hävittäjän moottoreiden osoittauduttua oletettua painavemmiksi, oli helpoin ratkaisu taivuttaa siipiä taaksepäin noin 18 astetta. Jälkeenpäin saksalaiset tajusivat tuulitunnelitesteissä keksineensä jotain radikaalia suurten nopeuksien lennon mahdollistamiseksi."Lentävien lautasten tutkimuskaan ei ollut natsien yksinoikeus - vastaavaa tehtiin esim. USA:ssa. Natsit vain onnistuivat hajoittamaan rajalliset resrussinsa 'rajatutkimukseen' eivätkä päässeet sen pidemmälle kuin muutkaan."
Jos niitä nyt voi kutsua lentäviksi lautasiksi. Saksalaisten AS-6 ja yhdysvaltalaisten V-173 olivat oikeastaan ainoita konetyyppejä, jotka kutakuinkin vastasivat sitä käsitettä. V-173:kin erikoisuus oli vain siinä, että se tarvitsi hyvin lyhyen nousukiidon ja saattoi "roikkua" ilmassa isojen potkuriensa varassa.
"Englantilaisten keskipakoahdin oli umpikuja ja nykyään käytetään yleisesti saksalaisten kehittämää aksiaaliahdinta."
Ahdintyyppien erottelu "saksalaiseen" tai "englantilaiseen" ei ole kovin totuudenmukainen, koska todellisuudessa molempia tyyppejä kehitettiin yhtäaikaa kummassakin maassa.
"Aerodynamiikasta: nuolimaisten siipien vaikutus keksittiin Saksassa vahingossa. Me 252 hävittäjän moottoreiden osoittauduttua oletettua painavemmiksi, oli helpoin ratkaisu taivuttaa siipiä taaksepäin noin 18 astetta. Jälkeenpäin saksalaiset tajusivat tuulitunnelitesteissä keksineensä jotain radikaalia suurten nopeuksien lennon mahdollistamiseksi."
Vahingossa kuten muissakin maissa. Tuo tarina muuten ei sikäli pidä paikkaansa, että todellisuudessa viistojen siipien edut oli ymmärretty jo ennen Me-262:n kehittämistä. Ongelman ydin oli enemmänkin siinä, että ennen turbiini- ja rakettimoottorien aikaa tuosta ominaisuudesta oli hyvin hankala ottaa mitään hyötyä irti silloin saavutettavissa olevilla nopeuksilla. - Me Again
natsit ja uhvot kirjoitti:
Tuo on vain erittäin edistyksellinen prototyyppi tuohon aikaan. Dokumentissa on lisäksi muita kuvia ja piirrustuksia klassisen lautasufon mallisista laitteista joita väitetään natsien kehittelemiksi.
Wernher von Braunilta (Saturn kuurakettien kehitysjohtaja) kysyttiin miten he onnistuivat niin hyvin rakettimoottoreiden kehityksessä että kaikki Apollo- lennot onnistuivat niin Wernher näytti haastattelussa sormella taivaalle ja sanoi "me saimme apua" Haastattelija kysyi "Extra terrestriaaleilta vai?" johon Braun nyökkäsi."Wernher von Braunilta (Saturn kuurakettien kehitysjohtaja) kysyttiin miten he onnistuivat niin hyvin rakettimoottoreiden kehityksessä että kaikki Apollo- lennot onnistuivat niin Wernher näytti haastattelussa sormella taivaalle ja sanoi "me saimme apua" Haastattelija kysyi "Extra terrestriaaleilta vai?" johon Braun nyökkäsi."
Vau, tuo saattaa olla ihan uusi versio! Tuon tarinan varhaisemmassa variaatiossa se oli Hermann Oberth, joka sanoi nuo sanat. - jotaa.juttuu
kjlkjlkjlkjljk kirjoitti:
Hömppää.
Stealt perustuu monen eri tekniikan yhdistämiseen, eikä siinä ole mitään eritysisen salaista. Absorboiva pinnoite, joka täyttää hävittäjäkoneelle asetetus vaatimukset, taitaa olla se tärkein. Sekin, kuinka se saadaan näkymään tutkalla _paremmin_ on tunnettua tutkatekniikkaa. Sen paremmin stealt kuin sen vastatoimetkaan eivät ole yhden ihmisen keksintöä. Olet tainnut katsella hömppävideota.http://en.wikipedia.org/wiki/Petr_Ufimtsev
http://www.youtube.com/watch?v=lq-xlLcL_1k - Anonyymi
not_so_fabulous kirjoitti:
Ei tuo ole ufo vaan 'lentävä siipi' jollaista testattiin samoihin aikoihin myös liittoutuneiden puolella. Koneen maine on lähtenyt lentämään paljon kovempaa kuin oikea kone todennäköisesti olisi lentänyt koska siinä käytettiin paljon puuta ja liimauksia raaka-aineiden puutteessa. Sattumalta ne myös tekevät koneelle stealth-ominaisuuksia brittien alkeellista tutkajärjestelmää vastaan (n. 20% vähennys tavalliseen koneeseen verrattuna). Vastaavat koneet hajosivat yleensä saksalaiseten huonon liiman laadun vuoksi jo testausvaiheessa ilmassa (esim. He 162, FW Ta 154) ja tuotannossa tulos olisi ollut vielä huonompi.
Lentävien lautasten tutkimuskaan ei ollut natsien yksinoikeus - vastaavaa tehtiin esim. USA:ssa. Natsit vain onnistuivat hajoittamaan rajalliset resrussinsa 'rajatutkimukseen' eivätkä päässeet sen pidemmälle kuin muutkaan.
Saksan tunnustukseksi on sanottavat että heidän aerodynamiikkatutkimuksensa oli aikansa huippua, kuten myös suihkumoottoreiden. Englantilaisten keskipakoahdin oli umpikuja ja nykyään käytetään yleisesti saksalaisten kehittämää aksiaaliahdinta. Tuulitunnelitutkimuksen tulokset mahdollistivat esim. ruotsalaisten Saab 'Tunnan' hävittäjän kehittämisen hämmästyttävän nopeasti sodan jälkeen.
Aerodynamiikasta: nuolimaisten siipien vaikutus keksittiin Saksassa vahingossa. Me 252 hävittäjän moottoreiden osoittauduttua oletettua painavemmiksi, oli helpoin ratkaisu taivuttaa siipiä taaksepäin noin 18 astetta. Jälkeenpäin saksalaiset tajusivat tuulitunnelitesteissä keksineensä jotain radikaalia suurten nopeuksien lennon mahdollistamiseksi.Lentävää siipeä saatiin sitten odottaa pitkään vaikka edut ovat melkoisia.
- sikaniskanen
Vai että "Natsit ja ufot ei välttämättä pelkkää legendaa" !
Olen itsekin nähnyt joitakin natseja ja tiedän että niitä oli viime sodan aikaan runsaasti varsinkin Saksassa.
Sen sijaan ufoja en ole ikinä nähnyt siksi, että olen terve, enkä siis näe mitään keujukaisia tms.- väärä palsta
Keskustelussa ei ole puhe keijukaisista eikä siitä mitä sinä olet nähnyt tai et. Kyse on siitä että mistä natsit saivat vaikutteita edisykselliseen tekniikkaansa ja siihen on jo muutamia hyviä ehdotuksia mutta keijukaishöpinäsi ja rautaufo liirunlaarumisi voit kirjoitella vaikka sinne jonnekin lasten palstalle.
- lhnb.nb
väärä palsta kirjoitti:
Keskustelussa ei ole puhe keijukaisista eikä siitä mitä sinä olet nähnyt tai et. Kyse on siitä että mistä natsit saivat vaikutteita edisykselliseen tekniikkaansa ja siihen on jo muutamia hyviä ehdotuksia mutta keijukaishöpinäsi ja rautaufo liirunlaarumisi voit kirjoitella vaikka sinne jonnekin lasten palstalle.
Missä tuossa keijukaisista puhuttiin? Lainattu lause vaan sattui olemaan sen verran koominen virheellisyydessään, että kuitti oli ihan paikallaan.
Natsisaksan tekniikka ei ollut mitenkään ylivertaista. Pieni etumatka johtui aktiivisesta panostuksesta sotatekniikan kehittämiseen jo ennen sotia. Sodan syttyessä Saksalla oli teknistä etumatkaa jollain aloilla, mutta ei sen selittämiseksi alieneja tarvita. - entinen varaktori
lhnb.nb kirjoitti:
Missä tuossa keijukaisista puhuttiin? Lainattu lause vaan sattui olemaan sen verran koominen virheellisyydessään, että kuitti oli ihan paikallaan.
Natsisaksan tekniikka ei ollut mitenkään ylivertaista. Pieni etumatka johtui aktiivisesta panostuksesta sotatekniikan kehittämiseen jo ennen sotia. Sodan syttyessä Saksalla oli teknistä etumatkaa jollain aloilla, mutta ei sen selittämiseksi alieneja tarvita.Herää kysymys, että jos natseilla oli ylivertaista alientekniikkaa, niin miksi nuo sitten hävisivät sodan? Ei se tekniikka tosiaan mitenkään ylivertaista ollut ja muut menivät sodan loppupuolella monessa asiassa Saksan ohi.
entinen varaktori kirjoitti:
Herää kysymys, että jos natseilla oli ylivertaista alientekniikkaa, niin miksi nuo sitten hävisivät sodan? Ei se tekniikka tosiaan mitenkään ylivertaista ollut ja muut menivät sodan loppupuolella monessa asiassa Saksan ohi.
Jos alientekniikkaa olisi ollut tarjolla, niin sen hyödyntäminen vaatisi kai jossain määrin sen tekniikan ymmärrystä. Lisäksi se vaatisi myös materiaalien, valmistustekniikan ja työkalujen kehittämistä.
Se mitä yritän sanoa on, että mahdollinen alientekniikka ei ehkä ollut sellaisenaan sovellettavissa vaan sitä piti liimata olemassa olevan osaamisen ja tekniikan päälle. Silloin tekniset harppaukset olivat ehkäpä mitättömiä verrattuna siihen tasoon joka tuhansia vuosia meitä edellä olevilla sivilisaatioilla voisi olla.
Tosin sodassa käytetty ufotekniikka taitaa kadota occamin partahöylällä.- entinen varaktori
sinuhe-3 kirjoitti:
Jos alientekniikkaa olisi ollut tarjolla, niin sen hyödyntäminen vaatisi kai jossain määrin sen tekniikan ymmärrystä. Lisäksi se vaatisi myös materiaalien, valmistustekniikan ja työkalujen kehittämistä.
Se mitä yritän sanoa on, että mahdollinen alientekniikka ei ehkä ollut sellaisenaan sovellettavissa vaan sitä piti liimata olemassa olevan osaamisen ja tekniikan päälle. Silloin tekniset harppaukset olivat ehkäpä mitättömiä verrattuna siihen tasoon joka tuhansia vuosia meitä edellä olevilla sivilisaatioilla voisi olla.
Tosin sodassa käytetty ufotekniikka taitaa kadota occamin partahöylällä.Minä olen ymmärtänyt, että näissä tarinoissa natsit olisivat tehneet yhteistyötä humisten kanssa. Silloin olisi ollut käytettävissä humisinsinöörejä ja humisdippainssejä soveltamaan sitä alientekniikkaa. Tässä ei käsittääkseni ollut kyse siitä, että Saksaan olisik tippunut humisten alus jota natsien inssit sitten olisivät tutkineet ja sen tekniikkaa hyödyntäneet.
Sopivia materiaalieja, vamistustekniikkaa ja työkaluja olisi varmaankin pitänyt tuoda sieltä Siriukselta tai mistä nuo nyt sitten ikinä tulivatkaan. No eipä se tosiaan välttämättä helppoa olisi ollut. Toisaalta veikkaan, että yhdellä ufoaluksella ja sen tehokkailla aseilla olisi sota voitettu. Sillähän olisi voitu pyyhkäistä muutamassa minuutissa tuhkaksi esimerkiksi liittoutuneuiden joukot Normandiassa.
