Onko normaalia, että roa-kuurin aikana tulee uusia paiseita (mulla toinen viikko aluillaan)? Käsitän kyllä, että kun ihohuokoset puhdistuvat, niiden sisältö tulee pinnalle, mutta nämä finnit ovat ilmaantuneet paikkoihin, joissa niitä ei ole ennen ollut.
Nim. "kyllästynyt, ja siksi malttamaton"
Milloin tuloksia?
4
893
Vastaukset
- mie
Noita muita juttuja kun lukee (siis noita vanhoja)
niin miun ymmärtääkseni se on ihan normaalia että iho huononee ekaks.. tsemii.. :)- Vieläkinnäppylöitä
Se on totta, että finnien tilanne pahenee kuurin alkupäässä. Mutta kun kuuri on loppu niin itsellä oli iho aivan loistavassa kunnossa. Periaatteessa tuloksen pitäisi olla pysyvä, mutta itselläni finnit tulivat takaisin kun laitatutin ehkäisykapselin, jonka hormonit eivät ilmeisesti minulle sopineet.
Mä söin Roaccutania yli puol vuotta vaikka ei ollut vaikea akne (siis edes lääkärin mukaan). Silti siinä kestää että tuloksia tulee... Valitettavasti.
- Ninni
Kyllä tuo asiaan kuuluu. Niitä tosiaan putkahtaa "näkymättömistä". Tarkoittaa vain sitä että ne jossain syvällä tulossa olevatkin talit, mönjät sun muuta lähtee liikenteeseen.
Minulla tuli selästäkin esiin tautisen iso talipallo, jota ei koskaan ennen ollut tuntunut ei näkynyt. Kuuri on ollut sinulla vasta vähän aikaa meneillään, mutta eikö vaan osoita miten hyvin ROA toimii? Malta vaan - hyvää tulee! - Roaccutan - alkup.
Kiitos kaikille vastauksesista!Ne rohkaisivat, mutta pakko silti inttää vielä hieman vastaan...
Nämä paiseet eivät näytä siltä, että ne aikoisivat heivata mönjät pihalla ihan lähiaikoina. Ne ovat kipeitä ja syvällä, sellaisia valkoisia muhkuroita.
Mulla oli sellainen käsitys, ettei tällaisia enää tulisi lisää kuurin aikana. Pelkään, ettei kuuri tehoa mun kohdallani, koska niiden paraneminen on niin kovin hidasta ja niitä tulee aina vaan lisää. :(
Yksikin on ollut tuossa leuassa jo kaksi viikkoa, se on edelleen kova ja tulehtunut, ei näy merkkejä tyhjentymisestä. Siitä tulikin mieleeni kysymys:
Mistä mahtaa johtua, että toiset paiseet kutistuvat, ja katoavat vähitellen ilman että työntävät mitään ulos, kun taas toiset purkautuvat ulospäin?
Taitaa olla tyhmä kysymys. :)
Ja sellainen juttu vielä, että mulla ei ole vielä ilmennyt minkäänlaisia sivuoireita(kuulostaa varmaan hassulta, että valitan siitä), tosin huuleni ovat kuivuneet ehkä aavistuksen verran. Onko haittavaikutusten ilmaantuminen todellakin näin yksilöllisiä, vai pitäisikö mun tulkita tämä niin, että kuuri ei tehoa/annos on liian pieni?
Tiedän, että maltti olis valttia tässä tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603