Ikävöidä voi olematonta

seksi osa elämää

Palstalla voi ikävöidä ja kuvitella kaikkea olematonta. Ei kuitenkaan saa ikävöidä mitään sellaista, mitä ihmiset oikeasti keskenään tekevät, varsinkaan sellaista, josta siveyden sipuleille saattaa tulla paha ja osaton mieli. Tarkoittaa kaikkea, mikä himpunkaan verran viittaa ihmiseen seksuaalisena olentona. Ihmisen seksuaalisuus on niin luonnotonta, että sitä varten pitää olla oma palsta. Ihminen, (erityisesti sellainen, jota kaivataan) on sellainen kokonaisuus, että hänet on kuohittu sukupuolettomaksi ja hänestä on poistettu kaikki seksuaalisuus. Siviveyden sipuli, palstan päiväräsäset, ovat saaneet poistettua aivan siivottoman ruokottomat ketjut: Heippa, siveyden sipulit ja Järkyttyisitkö

Ei ihme, että nämä tahot joutuvat ruikuttamaan loppuelämänsä ikävä palstalla ja valvomaan ettei kukaan sorru ajattelemaan ruokottomia ja inhottavan lihallisia ajatuksia. Nämä elämän ilopilleri rikastuttavat jokaista taloyhtiotä: tarkkaile naapuriasi, raportoi poikkeavuuksista.

65

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elät ihan

omaa harhaasi!
      Oletko varma kun noin paasaat että ne jotka ei osallistu noihin sekstisiin ja sukupuolielämää koskeviin kirjoituksiin, ovat siveydensipuli tiukalla olevia hyssyttelijöitä?
      Pahoin erehdyt jos tuon mielikuvan olet saanu, mutta sepä onkin sinun suppean maailmakuvasi luoma harha. Kaikki kun ei vaan ole kiinnostuneita omia kokemuksiaan niistä kertomaan.

• ei kaik seksiä

Inhoan ylikaiken ihmisiä jotka haluavat vain sitä ja puhuvat vain siitä.Eikö elämässä ole muuta.Totta helkutissa hyvään suhteeseen kuuluu se ylimainostettu asia.Pervoista asioista puhujat jättäisin rannalle.Sielu etsii Rakkautta ja kumppanuutta mutta ei jokaisen vastaantulian kanssa kai naiskennella.

• perklee
        ei kaik seksiä kirjoitti:

Inhoan ylikaiken ihmisiä jotka haluavat vain sitä ja puhuvat vain siitä.Eikö elämässä ole muuta.Totta helkutissa hyvään suhteeseen kuuluu se ylimainostettu asia.Pervoista asioista puhujat jättäisin rannalle.Sielu etsii Rakkautta ja kumppanuutta mutta ei jokaisen vastaantulian kanssa kai naiskennella.

Hyvin yleistä ja vituttaa, kun tuttavat jauhaa panin sitä ja tätä. Ei kiinnosta! Asia minulle sen verran vaikea ja arka, että pidän ne asiat mielummin omana tietonani.

• kuria kaikille

Kiitos, päiviräsänen! Upeaa, kun kaikki eivät ole kiinnostuneet omista kokemuksiaan kertomaan, tulee kaikkien muidenkin mahdollisuus kertoa ja käydä keskustelua omista kokemuksistaan kieltää. Onneksi elämme KuriSuomessa, emmekä missään epädemokratiassa.

• ruumiinkuvahöiriö

Sekis on osa elämää jota en osaa harrastaa, koska en tunne, että osaisin týydyttää ketään, koska en ole sinut itseni ja kehoni kanssa.

• SEKSIKÖ HARRAS¨TUS

Sinut ja sinut.En usko tollaseen olleskaan.Päinvastoin.Haluat päteä tolla asialla.Harrastaa ja tyydyttää,Ha ha.

• ruumiinkuvahöiriö
        SEKSIKÖ HARRAS¨TUS kirjoitti:

Sinut ja sinut.En usko tollaseen olleskaan.Päinvastoin.Haluat päteä tolla asialla.Harrastaa ja tyydyttää,Ha ha.

En koe, että osaan.

• kokeilu kannattaa

kokeile joskus, voisit pitää.. vaaransa siinä tietysti on, voi jopa nauttia

• epäpätevä.

Tämä taas tekeytyi joksikib päteäkseen ;)

• ruumiinkuvahöiriö

Dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö on pakko-oireisiin kuuluva, kuis muuten. Vittu! Voi vittu tää on perseestä, kun tajuaa omat ongelmat ja jutut netistä.
        Tuntuu, että terveydenhuolto ja lääkärit yms ovat aivan turhia joissain asioissa. Paras ja helpoin asia heille on tunkea turpa täytee lääkkeitä, kun eivät osaa tutkia asioita.

• ikioma.elämä.
        ruumiinkuvahöiriö kirjoitti:

Dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö on pakko-oireisiin kuuluva, kuis muuten. Vittu! Voi vittu tää on perseestä, kun tajuaa omat ongelmat ja jutut netistä.
        Tuntuu, että terveydenhuolto ja lääkärit yms ovat aivan turhia joissain asioissa. Paras ja helpoin asia heille on tunkea turpa täytee lääkkeitä, kun eivät osaa tutkia asioita.