Näin kesällä mitään partahöylää käytetä. Kesäparta se olla pitää. ;) entinen varaktori kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt, että näissä tarinoissa natsit olisivat tehneet yhteistyötä humisten kanssa. Silloin olisi ollut käytettävissä humisinsinöörejä ja humisdippainssejä soveltamaan sitä alientekniikkaa. Tässä ei käsittääkseni ollut kyse siitä, että Saksaan olisik tippunut humisten alus jota natsien inssit sitten olisivät tutkineet ja sen tekniikkaa hyödyntäneet.
Sopivia materiaalieja, vamistustekniikkaa ja työkaluja olisi varmaankin pitänyt tuoda sieltä Siriukselta tai mistä nuo nyt sitten ikinä tulivatkaan. No eipä se tosiaan välttämättä helppoa olisi ollut. Toisaalta veikkaan, että yhdellä ufoaluksella ja sen tehokkailla aseilla olisi sota voitettu. Sillähän olisi voitu pyyhkäistä muutamassa minuutissa tuhkaksi esimerkiksi liittoutuneuiden joukot Normandiassa.
Näin kesällä mitään partahöylää käytetä. Kesäparta se olla pitää. ;)No jos höylä kerran heitetään nurkkaan, niin silloinhan se sota meni oikeasti niin, että sitä alientekniikkaa oli käytössä myös liittoutuneilla. Eikös Einstein, Oppenheimer ja kumppanit saaneet suoraan kaaliinsa niitä alienideoita tiedostamattaan? Lisäksi puolet ihmisistähän on tähtilapsia, muualta inkarnoituneita sieluja, joten oikeastaan koko sota käytiin humisten kesken.
Piru vaan kun pitää näyttäytyä ihmisten ilmoilla niin ei kehtaisi mitään risupartaa kasvatella. :)- entinen varaktori
sinuhe-3 kirjoitti:
No jos höylä kerran heitetään nurkkaan, niin silloinhan se sota meni oikeasti niin, että sitä alientekniikkaa oli käytössä myös liittoutuneilla. Eikös Einstein, Oppenheimer ja kumppanit saaneet suoraan kaaliinsa niitä alienideoita tiedostamattaan? Lisäksi puolet ihmisistähän on tähtilapsia, muualta inkarnoituneita sieluja, joten oikeastaan koko sota käytiin humisten kesken.
Piru vaan kun pitää näyttäytyä ihmisten ilmoilla niin ei kehtaisi mitään risupartaa kasvatella. :)No olen vähän kuullut huhuja, että atomipommi saatiin niiltä liskonperskeleiltä eli reptiliaaneilta.
Vähän vedät viiksivahaa ja kampaat parran, niin kyllä sen kanssa palavereihin uskaltaa mennä. - Peskon lirkeleet!!!
entinen varaktori kirjoitti:
No olen vähän kuullut huhuja, että atomipommi saatiin niiltä liskonperskeleiltä eli reptiliaaneilta.
Vähän vedät viiksivahaa ja kampaat parran, niin kyllä sen kanssa palavereihin uskaltaa mennä.Saamieni luotettavien tietojen mukaan Einstein,Oppenheimer ja kumppanit saivat
kaikki tietonsa alienideoista kanavointien kautta.
Näitä tietoja eivät kanavoineet ne hyväntahtoiset Andromedalaiset avaruusrodut vaan todellakin ne ne pahantahtoiset liskonperskuleet eli reptiliaanit!
- tarkennusta
Did the Nazis get technological help from extra terrestrials?
Fact: Hitler funded a world wide search for ancient alternative technologies and was obsessed with extra terrestrials.
Fact: The United States brought in Nazi scientists after World War 2 because they were so technologically advanced.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Paperclip
When asked how they developed that much technology so fast, top Nazi rocket scientist Dr. Wernher Von Braun looked down the rows of UFO files and said "We had help from... them"
"The swastika is a sand script word from ancient India. It means mark of good fortune. And the same symbol is found not only in ancient India but all over the world. In many different ancient cultures from Egypt, to Iran, to the culture of the Americas." - Mikä toimi mallina?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/3546515/Hitler-ordered-fleet-of-Nazi-flying-saucers-capable-of-destroying-London-and-New-York.html
Yritys oli Hitlerillä kova luoda ufolaivue joilla tuhota Lontoo ja New York jo kauan ennen Roswellia. Mistä Hitler sai ideat moisiin visioihin?- Keijukaisprinssi
Luultavasti Lumikilta, joka on Gaian tytär ja keijukaisten Kuningatar. Kääpiöt painaa edelleen maan uumenissa että huh huh on siinä menossa kuuntelemista! Äänityksiäkin tehty monin paikoin kohta YLEEN.
- resepti onneen
Nykyään ihmiskunta ei enää tarvitse natseja koska niiden asiaa ajaa tänä päivänä tasapäistämisen "miehet mustissaan"- erikoismiehet eli skeptikot.
Yhden ajatusmallin pienet mutta viiksettömät luiskaotsaiset velikullat marssivat jykevästi maapalloa takaisin litteäksi EU:n hyväksymillä standardikengillä joissa on sarkastisesti Suomen vaakuna pohjassa muistuttamassa muinaisen pohjoismaalaisen valtion ammoisesta olemassaolosta.
Kun turha ja vapaa ajattelu sekä hölmöläismäinen joutavien pohdiskelu on maailmasta lopulta loppunut, saatettu päätökseen niin sitten voidaankin ihan kaikki jurottaa naamat norsunaaraan sukupuolielimillä ja olla varmoja siitä ettei kellään ole enää kivaa ja näin kateus poistuu maasta tuhansien järvien ja lärvien.
Televisiot ja internetti on saatanallista toimintaa ja sen sijaan tuleekin kuunnella vain Yleisradion virallisia lähetyksiä joissa ihaillaan päämiestemme saavutuksia pienet suomenliput kourassa ja sunnuntaisin viiden aikaan nuoriso saa tunnin verran toivoa poppia vähän ennen raamattupiiriä ja erilaisia hartaustilaisuuksia liputuksineen.
Kuolinvuoteella rötköttäville virheettömästi ja pyyteettömästi veronsa kantaneille kansalaisille luovutetaan ilmeettömän virkamiehen toimesta pinssi jossa on Urho Kaleva Kekkosen pää kohokuviona ruuvipenkin välissä.
Näin on taas yksi kansalainen kantanut kortensa kekoon suhtautuen kriittisesti kaikkeen muuhun paitsi valtion virkamiesten säädöksiin ja asiantuntemukseen.- puhalletaan pipiin
Noinko kipeetä se tekee kun kaikki eivät usko natsiufohumpuukiin?
- yhteiskunta kuriin!
puhalletaan pipiin kirjoitti:
Noinko kipeetä se tekee kun kaikki eivät usko natsiufohumpuukiin?
Rakentavat ehdotukset ei koskaan tee kipeää vaan ne tulee ottaa viralliseen kansalaisäänestykseen. Ufoihin tuo ei liity millään tavalla vaan totalitarismin syvään ihailuun ja kunnioitukseen.
Kukaan ei ole niin onnellinen kuin pallo jalassa silmät sidottuna vaeltava keskivertokansalainen. - ufofoorumilla ollaan
yhteiskunta kuriin! kirjoitti:
Rakentavat ehdotukset ei koskaan tee kipeää vaan ne tulee ottaa viralliseen kansalaisäänestykseen. Ufoihin tuo ei liity millään tavalla vaan totalitarismin syvään ihailuun ja kunnioitukseen.
Kukaan ei ole niin onnellinen kuin pallo jalassa silmät sidottuna vaeltava keskivertokansalainen.Ehkä noille mussutuksille kannattaa valita jokin toinen foorumi.
- Redbul.
puhalletaan pipiin kirjoitti:
Noinko kipeetä se tekee kun kaikki eivät usko natsiufohumpuukiin?
Joillekin tekee todella kipeää se,etteivät kaikki usko siihen natsiufohumpuukiin.
Ottaa varmaan ottaa yhtä koville kuin se,että sonni poikii.... - voe poijaat..
