Rentoutuminen

camilla92cg

Mietin tuossa, että jokaisella ihmisellä on varmasti omat yksilölliset tapansa renotutua ja paeta arjen tuomaa stressiä - mikä on juuri sinun tapasi lievittää stressiä?

Onko sinulla jokin tietty aika päivästä, jolloin et tunne stressiä? Itseäni auttaa selvästi lukeminen ja hyvään tv-sarjaan uppoutuminen. Illat ja yöt ovat minulle parhainta aikaa saada asioita aikaiseksi, aamut taas tuntuvat aina yhtä ahdistavilta ja kammottavilta.

Jakakaa ihmiset tässä selviytymisvinkkejänne:)

4

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia kaikille

Olen ollut yrittäjä ja sieltä pikkuhiljaa siirtynyt toisen palvelukseen. Innostuin opiskelemaan ja otin vastaan osaikaisentyön ihan muutaman tunnin viikossa. eli tehin yhtä 100% olin aikuisopiskelija ja tuntityöt yhtä aikaa. Puolison kuolema ja kaksi lasta. Hyvä yhtälö. Aikansa kesti, sitten tuli toppi. Nyt olen tehnyt 50% työtä ja jonkin verran opiskelua. Olin jonkin aikaa sairaslomalla en kauaa, mutta hetken että sai tilannetta rauhoitettua. Nyt kesäloma ja heinäkuussa sitten vain yhteen työhön.

Jostakin on luovuttava. Pitää pysähtyä ja nollata tilanne, järjestää asiat uudelleen. Minulla se nyt onnistu ja olen aika vahvoilla nyt. Ajoissa pitää hoksata.
      Tie on raskas ja toisilla se vie enempi aikaa mie viellä selvisin näin. Missään nimessä ei saa polttaa itseään kokonaan loppuun. Aikaa itselle ja tekemään niitä asioita mikä sopii juuri itselle ja mikä lataa akkuja. Vaikka se olisi ikkunan pesua tai mitä vain. Mie luen ja olen läheisteni kanssa, koska ei minulla ollut aikaisemmin aikaa. Nautin lapsista vaikka ne on jo aika isoja siis aikuisia. :)

• lapamato¤

Transsendenttinen meditaatio. On toiminut hyvin jo yli 20 vuotta:)

• camilla92cg

"lapamato" kuulostaa todella mielenkiintoiselta:) mistä löytäisin enemmän tietoa tästä?

• nuorena huonouninen

Itse löysin urheilun/kuntoilun. Jos alkaa tuntua painostavalta, liikun enemmän ja olotila tuntuu paremmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2435
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82