Ei niitä terveydenhuolto tutki, lääkärit vähiten. Lääketeollisuus on iso bisnes, ei siihen pidä luottaa sokeasti. Jokaisen on itse tutkittava, missä on mennyt vikaan ja mistä ongelmat juontavat juurensa. Terapia voi auttaa eteenpäin. Tuommonen häiriökin on vain jokin diagnoosi, ei se selitä syytä.

• nih.

No, entä sitten? Kyllä elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin jatkuva parittelu. Biologisessa mielessä seksiä ei tarvita muuta kuin silloin, kun on tarkoitus hankkia lisää jälkeläisiä. Ehkä se, että jälkeläisten hoitaminen ja elättäminen vie voimat, on merkki siitä, että perheen koko on riittävä ja parittelu on, jos ei tarpeetonta, niin vähemmän tärkeää.

• Elät ihan

Onhan tuolla palsta missä voivat kertoilla tapahtuneita tai fantasioissa olevia seksijuttujaan. Kyllä mun mielestä on seksi kahden ihmisen keskeistä ei mitään julkista riepottelua, vaikka anonyyminä voikin kertoa.
      Pikkutuhmat ei mua haittaa, mutta ne kuvailut mitä ovat kirjottaneet petiommistaan, niin ne on pois mun kuvioista. Ei livestä pois, mutta julkisesti kirjotettuna vaikka tosiaan anonyyminä.

• kotikuri kunniaan

Kahden ihmisen välinen rakkaus on kahden keskistä. Pois, pois vaan, ei siitä saa kirjoittaa julkisesti eikä varsinkaan anonyymisti.
      Ihmisen ikävä toisen luo on yksityistä tai enintään kahden keskistä, pois, pois sekin, ei saa kirjoittaa julkisesti eikä varsinkaan anonyymisti.

On tainnut jäädä Pyhäkoulu käymättä kun ei ole opittu iki ihanaa laulau: Älä silmä pieni katso mitä vain; älä korva pieni kuule, mitä vain; älä silmä pieni lue, mitä vain.
      Mikä ihmeen vimma on kieltää kaikki se, mistä ei itse jostain syystä pidä, kai ihminen osaa olla lukemattta sellaista, mistä ei pidä.

• En ymmärrä

miksi te tästä asiasta vauhkoatte. Näillä sivuilla nyt vain sattuu olemaan keskusteluille eri kategorioita ja esim. seksikeskustelut on k18, ja nämä palstat ei ja se jo pelkästään on syy siirtää seksikeskustelut niille kuuluville palstoille. Eihän kukaan ole kieltänyt keskustelua, mutta noiden luotsien ynnä muiden tehtävä on juuri se, että poistavat asiaankuulumattomat kirjoitukset tai siirtävät ne omiin osioihinsa.

• Hetkionnea.

Kyllä nyt on taas tyhmä ihminen asialla. Katos kun yleensä ihmisillä on moraali sisäsyntyisenä. He sitten valitsevat mitä tietä kulkevat. Se on omassa vallassa miten haluaa puhua niinkin kauniista asiasta kuin seksi on ja haluaako ne ihanimmat salaisuudet levittää koko kansalle. Pelkkä seksi ei ole mikään kummoinen asia. Sitä tekee jokainen. Et ole poikkeustapaus jos harrastat sekisä. Jokainen aikuinen ihminen sitä tekee. Täällä puhutaan ikävästä ja rakkaudesta. Ihminen voi tuntea toista kohtaan muutakin kuin himoa. Se jäi sinulta käsittämättä. Lue tarkkaan muiden kirjoituksia niin ehkä jonain välähtävänä hetkenä ymmärrät jotain mikä on jäänyt sinulta kokematta. Se on rakkaus ja ikävä rakasta kohtaan. Se ei ole ikävää sekdiä kohtaan. Nämä ovat eri asioita. Esim. hyväksikäytetyt eivät ehkä koskaanlöydä noita syviä tunteita. He ovat liian rikkinäisiä rakastaakseen edes itseään saatikka muita.

• ???

miksi sinä tästä asiasta vauhkoat?

• ........

ei mulla
      18:13
      taas muuta.
      14

• Mutta vain osa sitä

Minusta osuit kirjoituksellasi asian ytimeen. Seksihän on vain osa ihmiselämää. Siinä vaiheessa, kun seksi muuttuu elämän sisällöksi, on jotain vialla. Jos ajatellaan esim. pitkään aviossa olleita pareja, ei seksi näyttele heidän elämässä kovinkaan suurta osaa. Eivät he pelkän seksin vuoksi ole yhdessä. He tykkäävät puuhastella kaikkea muuta ja iloita toistensa olemassa olosta. Rakastelua tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Ei siitä sen kummempaa numeroa tehdä.

• 015

Seksi, oleellinen osa elämää.

Keskustelin tänään puolisoni kanssa asiasta. Koska ajatus seksistä ja sille antautumisesta on minulle ylitsepääsemättömän vaikea, enkä löydä tälle tilanteelle ulospääsyä, hän kehoitti minua eroamaan hänestä.

Nyt pilkoimme elämämme seksiin. Mutta entä muu? Miksi hän haluaa kiduttaa minua ja haluaa että olen huono, kiittämätön osapuoli suhteessamme?

sama on kuin hän joutuisi antamaan homolle persettä kolme kertaa viikossa, vaikka ajatus siitä etoo ja mikään siihen viittaavakin saisi joka solun huutamaan että en halua tätä!

Hän kumosi ajatukseni epäluonnolisena.....
      Niin, mitäpä tässä ihmettelemään, kun ei halua ymmärtää niin ei pysty siihen.

• 015

Tai miksi hän haluaa kiduttaa itseään???

Miksi? Koska hän odttanee ihmettä ja järkeistymistä- Siinä se vastaus. Hän uskoo, että tämä menee ohi ja vuoden kuluttua haluan häntä enemmän kuin mitään koko maailmassa. Häntä ja hänen alati vilahtelevaa kalua. Jolla on mittaa ja paksuutta enemmän kuin uskaltaa toivoa. Hän ei vain voi uskoa, että en halua sitä! Niin.

Vaikka hän haluaa minua. Enemmän kuin mitään muuta maailmassa han rakastaa minua ja muotojani. Kiihoani kun viimein sytyn. Hän on oikeasti hyvä rakastaja, rakastelija ja Mies isolla M.llä. Tuoksuu miehelle. Huolehtii itsestään. hyvä kroppa, kaikki. Ja en voi kieltää, etteikö hän huomioisi minua naisena ja omia tarpeitani.

Mutta se seksin aloitus ja kaipuun puute...... :((

Ja sitten sitä muuta täydellisyyttä, jota hän tarjoaa arkeemme. Niin.

• Oliskonäin.

Jos se etoo, niin etsi syy siihen ja tee sille sitten jotain. Jos rakastat miestäsi, niin miksi seksi etoo ja miksi siitä tehdään valtakysymys. Jos et pysty, ei sun tarvi. Ei hän voi pakottaa. Onko sinulla ehkä ikäviä seksikokemuksia? Se voisi selittää inhosi miestäsi kohtaan.

• provo1
        015 kirjoitti:

Tai miksi hän haluaa kiduttaa itseään???

Miksi? Koska hän odttanee ihmettä ja järkeistymistä- Siinä se vastaus. Hän uskoo, että tämä menee ohi ja vuoden kuluttua haluan häntä enemmän kuin mitään koko maailmassa. Häntä ja hänen alati vilahtelevaa kalua. Jolla on mittaa ja paksuutta enemmän kuin uskaltaa toivoa. Hän ei vain voi uskoa, että en halua sitä! Niin.

Vaikka hän haluaa minua. Enemmän kuin mitään muuta maailmassa han rakastaa minua ja muotojani. Kiihoani kun viimein sytyn. Hän on oikeasti hyvä rakastaja, rakastelija ja Mies isolla M.llä. Tuoksuu miehelle. Huolehtii itsestään. hyvä kroppa, kaikki. Ja en voi kieltää, etteikö hän huomioisi minua naisena ja omia tarpeitani.

Mutta se seksin aloitus ja kaipuun puute...... :((

Ja sitten sitä muuta täydellisyyttä, jota hän tarjoaa arkeemme. Niin.

provo

• 015
        Oliskonäin. kirjoitti:

Jos se etoo, niin etsi syy siihen ja tee sille sitten jotain. Jos rakastat miestäsi, niin miksi seksi etoo ja miksi siitä tehdään valtakysymys. Jos et pysty, ei sun tarvi. Ei hän voi pakottaa. Onko sinulla ehkä ikäviä seksikokemuksia? Se voisi selittää inhosi miestäsi kohtaan.

On ikäviä, hänen kauttaan tosin. IKÄVIÄ kokemuksia. Hän sanoo, että katos eteenpäin, ja menneet ovat menneitä, enkä voi sanoa, ettikö sksi silloin kun sitä on olisi hyvää ja etteikö hän olisi yrittänyt muuttua myös ihmisenä....Jota en ole häneltä koskaan vaatinut, vaan se on ollut pakon sanelemaa.

Sepä se, miksi tehdä tästä valtakysymys?? En halua olla se, joka tuottaaa pahaa mieltä ja kuitenkin olen sitä....Mutta tästäkin olemme puhuneet ja hän ehdottaa eroa.... Miksi hän ei sitten itse hae sitä?? Minä en nimittäin alistu seksiin ellen sitä itse halua eikä minulla ole mitään tarvetta siihen.... Minä nukun eripaikassa kuin hän enkä pidä hänen koskettelustaan....

Tykkään hänestä ihmisenä ja hänen huumorintajunsa saa minut nauramaan, joka tosin liittyy arkeemme suurelya osin...surullista on että se taitaa olla ironiaa ja alitajuisesti syyllistävää

`Miksi hän on kanssani?

Kun puhumme vakavasti ottaen erosta, hän kaikvaa kaiken menneen pöydälle ja alkaa syyllistämään minua, pelkään toisaalta.

Ei menneisssä ole pahaa, vaan itseasiassa pelkään hänen suppeata katsantokantaa asioihin ja sitä naiviutta, johon hän vetoaa.... Jotenkin absuridia.... Tulee mieleen että hän ei osaa käsitellä tunteita ja itseöön vaan ulkoistaa ne jotenkin menneeseen, joilla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan,,, Ja tämäkin on aivan omaa syytäni.....

Sori avautuminen..... mutta avioeropalstalta tähän ei saa vastausta...

• kysyyvaan...
        015 kirjoitti:

On ikäviä, hänen kauttaan tosin. IKÄVIÄ kokemuksia. Hän sanoo, että katos eteenpäin, ja menneet ovat menneitä, enkä voi sanoa, ettikö sksi silloin kun sitä on olisi hyvää ja etteikö hän olisi yrittänyt muuttua myös ihmisenä....Jota en ole häneltä koskaan vaatinut, vaan se on ollut pakon sanelemaa.

Sepä se, miksi tehdä tästä valtakysymys?? En halua olla se, joka tuottaaa pahaa mieltä ja kuitenkin olen sitä....Mutta tästäkin olemme puhuneet ja hän ehdottaa eroa.... Miksi hän ei sitten itse hae sitä?? Minä en nimittäin alistu seksiin ellen sitä itse halua eikä minulla ole mitään tarvetta siihen.... Minä nukun eripaikassa kuin hän enkä pidä hänen koskettelustaan....

Tykkään hänestä ihmisenä ja hänen huumorintajunsa saa minut nauramaan, joka tosin liittyy arkeemme suurelya osin...surullista on että se taitaa olla ironiaa ja alitajuisesti syyllistävää

`Miksi hän on kanssani?

Kun puhumme vakavasti ottaen erosta, hän kaikvaa kaiken menneen pöydälle ja alkaa syyllistämään minua, pelkään toisaalta.

Ei menneisssä ole pahaa, vaan itseasiassa pelkään hänen suppeata katsantokantaa asioihin ja sitä naiviutta, johon hän vetoaa.... Jotenkin absuridia.... Tulee mieleen että hän ei osaa käsitellä tunteita ja itseöön vaan ulkoistaa ne jotenkin menneeseen, joilla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan,,, Ja tämäkin on aivan omaa syytäni.....

Tuo on aika rankkaa varmasti. Mitä pelkäät hänen puhuessaan menneistä? Oletko sinä loukannut häntä vastavuoroisesti ehkä... onko sulla ollut toinen?

• 015
        015 kirjoitti:

`Miksi hän on kanssani?

Niin, ja ikävillä kokemuksillä en tarkoita nyt itse AKTIA vaam kaikkeen, mikä liittyy seksuaalisuuteen ja erilaisiin perversioihin, alistamiseen ( ihmissuhteissa yleensä) hänen maailmankatsomukseen, joka näyttäytyy minulle ja liittyy minun olemassa olooni, hänen käsitykseen ihmisyydestä, sen puutteeseen, alisteiseen asemaan auktoriteetteihin, jotka vaikuttavat näkyvästi hänen olemiseensa, uskaltamiseen olla oma erillinen itsensä, arvoihin ja asenteisiin.

IHMISENÄ.

Kysy minä vastaan, olen oppinut olemaan ja vastaamaan mahdollisimman ympäripyöreästi ja joviaallisti kun otan huomioon tämän elämäni minuna, ajatuksineni ja ymmärtäen menneisyyden ja tulevaisuuden odotukset siten kun van pystyn muuttamatta minääni ja ajatuksiani mahdollisimman hyviksi vastaajan korville!

• 015
        kysyyvaan... kirjoitti:

Tuo on aika rankkaa varmasti. Mitä pelkäät hänen puhuessaan menneistä? Oletko sinä loukannut häntä vastavuoroisesti ehkä... onko sulla ollut toinen?

Mitä tarkoittaa sinun määritelmissäsi toinen?

• anteeksi annetaan
        015 kirjoitti:

Niin, ja ikävillä kokemuksillä en tarkoita nyt itse AKTIA vaam kaikkeen, mikä liittyy seksuaalisuuteen ja erilaisiin perversioihin, alistamiseen ( ihmissuhteissa yleensä) hänen maailmankatsomukseen, joka näyttäytyy minulle ja liittyy minun olemassa olooni, hänen käsitykseen ihmisyydestä, sen puutteeseen, alisteiseen asemaan auktoriteetteihin, jotka vaikuttavat näkyvästi hänen olemiseensa, uskaltamiseen olla oma erillinen itsensä, arvoihin ja asenteisiin.

IHMISENÄ.

Kysy minä vastaan, olen oppinut olemaan ja vastaamaan mahdollisimman ympäripyöreästi ja joviaallisti kun otan huomioon tämän elämäni minuna, ajatuksineni ja ymmärtäen menneisyyden ja tulevaisuuden odotukset siten kun van pystyn muuttamatta minääni ja ajatuksiani mahdollisimman hyviksi vastaajan korville!

no älähän nyt!

• kysyyvaan...
        015 kirjoitti:

IHMISENÄ.

Eihän siinä ole sitten hitustakaan sinua ja oikeaa totuutta. Sinun täytyy näytellä ja muuttaa itsesi ja ajatuksesi toisen korville korvilel sopiviksi. Olet hukannut itsesi täysin. en pyytänyt mitään, mikä sopii korvilleni, vaan mikä on totta sinulle.

• 015
        015 kirjoitti:

Pelkään vaij hänen suppeata maailmaansa ja sitä, kuinka uskomattoman naiovo hän on kaivaessaan niitä esille,

Uteilaille tiedoksi, 15 veenä solmimani suhde minua palvoneeseen poikaan, jonka jätin vain siksi, että hän oli

a) liian rakastunut minuun, sokeasti
        b) halusi minun kanssa 12 lasta
        c) en osannut käsitellä tunteitani rakastuneeseen ihmiseen, vaan tylysti ilmoitin että tämä oli tässä, en halua tätä!
        d) en koskaan rakastanut häntä, vaan olin imarreltu naistenmiesten maineesta nauttivan olijan suosiosta, joka oli törkyturpa kaikille heikoille.Ilkkui suuri eleisesti esim. vammaisia.

e) hänellä menee hyvib nykyään ja olen hänen kanssa kaveri. Käymme toisinaan kahvilla.

Tähän mieheni nykyään vetoaa.

Olen kylmä ja kova kuulema.

• kysyyvaan...
        015 kirjoitti:

Yleensä se tarkoittaa suhdetta toiseen mieheen. Varmaan romanttista rakkaussellaista, mutta sinun tapauksessa näyttäisi seksisuhde olevan sen ainoa mahdollinen.

• kysyyvaan...
        kysyyvaan... kirjoitti:

Eihän siinä ole sitten hitustakaan sinua ja oikeaa totuutta. Sinun täytyy näytellä ja muuttaa itsesi ja ajatuksesi toisen korville korvilel sopiviksi. Olet hukannut itsesi täysin. en pyytänyt mitään, mikä sopii korvilleni, vaan mikä on totta sinulle.

Sori, ymmärsin väärin. Siis muuttamatta itseäsi. Luin väärin, sori.

• kysyyvaan...
        015 kirjoitti:

Pelkään vaij hänen suppeata maailmaansa ja sitä, kuinka uskomattoman naiovo hän on kaivaessaan niitä esille,

Uteilaille tiedoksi, 15 veenä solmimani suhde minua palvoneeseen poikaan, jonka jätin vain siksi, että hän oli

a) liian rakastunut minuun, sokeasti
        b) halusi minun kanssa 12 lasta
        c) en osannut käsitellä tunteitani rakastuneeseen ihmiseen, vaan tylysti ilmoitin että tämä oli tässä, en halua tätä!
        d) en koskaan rakastanut häntä, vaan olin imarreltu naistenmiesten maineesta nauttivan olijan suosiosta, joka oli törkyturpa kaikille heikoille.Ilkkui suuri eleisesti esim. vammaisia.

e) hänellä menee hyvib nykyään ja olen hänen kanssa kaveri. Käymme toisinaan kahvilla.

Tähän mieheni nykyään vetoaa.

Olen kylmä ja kova kuulema.

D-kohta kuulostaa pahalta korviini. Miten hän haukkuin vammaisia?

• ap.
        kysyyvaan... kirjoitti:

D-kohta kuulostaa pahalta korviini. Miten hän haukkuin vammaisia?

Koska hän oli 15 vuotias ja ymmärtämätön sanojensa vaikutuksesta ja ennenkaikkea merkityksestä :!

Nyttemmin hänellä itselllään on vaikeita kokemuksia elämästä, elämän itsestäänselvyydestä ja hänellä on 5 ihanaa lasta. Kiva vaimo ja mies on mitä libraalein minun näkökulmasta, joskin altis menneisuuden vaikutuksille :(

Rauha hänelle, hieno mies.

• yäk.
    • 9+14

Todella sairasta.

• !!!

Täällä on taas joku palstakiusaaja liikkeellä. Älkää ottako mitään todesta!

• Totuus.
        !!! kirjoitti:

Täällä on taas joku palstakiusaaja liikkeellä. Älkää ottako mitään todesta!

Otan erittäin todesta. Tiedän tuon tyyppisen naisen. Sillä on rankka lapsuus ja siksi oireilee tällä tavoin. Kyllä näissä on aina totuuden siemen olemassa. Jokainen kirjoittaa omista lähtökohdistaan.

• rest my case
        Totuus. kirjoitti:

Otan erittäin todesta. Tiedän tuon tyyppisen naisen. Sillä on rankka lapsuus ja siksi oireilee tällä tavoin. Kyllä näissä on aina totuuden siemen olemassa. Jokainen kirjoittaa omista lähtökohdistaan.

Aloittaja on nymfolesbo jolla on pakko naida kaikkea liikkuvaa. Koko päänsisältö on vain täynnä seksiin liittyviä ajatuksia.

• hyi hyi.
        rest my case kirjoitti:

Aloittaja on nymfolesbo jolla on pakko naida kaikkea liikkuvaa. Koko päänsisältö on vain täynnä seksiin liittyviä ajatuksia.

ja on NAINEN!!!

• dillelle taas

Sä oot nyt tota samaaa paasannut monta päivää. Mitä sua toisten ajatukset risoo? Kirjoittele rivoja vaikka päiväkirjaasi, muut tekevät mitä heitä huvittaa. Elä omaa elämääsi äläkä mieti muiden ikävöintejä.

• ..........

ps. Yksinkeskustelua.

• vtun äpärä

Tuo aloittaja ei ole mikään vitun dille.

• tuli vaan mieleen

Näin yleisesti tuli tästä mieleen, että naiset eivät koe miesten härskejä juttuja kovin mieltä ylentävänä. Tulee tunne että eikö mies kunnioita yhtään.. Yleensä miehet vääntävät näitä kaksimielisiä juttuja miesten kesken.

Riippu varmaan paljolti suhteen laadusta, mitä siltä odotetaan. Kahden aikusien välinen seksi kuuluu avioliittoon tai seurustelusuhteeseen. Jos se toimii, niin se on mahtava juttu, mutta jos ei niin vähemmän kiva juttu...:/

On kai sellaisia aviopareja joilla on niin vahva kemia, että kiihkeää seksiä harjoitetaan vielä vanhalla iälläkin. Mutta kaikki hyvä suhteessa lähtee luottamuksesta ja toisen kunnioittamisesta, sitten ne muut asiat tulevat perästä.

• voi että sun

kanssas.. tämä on pienen ajan sisällä jo kolmas aloitus aiheesta, miksi? en viitsi enää edes keskustella aiheesta, koska en jaksa tällaiseen turhaan vänkäämiseen lähteä.
      taso tällaisilla aloituksilla on sama kuin "ruskettuuko saunassa?"
      haluatko ainoastaan huomiota tekemällä itsestäsi höntin?

pysyn kannassani: ihmiset harrastavat seksiä, mutta eivät koe tarpeelliseksi siitä huudella, sillä itsesäätely ja toisten huomioiminen on normi, kun ihminen on psyykkisesti ja emotionaalisesti normaalisti kehittynyt.

tiedän, et vastaa, koska et taaskaan taida ymmärrä mistä puhun.

• väitteesi.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288574148246.html

Ihan omasta halusta ilman seksiä jo 10 vuotta,aika aikaansa kutakin.Eikä yhtään tee mieli ja jos tekis sitä sais ihan viereltä,mutta ei vois vähempää kiinnostaa.Elämässä on todella muutakin,paljon ihanampaa ja mielenkiintoisempaa.Ilman ruokaa ja vettä et elä,mutta ilman seksiä todellakin ELÄT!

• samaaa

Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Ihan sama, kunhan kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä

• ihan sama

Ihan sama

• ihan sama<
    • keskustelu tarpeen

Myrskyisä keskustelu, joka kaipaa muutamaa kommenttia:

Moraali ei ole sisäsyntyistä vaan kulttuurisidonnaista ja opittua.

Ihmisellä on seksuaalisia tarpeita eikä niiden tyydyttäminen ole epänormaalia. Joillakin tarpeen ovat vähäisemmät joillakin suuremmat. Oman vähäisen tarpeensa perusteella tuskin voi määritellä suuremman tarpeen omaavaa pervoksi.

Kahden ihmisen välinen rakkaus- ja parisuhde on monimutkainen kokonaisuus ja perusteita väitteelle, että seksi on vain pieni tai suuri asia suhteessa on vaikea yleispätevästi ja kaikkia suhteita kattavasti esittää. Yhtä järjetöntä on julistaa omaa tapaansa oikeaksi.

• Aina tarpeen

Näinpä. mutta asioista voi puhua asiallisesti eikä likaisesti ja rumasti, oli seksin aktiivisuus mikä tahansa

• totuuspuhuu.

Moraali on sisäayntyistä! Kaikki säädökset ja kulttuurinormit ovat opittuja. Jos ei tee kenellekään mitä ei haluaisi itselleen tehtävän, voi sanoa olevansa moraslinen. Kaikki pettämiset, pahoinpitelyt, juoruamiset yms. ovat pahantekemistä. Itselleenkin voi tehdä pahaa, kuten prostituoidut tekevät. Se on valintakysymys. Ei liity uskontoon mitenkään.

• perätöntä puhetta
        totuuspuhuu. kirjoitti:

Moraali on sisäayntyistä! Kaikki säädökset ja kulttuurinormit ovat opittuja. Jos ei tee kenellekään mitä ei haluaisi itselleen tehtävän, voi sanoa olevansa moraslinen. Kaikki pettämiset, pahoinpitelyt, juoruamiset yms. ovat pahantekemistä. Itselleenkin voi tehdä pahaa, kuten prostituoidut tekevät. Se on valintakysymys. Ei liity uskontoon mitenkään.

Puhut potaskaa, moraali ei todellakaan ole sisäsyntyistä vaan täydellisesti kulttuurisidonnaista ja opittua. Kannattaisiko hiukan perehtyä asiaan ennen kuin alkaa esiintymään totuuden puhujana.
        Ylipäätään absoluuttisen totuuden löytäjiä kannattaa kavahtaa.

• totuuspuhuu.
        perätöntä puhetta kirjoitti:

Puhut potaskaa, moraali ei todellakaan ole sisäsyntyistä vaan täydellisesti kulttuurisidonnaista ja opittua. Kannattaisiko hiukan perehtyä asiaan ennen kuin alkaa esiintymään totuuden puhujana.
        Ylipäätään absoluuttisen totuuden löytäjiä kannattaa kavahtaa.

Olen perehtynyt asiaan erittäin hyvin. Ei vastasyntynyt lapsi ole luonnostaan paha, vaan hyvä. Se mitä tulee päälle, on opittua. Jos on niin heikko, että oppii mallista ja puheista pahaksi eikä voi sitä mitenkään vastastaa, voi tulla ties minkälaiseksi seksihulluksi tai pedofiiliksi. Se jatkuu, jos sitä ei katkaise, niinkuin kaikenlainen väkivalta ja toisten ihmisten alistaminen. Ehkä olet hukannut totuuden. Kyllä se aito totuus on olemassa, mikäli vielä on omatunto jäljellä. Kaikilla sitä ei ole enää olemassa. He sitten ihmettelevät, että mitä väärää siinä nyt on, jos nain varatun kanssa, kun eihän sen vaimo tiedä. He ovat näitä, jotka saavat vallantunnetta jokaisesta kaadosta eivätkä ENÄÄ osaa tuntea syyllisyyttä mistään. Kaikki tuntuu oikealta, mikä koskee ITSEÄ. Seksistä saa puhua niin liaksesti, kun halaua. Eivät eh tunne siitä huonoa omaatuntoa, että toiset ihmiset eivät halua kuulla sellaista. Toisilla on ehkä ollut normaali lapsuus ilma hyväksikäyttöä tai väkivaltaa. Joko ymmärrät miten narsistiksi kasvetaan?

• ei totuutta
        totuuspuhuu. kirjoitti:

Olen perehtynyt asiaan erittäin hyvin. Ei vastasyntynyt lapsi ole luonnostaan paha, vaan hyvä. Se mitä tulee päälle, on opittua. Jos on niin heikko, että oppii mallista ja puheista pahaksi eikä voi sitä mitenkään vastastaa, voi tulla ties minkälaiseksi seksihulluksi tai pedofiiliksi. Se jatkuu, jos sitä ei katkaise, niinkuin kaikenlainen väkivalta ja toisten ihmisten alistaminen. Ehkä olet hukannut totuuden. Kyllä se aito totuus on olemassa, mikäli vielä on omatunto jäljellä. Kaikilla sitä ei ole enää olemassa. He sitten ihmettelevät, että mitä väärää siinä nyt on, jos nain varatun kanssa, kun eihän sen vaimo tiedä. He ovat näitä, jotka saavat vallantunnetta jokaisesta kaadosta eivätkä ENÄÄ osaa tuntea syyllisyyttä mistään. Kaikki tuntuu oikealta, mikä koskee ITSEÄ. Seksistä saa puhua niin liaksesti, kun halaua. Eivät eh tunne siitä huonoa omaatuntoa, että toiset ihmiset eivät halua kuulla sellaista. Toisilla on ehkä ollut normaali lapsuus ilma hyväksikäyttöä tai väkivaltaa. Joko ymmärrät miten narsistiksi kasvetaan?

Jos käyttämäsi hämärä käsite "aito totuus" tarkoittaa absoluuttista totuutta olet jälleen väärässä. Sellaista ei ole, ei vaikka jumalselityksiin perustuvat oppirakennelmat niin uskottelevat. Lapsi ei ole luonnostaa muuta kuin lapsi. Hän oppii yhteisönsä käsitykset niin hyvästä kuin pahastakin eli hän omaksuu ne moraalikäsitykset, jotka vallitsevat siinä kulttuurissa, jossa hän varttuu. Jos lapsi varttuu ihmissyöjäheimon keskuudessa, hänelle ihmissyönti on ei ole moraalisesti väärin.
        Kun vaimosi rakastelee tietämättäsi naapurisi kanssa, sillä ei ole mitään tekemistä omantuntosi kanssa, vaan se riippuu yksinomaa siitä, ettet kykene tyydyttämään vaimoasi. Riippuuko se narsitisesta persoonallisuushäiriöstäsi vai muusta kyvyttömyydestäsi, en tohdi arvailla.

• punnitse
        ei totuutta kirjoitti:

Jos käyttämäsi hämärä käsite "aito totuus" tarkoittaa absoluuttista totuutta olet jälleen väärässä. Sellaista ei ole, ei vaikka jumalselityksiin perustuvat oppirakennelmat niin uskottelevat. Lapsi ei ole luonnostaa muuta kuin lapsi. Hän oppii yhteisönsä käsitykset niin hyvästä kuin pahastakin eli hän omaksuu ne moraalikäsitykset, jotka vallitsevat siinä kulttuurissa, jossa hän varttuu. Jos lapsi varttuu ihmissyöjäheimon keskuudessa, hänelle ihmissyönti on ei ole moraalisesti väärin.
        Kun vaimosi rakastelee tietämättäsi naapurisi kanssa, sillä ei ole mitään tekemistä omantuntosi kanssa, vaan se riippuu yksinomaa siitä, ettet kykene tyydyttämään vaimoasi. Riippuuko se narsitisesta persoonallisuushäiriöstäsi vai muusta kyvyttömyydestäsi, en tohdi arvailla.

miten tuo omatuno asia nyt meni? Eiköhän täällä suomessa me kaikki tiedetä mikä on oikein ja mikä väärin parisuhde käyttäytymisessä. Paitsi persoonallisuus yms häiriöiset. Mutta nykyään ei monesti saa puhua siitä, mikä on oikein tai väärin. mitä sitten tulee seksistä puhumiseen, niin ihminen saa antaa sen kuvan itsestään, minkä haluaa. Narsistinen ajattelutyyli on lisääntymässä koko ajan. Ei ihme, jos ihmiset voivat pahoin.