Redbul. kirjoitti:
Joillekin tekee todella kipeää se,etteivät kaikki usko siihen natsiufohumpuukiin.
Ottaa varmaan ottaa yhtä koville kuin se,että sonni poikii....Sanoisin ennemminkin että jos kriittiset pupupojat ry:llä ei ole mitään asiaa niin miksi edes löpistä ympäripyöreitä? Kyvyttömyys keskusteluun on jo tarpeeksi säälittävää ilman että se pitää todistaa noilla yhden lauseen ihmeillä.
Te häviätte 6-0 hörhöille verbaliikassa, tietämyksessä että älyssä.
Kandeis lopettaa jo tuo lapsellinen rimpuilu ja mennä sukimaan sitä ti-ti nallea. - Suutun akija?
voe poijaat.. kirjoitti:
Sanoisin ennemminkin että jos kriittiset pupupojat ry:llä ei ole mitään asiaa niin miksi edes löpistä ympäripyöreitä? Kyvyttömyys keskusteluun on jo tarpeeksi säälittävää ilman että se pitää todistaa noilla yhden lauseen ihmeillä.
Te häviätte 6-0 hörhöille verbaliikassa, tietämyksessä että älyssä.
Kandeis lopettaa jo tuo lapsellinen rimpuilu ja mennä sukimaan sitä ti-ti nallea.Onko siis ti-ti nalle suosikkisi? Vai onko se kentis Aatu-nalle?
- Anonyymi
Kyllä jotain outoa on toisen maailmansodan aikana, kun miettii teknillisen kehityksen ihmeellisiä hyppyjä ja toinen ajankohta historiassa. 80-90 luku. Ihmisten yhen kaks oma-alottoinen "viisastuminen" on pois suljettu vaihtoehto kokonaan ja sitä tuubaa on kenenkään turha syöttää.
Liittoutuneet varastivat uutta teknologiaa vakoilemalla sodan aikana ja muilla tavoin sodan jälkeen, kun eivät itse kyenneet keksimään samaa teknologiaa ilman saksalaisten tieto taitoa. Joka viitsii väittää että vakoilijoita ei ollut puolin ja toisin niin voi luoja.... Vähemmän kuitenkin saksmanneilla ja huomattavasti.
Liittoutuneille tuli kiire rosvota kaikki tiedot ja hävittää dokumentit kaikesta ja salata sillä tavalla ne ettei tiedot leviä kansan keskuuteen ja aiheuta pelkoa.
Liittoutuneet on aina harrastaneet tätä salailu kulttuuria ja määräilleet raportteja salaisiksi vääristelleet niitä. Se on kiistaton fakta ja nähty moneen kertaan. :DD- Anonyymi
Mitä ne "ihmeelliset hypyt" sitten olivat?
Ainoa todella uusi sodanaikainen teknologia olivat ydinreaktorit ja ydinpommi; niitä ei kumpaakaan ollut saksalaisten tai alieneiden taskuista pihistetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne "ihmeelliset hypyt" sitten olivat?
Ainoa todella uusi sodanaikainen teknologia olivat ydinreaktorit ja ydinpommi; niitä ei kumpaakaan ollut saksalaisten tai alieneiden taskuista pihistetty.ydin reaktorit nussittiin Berliinistä oli grafiittihidasteisia kuten Neuvostoliiton tulevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ydin reaktorit nussittiin Berliinistä oli grafiittihidasteisia kuten Neuvostoliiton tulevat.
Pari ongelmaa tuon kanssa:
1. Länsiliittoutuneet eivät edenneet Berliiniin asti ja saksalaisten viimeisen sukupolven koereaktori jäi liittoutuneiden käsiin Haigerlochissa vasta huhtikuussa 1945.
2. Haigerlochin laitos oli raskavesireaktori; Manhattan-projektin ensimmäinen grafiittireaktori oli ollut toiminnassa jo vuonna 1942 ja kokeellinen raskasvesi-reaktori vuonna 1944, joten niillä olisi pitänyt olla myös aikakone hyödyntääkseen vallattua teknologiaa taannehtivasti.
- Anonyymi
Ei niin. On se myös täyttä sekopäisyyttä.
- Anonyymi
Kaikki toisen maailmansodan osapouolet tekivät ilmataisteluissa havaintoja haamuvalopalloista, jotka saivat nimen Foo Fighters. Niitä oli useimmiten kaksi tai kolme ja niistä on paljon valokuvia ja lentäjien kertomuksia. Muutamassa kertomuksessa valopallot oli tulleet koneen sisäänkin. Ne eivät olleet takuulla natsien aikaansaannoksia ja vaikuttivat lentävän älykkäässä ohjauksessa ja pystyivät leijumaan paikoillaan ikäänkuin tarkkailijoina ja pakenivat lähestyttäessä kuin Porin tapauksessa konsanaan.
Kukaan ei ole onnistunut antamaan niille selitystä tänä päivänäkään. Tosiasioiden kiistäminen on hölmöläisten hommaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki toisen maailmansodan osapouolet tekivät ilmataisteluissa havaintoja haamuvalopalloista, jotka saivat nimen Foo Fighters. Niitä oli useimmiten kaksi tai kolme ja niistä on paljon valokuvia ja lentäjien kertomuksia. Muutamassa kertomuksessa valopallot oli tulleet koneen sisäänkin. Ne eivät olleet takuulla natsien aikaansaannoksia ja vaikuttivat lentävän älykkäässä ohjauksessa ja pystyivät leijumaan paikoillaan ikäänkuin tarkkailijoina ja pakenivat lähestyttäessä kuin Porin tapauksessa konsanaan.
Kukaan ei ole onnistunut antamaan niille selitystä tänä päivänäkään. Tosiasioiden kiistäminen on hölmöläisten hommaa.Sikäli kun tiedän ns. "Foo fighter" tapauksista ei ole valokuvia tai ainakaan alkuperäisiin havaintoraportteihin sellaisia ei ole liitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikäli kun tiedän ns. "Foo fighter" tapauksista ei ole valokuvia tai ainakaan alkuperäisiin havaintoraportteihin sellaisia ei ole liitetty.
Tuossa on joukossa aitoja ja sitten havainnekuvia ja muuta sen sellaista
https://www.google.com/search?q=foo fighters ufo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj2hfzYi6ToAhWJGZoKHTeKDYYQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1920&bih=1005 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikäli kun tiedän ns. "Foo fighter" tapauksista ei ole valokuvia tai ainakaan alkuperäisiin havaintoraportteihin sellaisia ei ole liitetty.
Sotilastiedustelun raportti asiasta jotka julkaistiin mainituissa lehdissä sodan jälkeen
According to the reports of hundreds of pilots and their flight crews, the Foos were incredibly fast, had unusual shapes, were capable of amazing maneuvers and impossible turns, and would ride alongside, above, below, and directly in front of U.S. fighter planes which proved incapable of shooting them down (Military Intelligence Div. Res Unit/Science/WDGBI/S/C No Science-30, 74738, 1/2/1945; Tactical Air Command Intelligence Bulletin, No 6, 1/128/1945).
Löytyy tältäkin koostesivulta
http://cosmology.com/UFOsAttackLosAngeles.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on joukossa aitoja ja sitten havainnekuvia ja muuta sen sellaista
https://www.google.com/search?q=foo fighters ufo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj2hfzYi6ToAhWJGZoKHTeKDYYQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1920&bih=1005Näyttää olevan ihan tavallisia täytekuvia vain.
Yksi on selvä feikki, jossa on B-29:n ympärille lisätty linssiheijastus:
https://www.maier-files.com/is-it-a-bird-a-plane-no-its-a-foo-fighter/
Alkuperäisessä ei ole sellaista:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Olive-drab_painted_B-29_superfortress.jpg
Suurin osa näyttää olevan fotarilla aitoihin kuviin lisättyjä linssiheijastuksia. Toinen klassikko on erittäin huonolaatuinen kuva japanilaisesta Ki-27 hävittäjästä, joka jostain syystä liimataan melkein joka toisen Foo Fighter artikkelin kylkeen.
- Anonyymi
Tuhonta on yksinkertaisuutta. Summasummarum.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785