mulla on aika outo ongelma: mä oon ihan kohtalaisen kehittynu(karvaa munissa, ääni mörentynyt etc.) mut kainaloihin ei tuu karvoja. oon 15v jätkä! on vaan sellasta valkosta ohutta.. mua nolottaa olla uimahallissa etc. tän takii!
KArvattomat kainalot
10
1754
Vastaukset
- ggg
no aja ne haituvat sielt veke! mulla karvaa kasvaa mut sheivaan ne melkee päivittäin vittuun..muijat sitäpaitsi diggaa enemmä ajetuist kainaloist ku puskist..=)
- minä vaan...
totta ;)
- Totuus
Odota vaan, kyllä alkaa ne karvat kainaloissakin kasvaa vähitellen.
- some
älä turhaan murehdi, ei siitä kukaan välitä uimahallissa vaikka ei niitä olekaan, eikä useilla 15-vuotiailla edes ole kainalokarvoja vielä
- mika
oon 13 ja oon karvanen joka puolelta ei kivaa
- hyvä
Karvat kainalossa on ällöttäviä.
- ne on
Mielestäni karvat kainalossa on hyvä asia, poistavat sen ällöttävän "naisellisen" vaikutelman (tietenkin naisilla asia juuri päinvastoin.)
Ite täytin 16 puoltoista kuukautta sitten ja molemmissa kainaloissa parisenkymmentä tummaa karvaa, ensimmäiset haituvat huomasin vähän reilu vuosi takaperin.
Vielä kun sais sen aataminomenan kasvamaan :/ - minä vaan...
ne on kirjoitti:
Mielestäni karvat kainalossa on hyvä asia, poistavat sen ällöttävän "naisellisen" vaikutelman (tietenkin naisilla asia juuri päinvastoin.)
Ite täytin 16 puoltoista kuukautta sitten ja molemmissa kainaloissa parisenkymmentä tummaa karvaa, ensimmäiset haituvat huomasin vähän reilu vuosi takaperin.
Vielä kun sais sen aataminomenan kasvamaan :/yök... miks aataminomenan? ne on ällön näköisiä... xP
- jfafvs
mitä sitten, vaikka sinulla ei ole kainalokarvoja?
olen 19 eikä vielä oo pahemmiten. joillakin ei kasva koskaan kunnolla.. - lillukka
joo sinne ilmaantuu ekaks valkosta haiventa ja sit ne alkaa kasvamaan ja tummumaan... toki voi ollakki sellasia ihmisiä joiden karvoitus on valkoista/vaaleaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752