• totuuspuhuu.
        ei totuutta kirjoitti:

Lapsi ei ole vain lapsi. Hän on tullut sieltä missä on vain valoa ja kirkkautta eli taivaasta. Jokainen sielu on oppimatkallaan täällä maan päällä. Toisen kanssa rakastelun syynä ei voi olla se etten pystyisi tyydyttämään vaimoa. Jokainen aikuinen osaa tyydyttää toisen. Se on seksin perusasi, molemmat tyydyttyvät. Eri asia on ne heikkoitsetuntoiset jotka pelaavat seksillä hakien kokemuksia. He unohtavat puolisonsa hakiessaan elämäänsä jännitystä. Yhtä hyvin he voisivat viedä puolisonsa kiihkeälle lemmenlomalle ja tehdä jotain muuta omassa suhteessaan. Rakkaus ei lähde etsimään kokemuksia tai tyydytystä muualta ja onhan ihmisellä omatkin kädet jos tarve on mahdoton. Jos pystyy katsomaan kuollessaan itseään ja elämäänsä silmiin häpeämättä, on elänyt hyvän elämän ja tehnyt oikeita päätöksiä. Se hetku on jokaiselka edessä kuitenkin. Jos kerää kuonaa koko elämänsä ajan, on kuolemakin tuskallinen kamppailu eikä rauhallinen siirtymä valoon.

• perätöntä puhettaa
        totuuspuhuu. kirjoitti:

Lapsi ei ole vain lapsi. Hän on tullut sieltä missä on vain valoa ja kirkkautta eli taivaasta. Jokainen sielu on oppimatkallaan täällä maan päällä. Toisen kanssa rakastelun syynä ei voi olla se etten pystyisi tyydyttämään vaimoa. Jokainen aikuinen osaa tyydyttää toisen. Se on seksin perusasi, molemmat tyydyttyvät. Eri asia on ne heikkoitsetuntoiset jotka pelaavat seksillä hakien kokemuksia. He unohtavat puolisonsa hakiessaan elämäänsä jännitystä. Yhtä hyvin he voisivat viedä puolisonsa kiihkeälle lemmenlomalle ja tehdä jotain muuta omassa suhteessaan. Rakkaus ei lähde etsimään kokemuksia tai tyydytystä muualta ja onhan ihmisellä omatkin kädet jos tarve on mahdoton. Jos pystyy katsomaan kuollessaan itseään ja elämäänsä silmiin häpeämättä, on elänyt hyvän elämän ja tehnyt oikeita päätöksiä. Se hetku on jokaiselka edessä kuitenkin. Jos kerää kuonaa koko elämänsä ajan, on kuolemakin tuskallinen kamppailu eikä rauhallinen siirtymä valoon.

Lapsi saa alkunsa, kun miehen sperma hedelmoittää naisen munasolun. Se ei todellakaan tapahdu taivaassa ja vain harvoissa tapauksissa naisen kehon ulkopuolella, koeputkessa.
        Absoluuttisen totuuden löytäjien kanssa keskustelu on yhtä hedelmällistä kuin väreistä keskustelu syntymäsokean kanssa.

• ei koko netin ..

Eiköhän seksiasiat puhuta kahden kesken?

• miksi vain kahden

Voitko perustella, miksi kahden kesken?

• ei koko nettiä
        miksi vain kahden kirjoitti:

Voitko perustella, miksi kahden kesken?

Rakasteluun ei tarvitse kuin kaksi.

• miksi vain kahden
        ei koko nettiä kirjoitti:

Rakasteluun ei tarvitse kuin kaksi.

siis sellaisesta asiasta, johon ei tarvita kuin kaksi ei voi keskustella kuin kahden. Siis rakkaudesta puhutaan vain kaksi. Ikävästä puhutaan vain kaksin... jne.
        Aika kehno perustelu.

• totuuspuhuu.
        miksi vain kahden kirjoitti:

siis sellaisesta asiasta, johon ei tarvita kuin kaksi ei voi keskustella kuin kahden. Siis rakkaudesta puhutaan vain kaksi. Ikävästä puhutaan vain kaksin... jne.
        Aika kehno perustelu.

Ymmärrän mikset sinä ymmärrä. Älä kuitenkaan näytä tyhmyyttäsi enempää. Ei seksi voi olla niin suuri ongelma normaalisti kehittyneelle ihmiselle, että sitä pitäisi ikävä palstalla riepotella. Jos sinulla on ongelmia seksuaalisuuden alueeella, niin mene ihmeessä seksineuvojalle tai -terapeutille. Täällä puhutaan ihmisen ikävästä toisen luo. Voisit edes etsiä oikean palstan noille likaisille jutuillesi. Ne eivät ole normaalia seksuaalisuutta, sen voin sanoa. Hae apua! Elämäsi voi vielä muuttua.

• totuus esiin
        totuuspuhuu. kirjoitti:

Ymmärrän mikset sinä ymmärrä. Älä kuitenkaan näytä tyhmyyttäsi enempää. Ei seksi voi olla niin suuri ongelma normaalisti kehittyneelle ihmiselle, että sitä pitäisi ikävä palstalla riepotella. Jos sinulla on ongelmia seksuaalisuuden alueeella, niin mene ihmeessä seksineuvojalle tai -terapeutille. Täällä puhutaan ihmisen ikävästä toisen luo. Voisit edes etsiä oikean palstan noille likaisille jutuillesi. Ne eivät ole normaalia seksuaalisuutta, sen voin sanoa. Hae apua! Elämäsi voi vielä muuttua.

Kun kerran tunnet totuuden, voinet määritellä, mikä on normaalia seksuaalisuutta ja mikä on likaista seksuaalisuutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1592
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      30
      1222
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26