Blogeja masennuksesta ja muista mielenteveys "ongelmista"

daamij

Elikkäs haluaisin luettavaa masennuksesta ja muista mielenterveys ongelmista mm anoreksia, bulimia, kaksi suuntainen mielialahäiriö, skitsofrenia yms semmoista.

Pakko toki mainostaa omaani

http://its-scary-what-a-smile-can-hide.blogspot.fi/

kertoo lähinnä 16- vuotiaan tytön elämästä masennuksen kanssa. Hetkistä kun haluan parantua ja hetkistä milloin haluan kuolla tähän sairauteen. Olen jollain tavalla rakastunut masennukseen, se on osa minua.

13

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daamij

Heei kai täällä on edes joku jolla on aiheeseen liittyvä blogi?

• jonkkula

Tai sitten niin masentuneita,ettei jaksa kirjoitella?Jaksat käydä työssä,se on aika hyvä.Keskity vain enempi terveisiin puoliisi!

• daamij
        jonkkula kirjoitti:

Tai sitten niin masentuneita,ettei jaksa kirjoitella?Jaksat käydä työssä,se on aika hyvä.Keskity vain enempi terveisiin puoliisi!

Kirjoitan ainakin itse siksi että se helpottaa, koska se tunne kun ei tarvitse pitää niitä päänsisällä. Sitä kaikkea yksin. Ja se työ on kesätyö setelin avulla hankittu 2 viikkoa. Sen takia että pääsen heti kuin täytän 18 (jos elän vielä silloin, mutta ainakin haluan uskoa, koska haluan koittaa) niin pääsen täältä vitun paikka kunnalta helevettiin. Ja se toinen työ on n. 1 viikossa ja kestää sen 2h. Okei, joku ei välttämättä jaksaisi sitäkään. Mutta en halua näyttää heikolta ja laiskalta joten siksi teen, siksi koitan jaksaa, vaikka se olisikin kuinka raskasta.

• mmallu
    • erert

Kahlaa vanhoja viestejä läpi haun avulla, samaa on kysytty ainakin 20 kertaa.

• Darkie83

http://outre.vuodatus.net/

Kaikkea sekavaa paskaa. Ja päivittäin lisää samaa tavaraa.

• kirjur11
    • ThinkAboutIt.
    • wsgwhg
    • mia-anna

mä luin tätä joskus mut tää on poistanu sen julkaisuja välillä mut kai tää viel kirjottelee.
      ite ainakin voin hyvin samaistua häneen..en tiiä sit muista.

lifecontroll.blogspot.com

tää on myöskin ollut hyvä ja tähän kans voin omistautua tosi hyvin : )

http://www.mia-ana.blogspot.fi/?m=1

• minävaaaan

sevendevilsallaround.blogspot.com

• Kamalaa luettavaa
    • yksinäinen 2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe