painostus

nuori nainen

olen seurustellut poikaystäväni kanssa reilut 2v ja hän on aina halunnut paljon enemmän kun minä...ja itse olen sairastellut kroonisesti koko seurustelumme ajan ja hän tiedostamattaan painostanut minua seksiin jatkuvasti...ensin hän vonkaa ja yrittää ja jos en lämpiä hän möksähtää ja menee esim.pelaamaan ja jonkin ajan kuluttua sama toistuu ja se toistuu joko siihen asti että annan hänelle tai lähden pois...no nyt olen menettänyt viimeisetkin haluni minun ei tee mieli harrastaa seksiä mieheni kanssa enkä kiihotu enää hänen kanssaan...luulin sen johtuneen pillereistä muttei se johtunutkaan.huomasin sen mennessäni sänkyyn toisen miehen kanssa.suhteessamme on kyllä muitakin ongelmia mutta tämä on aika rassaavaa...

9

2115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexpoa

www.sexpo.fi

Tietoa hellyysharjoituksista sun muista, jotta voitte saada mahdollisuuden toistenne kanssa.

• nelli

Jos jonkun kanssa kerran pääsee siihen vaiheeseen että mennään sänkyyn, ei se sitä merkkaa, että sinne sänkyyn pitää sitten loikata joka kerta mahdollisimman nopeasti. Minkä ihmeen passin ne pojanvintiöt luulee lunastaneensa kertakäynnillä. Ja tytöt muistakaa, että rakastelette vain rakkaudesta.

• joo

Sä kävit sitten tutkimassa SUN ongelmien syitä toisen miehen sängyssä!?
      Sä taidat oikeesti olla kroonisesti sairas!!
      Myönnä poikaystävällesi pettämisesi, toivo että hän vielä haluaa yrittää sun kanssa. Ja jos haluaa, niin tee kaikkesi hänen hyväkseen! Siis älä marise jos sun ei joskus tee mieli seksiä vaan ole mukana!!
      ...siis jos oikeasti rakastat häntä!?

• Selfi

pidä sä kuule turpas kiinni!! mä olisin kylläkin jo jättänyt tollasen kusipään jo aikoja sitten!! ihan oikein teki että nussi toista. jos oman mieheni kanssa tulis tollanen vastaan ja hän haluis mut viel takasin niin en kyllä menis vaikka miljardin saisin siitä!!!! sä et tiiä rakkaudesta hevon vittua!! oot täys lahna!!!

ja sulle jolla on tuo ongelma, ihan oikein teit :) pisteet sulle! jätäpä vaan se idiootti, ette te toisianne rakasta. paremi jatkaa ilman suhdetta kuin huonossa suhteessa :)

• Mirva.

Sillä lailla! Niin sitä pitää! Annoitpa pahuksen hyvän reseptin halujen menetykseen.Jos ne on jo hukassa niin tuolla tavalla varmasti takaa sen,ettei niitä takasin saakkaan.Jos itselläsi ei ole tai ole ollut ko.ongelmaa,se ei tarkoita sitä,etteikö sitä muilla olisi ihan oikeasti.

• nuori nainen
        Mirva. kirjoitti:

Sillä lailla! Niin sitä pitää! Annoitpa pahuksen hyvän reseptin halujen menetykseen.Jos ne on jo hukassa niin tuolla tavalla varmasti takaa sen,ettei niitä takasin saakkaan.Jos itselläsi ei ole tai ole ollut ko.ongelmaa,se ei tarkoita sitä,etteikö sitä muilla olisi ihan oikeasti.

me ollaan nyt tauolla ja mietitään tässä että mitä tehtäis ja mitä oikeesti tunnetaan toisiamme kohtaan.ja sen toisen kanssa menin sänkyyn koska molemmilla meillä on tunteita toisiamme kohtaan.äkkiseltään kuulostas helpolta jättää oma mieheni ja "ottaa" tämä toinen mies...mutta tällä toisella on myös tyttöystävä.että näin.ja nyt mieheni on taas puutteessa ja kinuaa minua käymään...ja satunpa itsekin olemaan puutteessa mutta kyllä ne halut äkkiä lähtee kun sais...

• HELVETTIÄ
        nuori nainen kirjoitti:

me ollaan nyt tauolla ja mietitään tässä että mitä tehtäis ja mitä oikeesti tunnetaan toisiamme kohtaan.ja sen toisen kanssa menin sänkyyn koska molemmilla meillä on tunteita toisiamme kohtaan.äkkiseltään kuulostas helpolta jättää oma mieheni ja "ottaa" tämä toinen mies...mutta tällä toisella on myös tyttöystävä.että näin.ja nyt mieheni on taas puutteessa ja kinuaa minua käymään...ja satunpa itsekin olemaan puutteessa mutta kyllä ne halut äkkiä lähtee kun sais...

Tämän huoran vuodatus tekee tällä palstalla.

• no juma..
        nuori nainen kirjoitti:

Jaa, miten tämä taas näyttää tältä valta kuviolta.Jos mies ei tee mitä nainen tahtoo niin, hups, halut on hukassa. Milloin se naisten tasa-arvo asettuu myös korvien väliin niin että on varaa sanoa MITÄ HALUAA ja ottaa riski myös epäonnistua kahden samanarvoisen ihmisen suhteessa ilman epäsuoraa vääntöä tai suoranaista kiristystä.

• Ällä
        Selfi kirjoitti:

pidä sä kuule turpas kiinni!! mä olisin kylläkin jo jättänyt tollasen kusipään jo aikoja sitten!! ihan oikein teki että nussi toista. jos oman mieheni kanssa tulis tollanen vastaan ja hän haluis mut viel takasin niin en kyllä menis vaikka miljardin saisin siitä!!!! sä et tiiä rakkaudesta hevon vittua!! oot täys lahna!!!

ja sulle jolla on tuo ongelma, ihan oikein teit :) pisteet sulle! jätäpä vaan se idiootti, ette te toisianne rakasta. paremi jatkaa ilman suhdetta kuin huonossa suhteessa :)

Pettäminen on aina väärin. Jos oma ei nappaa niin kenkää hanuriin ja sit vasta hypitään muissa punkissa. Oletko kenties keskutellu edes asiasta miehesi kanssa?! Miehen vaihto ei varmasti ratkaise asiaa. Jos olisin miehesi ja kuulisin, et oma ei kelpaa, mut vieras kyllä, niin olis aika paha paikka. Tuputtaminen on väärin, mutta pettäminen sitäkin enemmän! Kaikkii pettäjät sais laittaa omalle saarelle asumaan, jossa voisivat vehdata keskenään, eivätkä täten pilaisi muiden elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe