Ken Koiraa hankkii, LUE TÄMÄ!!!
Kirjoittanut: T Tj Lepa, 25.6.2004 klo 20.04
1.Elämani kestää ehkä kymmenen tai kaksitoista vuotta. Jokainen ero Sinusta merkitsee minulle kärsimystä. Ajattele ennen kuin hankit minut.
2. anna minulle aikaa käsittää, mitä vaadit minulta.
3.Isäntäni, älä anna minun pettyä, istuta luottamus, sillä elän.
4.jos et ole minuun tyytyväinen, älä ole minulle kauan vihainen, äläkä sulje minua sisään rangaistukseksi. Sinulla työ, huvisi ja ystäväsi-minulla on vain Sinut.
5.Puhu joskus kanssani, vaikka en täysin ymmärrä sanojen merkitystä,niin ymmärrän joka solullani äänensävyn, joka puoleeni kääntyy.
6.Tiedä, Isäntäni, miten minua kohtelet, sitä en koskaan unohda.
7.Pyydän, harkitse ennen kuin lyöt minua, leukani voivat satuttaa Sinua ja murtaa kätesi pienen pienet luut, mutta en koskaan haluaisi käyttää niitä siihen.
8.Isäntäni, huolehdi minusta, kun tulen vanhaksi
-myös Sinä tulet kerran olemaan vanha.
9.Rakas Isäntani: kulje jokainen vaikea matka kanssani, älä koskaan sano "en voi nähdä sellaista" tai "sen on tapahduttava poissa ollessani" minulle kaikki on helpompaa Sinun kanssasi- myös viimeinen matkani!!!
T: "Katvakuonosi, Beagle"
Ken koiraa Hankkii, LUE TÄMÄ OLE HYVÄ
3
483
Vastaukset
- Issukka
Ole minulle oikeudenmukainen. Anna minulle aikaa, sopivasti kuria ja ennen kaikkea rakkautta!!
Suo minulle oikeuksia, jotka tekevät elämäni
mielekkääksi. Opeta minua, jotta voisin iloisesti
suorittaa tehtäviä, joita minulta vaadit.
Jos sinä lupaat minulle asiat, joita edellä pyysin,
lupaan kunnioittaa sinua ja luotan sinuun.
Palvelen sinua ja toimin yhteisty6össä kanssasi.
Annan sinulle mahdollisuuden elää kanssani
tapahtumarikkaan ja antoisan koiranelämän.
Muista, olen vain koira. Älä vaadi minulta liikaa,
älä vaadi ihmisen käytöstä!!
Jos lupaat sen, teen kaikkeni, jotta olisit tyytyväinen minuun....
niin ja minä sinuun!! - tässä:
10. Muista kerätä peräsuoleni tuotokset talteen, jotteivät ne jäisi lojumaan ihmisten tallottavaksi. Suolinkaiseni eivät varmasti tee hyvää esim. pikkulapsen elimistössä.
- ei kuulu
mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899