Hei! Käykää liittymässä facebookin Yksinäiset ystävystytään- ryhmään. Sieltä voi hyvin löytyä immeisiä omalta paikkakunnalta.
Yksinäisten facebook ryhmä
33
2886
Vastaukset
- ei onnistu
Eihän yksinäiset voi facebook profiilia tehdä koska ei ole ketään jota lisätä kaveriksi.
- ei sitten millään
dancelikeno1iswatching kirjoitti:
Voi siellä silti liittyä ryhmiin, vaikkei olisi yhtään kaveria.
Mutta kun ei voi tehdä profiilia! Miten liitytään ilman profiilia?
- tupu
ei sitten millään kirjoitti:
Mutta kun ei voi tehdä profiilia! Miten liitytään ilman profiilia?
Eikös oman fb-profiilin voi tehdä ilman mitään muita tietoja kuin nimi ja syntymäaika? Ei kai kukaan pääse tutkimaan niitäkään tietoja, jos häntä ei ole hyväksytty kaveriksi?
- iha veikki
tupu kirjoitti:
Eikös oman fb-profiilin voi tehdä ilman mitään muita tietoja kuin nimi ja syntymäaika? Ei kai kukaan pääse tutkimaan niitäkään tietoja, jos häntä ei ole hyväksytty kaveriksi?
Syntymäaika kannattaa tietysti valehdella. Ehkä nimikin.
- Anonyymi
Ei se profiilin teko vaadi ystäviä. On siellä sellaisiakin profiileja jotka ei edes ole mitään julkaisuja tehneet seinälleen tai mihinkään muuallekaan. Ei ainakaan näy kenellekään kun sitä profiilia katsoo.
Sellainenkin jolla on vaikka tuhat kaveria voi ne kaverit piilottaa niin että toisille ei näy ainuttakaan. Minullakin on kaverilista piilossa, samoin edes mun kaverit ei nää mun tykkäyksiä tai se mitä mihinkin kommentoin tai mitä seuraan kun olen kaikki laittanut asetuksista niin että ne ei näy. - Anonyymi
dancelikeno1iswatching kirjoitti:
Voi siellä silti liittyä ryhmiin, vaikkei olisi yhtään kaveria.
Niin voi.Vaikka ei kaveria. Kavereita saa yksinäisen ryhmästä ja lisää sitä mukaan kun tulee halutessa. Itse en ole F.B/ instagram. Pelkän jään yksinäisyyttäni roikku netti 24h/ 7 päivää ja mentän päivärytmini. Kuin ulkoilu ja unirytmini.Ulkoilla kun voi yksinkin.Voi myös poiketa Asukastalot. Kirkojen halpoihin lounas.Kukan ei katso nissä nenän vartta pitkin.Hyvää aikaa. Helsinki 19.12.22.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se profiilin teko vaadi ystäviä. On siellä sellaisiakin profiileja jotka ei edes ole mitään julkaisuja tehneet seinälleen tai mihinkään muuallekaan. Ei ainakaan näy kenellekään kun sitä profiilia katsoo.
Sellainenkin jolla on vaikka tuhat kaveria voi ne kaverit piilottaa niin että toisille ei näy ainuttakaan. Minullakin on kaverilista piilossa, samoin edes mun kaverit ei nää mun tykkäyksiä tai se mitä mihinkin kommentoin tai mitä seuraan kun olen kaikki laittanut asetuksista niin että ne ei näy.Voit tehdä ihan minkä profiilin tahansa,ilman omaa nimeäsi .Laitta vaikka kuvaksi unilelusi.Monella on koiran tai kissan profilikuva sanovat.Yhdellä on lemmikki hiirensä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit tehdä ihan minkä profiilin tahansa,ilman omaa nimeäsi .Laitta vaikka kuvaksi unilelusi.Monella on koiran tai kissan profilikuva sanovat.Yhdellä on lemmikki hiirensä .
Niin on , mutta siellä on myös ryhmiä joihin ei hyväksytä lemmikkikuvalla vaan pitää olla oma naama näkyvissä. Nuorempien ryhmistä en tiedä mutta ainakin varttuneempien sinkkuryhmiä on joissa pitää näkyä henkilön oma naama ja myös oikea nimi.., lemmikkien ja kukkien tms kuvat ei käy eikä feikkinimet. Tämä siksi että sielläkin niitä kaikenlaisia huijareitä pyörii.
- 7654 89098
Minä en mihinkään facebook juttuihin liity.. sinne nyt vapaaehtoisesti itsestäni kertomaan kaikki asiani syntymästä kuolemaan.
Kukaan ei minusta tietoja keräile yhtään mihinkää.
Itseasiassa lopetan kaikenlaisille palstoille kirjoittelunkin, koska tätäkin kautta minusta kerätään tietoja.
Ja ajan kanssa täälläkin kirjoittamani tekstit voivat olla joskus sen sortin tietoa jota mm työnantaja voi minusta etsiä.
Mielummin yksinäinen kuin kaikenlaisten tiedonkeräilijöiden unelma. - Peruna
Ihan oikeasti hei, nyt vähän alotekykyä lisämään,. Sinäkin ei onnistu heppu, mitä luulet onko niillä muilla ihmisillä hirveästi ystäviä jotka siihen ryhmään kuuluu?? Tämän takia ihmiset ei löydä ystäviä kun ei edes hyväksi käytetä niitä kanavia joissa ystävystyminen olisi mahdollista, ihan oman nyhvelyyden takia.
- ei kiitos
En kehtaa liittyä tuollaiseen, joku voi saada tietää.
- 18br
Höshh.. Feikkiprofiili/nimimerkki..liity yksinäiset ryhmiin, laita kaveripyyntö, hanki kavereita niistä jotka on lähinnä itseäsi, ajatusmaailmaasi esim.
Näin minäkin oon siellä feikkiprofiililla eikä kukaan tiedä mitään ellen niin tahdo ja kun en oo oikeaa minää sinne laittanut.. jos pelkää urkkijoita ja MUITA.
- ----------------
Yksinäisten facebook-ryhmä kuullostaa melkein yhtä hyvältä idealta kuin köyhien sijoitusilta tai asunnottomien sisustusmessut.
- hyvin perusteltu
Lähinnä ne nuokin on tarkoitettu ns. taviksille ja normaaleille, jotka ovat vaikkapa työpaikan tai opiskelupaikan takia joutuneet uudelle paikkakunnalle jossa ei olekkaan ystäviä.
- Nonparelle
Kuka ihminen oikeasti välittää mihin ryhmään joku heppu kuuluu ja vieläpä että se ihminen ajattelisi siitä yhtään mitään... Ja mitä väliä sillä ylipäätään on että joku ihminen ajattelee sekunnin murto-osan jostain jotain. En minä ainakaan mieti toisten ihmisten asioita 24/7, hyvä kun jaksan omia asioitani miettiä, vai väitättekö te, että toisten ihmisten facebookryhmillä olisi merkittäväkin vaikutus teidän elämäänne ja siihen, miten suhtaudutte kyseiseen ihmiseen. Aika hölmöä mielestäni tuommoinen pelko että joku saa tietää ;DD. Ihankuin se olisi suurempikin salaisuus. 'Asetuksista saa kuitenkin aika hyvin muutettua nuita juttuja että mitkä tiedot näkyy muille jne. Nimimerkki hyvin perusteltu sitäpaitsi totesi hyvin että yksinäisyyttä voi tosiaan kokea esim. myös uudelle paikkakunnalle muuttaessa, eikä se ole semmoinen automaattinen nolifeleima.
Mielestäni yritätte vain vältellä nyt sitä ihmisiin tutustumista keksimällä typeriä tekosyitä. Jos vastassa on saman tuntemuksen kanssa painiskelevia ihmisiä niin mitä te pelkäätte?- tyhjän saa pyytämätt
"Jos vastassa on saman tuntemuksen kanssa painiskelevia ihmisiä niin mitä te pelkäätte?"
Sitä, ettei se ihminen olekaan juuri sellainen kuin tahtoisin hänen olevan. Näyttää väärältä, pukeutuu väärin, kuuntelee väärää musaa, puhuu väärin, omaa vääriä mielipiteitä. Voisin jatkaa vielä tuhannella kohdalla. Ja sen lisäksi se ihminen ei kuitenkaan olisi vastakkaisen sukupuolen edustaja, jonka kanssa saisin muodostettua parisuhteen.
Turhuutta koko homma. - Sharma1
tyhjän saa pyytämätt kirjoitti:
"Jos vastassa on saman tuntemuksen kanssa painiskelevia ihmisiä niin mitä te pelkäätte?"
Sitä, ettei se ihminen olekaan juuri sellainen kuin tahtoisin hänen olevan. Näyttää väärältä, pukeutuu väärin, kuuntelee väärää musaa, puhuu väärin, omaa vääriä mielipiteitä. Voisin jatkaa vielä tuhannella kohdalla. Ja sen lisäksi se ihminen ei kuitenkaan olisi vastakkaisen sukupuolen edustaja, jonka kanssa saisin muodostettua parisuhteen.
Turhuutta koko homma.Kuulostat siltä että olet mieluumin yksin sen vuoksi ettet tuhlaisi aikaa ihmiseen joka ei mitä luultavemmin ole haluamasi kaltainen ihminen joka solua myöten. Toisinsanoen haluat partneriksesi kloonin itsestäsi???? Kuulostaapa kivalta ja samalla melko homppelilta... Etkö voi vaan ajatella että se toinen on ihan erillinen ihminen jolla on omat aivot, joiden toiminta ei ole milläänlaillla kytköksissä sinuun? Ei tietenkään kaikista yksinäisistä tule ystäviä vain siksi että he ovat yksinäisiä, hei haloo?! Voisi sentään yrittää, ainahan sitä voi laatia vaikka toivelistan ystävästä ja pistää sen yhteisön seinälle, ja se joka kokee hakemasi ominaisuudet esiintyvän itsessään voi sitten tutustua sinuun.
- tyhjän saa pyytämätt
Sharma1 kirjoitti:
Kuulostat siltä että olet mieluumin yksin sen vuoksi ettet tuhlaisi aikaa ihmiseen joka ei mitä luultavemmin ole haluamasi kaltainen ihminen joka solua myöten. Toisinsanoen haluat partneriksesi kloonin itsestäsi???? Kuulostaapa kivalta ja samalla melko homppelilta... Etkö voi vaan ajatella että se toinen on ihan erillinen ihminen jolla on omat aivot, joiden toiminta ei ole milläänlaillla kytköksissä sinuun? Ei tietenkään kaikista yksinäisistä tule ystäviä vain siksi että he ovat yksinäisiä, hei haloo?! Voisi sentään yrittää, ainahan sitä voi laatia vaikka toivelistan ystävästä ja pistää sen yhteisön seinälle, ja se joka kokee hakemasi ominaisuudet esiintyvän itsessään voi sitten tutustua sinuun.
Onnea sinulle ja kaikille miinustajille, sarkasmi on ilmeisesti liian vaikea pala nieltäväksi.
- opsa
poistunut facesta ja takasin en liity.
- kinostaapi
And? Then what? Ketä kiinnostaa oletko sinä siellä. Omapahan on häviösi
- ei itsestäänselvää
kinostaapi kirjoitti:
And? Then what? Ketä kiinnostaa oletko sinä siellä. Omapahan on häviösi
häviö vai voitto? kas siinäpä vasta kysymys
- Laiska yksinäinen
Onks jollain pääkaupunkiseudulla asuvalla kokemuksia tosta ryhmästä?
- Don'tWAntEveryoneToKnow
Ehkä tyhmä kysymys mutta näkyykön tuo kaikille kavereille etusivulla jos tuohon liittyy? Vai onko suljettu ryhmä?
- ykksi
Hmm haittaako se vaikka fb "kaverit" näkevät että sinusta tuntuu välillä yksinäiseltä kun vietät viikonloppua itsekseen kotona..
- Anonyymi
Hei, olemme perustamassa palvelunumeroa, johon voi soittaa jos kokee esim.yksinäisyyttä, ahdistusta, masennusta, elämän kriisejä jne. Meillä puheluun vastaa asiantuntijat, mm. sairaanhoitaja jolla on 20 vuoden kokemus hoitoalasta, päihde- ja mielenterveys- sekä kriisikoulutus. Pitkä kokemus myös vanhus ja vammaistyöstä. Linjamme aukeaa juuri ennen Joulua 21.12 ja numero on 0600-93393 (1,93e ppm) Lämpimästi tervetuloa keskustelemaan ja ratkomaan yhdessä elämän haasteita!
- Anonyymi
"Lämpimästi tervetuloa keskustelemaan". Rahat te vaan haluatte pois ihmisiltä, muuten ei kiinnosta v#ttuakaan. Hävetkää!!!
- Anonyymi
Minuakin nyt jäi vähän mietityttämään, että mikäs se tämän firman tausta organisaatio on. Sekun on tapana ollut laittaa heti ensimmäiseksi näkyville, kun rahotusmaailmassa se on se olennaisin tieto lisärahoitusta haettaessa.
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään soittaa pelkästään tällaisilla tiedoilla "mainostettuun" palveluun. Pitää olla tiedossa taho joka palvelun järjestää ja linkki vähintään kotisivulle josta saa enemmän tietoa järjestäjästä kuin pelkän puhelinnumeron. Haiskahtaa pelkältä rahastukselta. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Harmillisesti on ole naamakirjassa. Enkä ole sinne menossakaan.
Joku sinkkuryhmä olisi silti kiva - Anonyymi
Yhdessä facebookkiryhymässä olin joskus ja se oli ihan kauhea ryhymä koska ylläpitäjät oli niin tympeitä ja kovia pätemään. Erosin ryhmästä. Ei aina välttämättä facebookin ryhmät ole hyviä. Se riippuukin ylläpitäjistä paljon.
- Anonyymi
Minä en ainakaan tahdo omaltapaikkakunnalta tavata ketään ja ulkopuolisena uusi tulokas harvoin pääsee juttuihin mukaan moni laittoi ketä sä oikein olet tää kysymys kavereille ei vieraille.
- Anonyymi
Ihan kiva idea tuollainen facebook-ryhmä. Itse saan kuitenkin riittävästi sosiaalista elämää työssä ja perheestä. Muuten nautin yksinolosta täysin siemauksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569