Muualta kuin p.heikkiseltä. Mitä muita leipomoita Kajaanissa on?
Mistä voisi tilata täytekakun?
11
1769
Vastaukset
- kondiittori
j-pennaselta saa perma-täytteisiä kaakkuja.
- tässä pari paikkaa
Ämmän leipä Suomussalmella toimittaa kakkuja Kajaaniin
http://www.ammanleipa.fi/kakkukuvasto/kakkukuvasto_web.pdf
Ennen niitä tilauksia välitti Mummon kahvila siinä Raatihuoneen torilla.
Oma kokemukseni oli hyvä.
Myös ravintola Wanha kerho mainostaa toimittavansa maistuvia kakkuja
http://wanhakerho.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=5
On niitä muitakin. toivottavasti tulee lisävinkkejä - koakku77777
Keskussairaalan kantiini tekee myös kakkuja ja voileipäkakkuja.
Hyviä ovat ja hintakaan ei paha. - kakut
Tähkä, joka toimittaa eri laitoksiin ruokia,se tekee hyviä ja edullisia kakkuja.
Martat tekee myös hyviä kakkuja. - täytekakkuuuu
Ostamalla täytekakun aiheutat inflaatiota! Esimerkiksi 30 euron täytekakku aiheuttaa vehnäjauhoissa 150 prosentin inflaation tai eri tuotteissa noin 3 prosentin inflaation. Miksi näin, koska täytekakun jauhot ym, maksavat noin 2 euroa ja työn hinta 28 euroa. Valmistamalla täyekakun itse saat oman työn arvona 28 euroa.
- Tässä pari huomiota
Mistä saat anasta näitä elämänviisastelijoita sikiää?
Näitä, jotka eivät voi KOSKAAN vatata asiallisesti esitettyn kysymykseen.
Ei, vaan pitää ruveta neuvomaan, jopa täytekakun tilauksesta, että kakku tehään ihan ite.
Voisitko seuraavan kerran jättää kommentomatta, jos sinulla ei ole esitettyyn kysymyksen vastausta. No turha on tämäkin kirjoitukseni, mutta vinkkini olen jo antanut. Kaltaisesi kaikkiaiset ottaa päähän. - Matrix,-
Tässä pari huomiota kirjoitti:
Ei, vaan pitää ruveta neuvomaan, jopa täytekakun tilauksesta, että kakku tehään ihan ite.
Voisitko seuraavan kerran jättää kommentomatta, jos sinulla ei ole esitettyyn kysymyksen vastausta. No turha on tämäkin kirjoitukseni, mutta vinkkini olen jo antanut. Kaltaisesi kaikkiaiset ottaa päähän.Miksi kuvittelet tiettyjen asioiden saavan sinut riivaamaan? Osaatko antaa selitystä?
- henkilöihminen
Tässä pari huomiota kirjoitti:
Voisitko seuraavan kerran jättää kommentomatta, jos sinulla ei ole esitettyyn kysymyksen vastausta. No turha on tämäkin kirjoitukseni, mutta vinkkini olen jo antanut. Kaltaisesi kaikkiaiset ottaa päähän.Tai miksi ylipäätänsä haluat täytekakkua? Vastauksia löydät johtopäätelmistä. Osaatko ylipäätänsä ajatella tai muodostaa ajatuksia mitä et ole koskaan tiennyt. Esimerkiksi miksi ostat täytekakun. Onko täytekakun ostamisella jokin yleismaailmallinen tarkoitus taielätkö syödäksesi, vai syötkö elääksesi? Mitä ylipäätänsä tiedät?
- Kakkua täynnä
henkilöihminen kirjoitti:
Tai miksi ylipäätänsä haluat täytekakkua? Vastauksia löydät johtopäätelmistä. Osaatko ylipäätänsä ajatella tai muodostaa ajatuksia mitä et ole koskaan tiennyt. Esimerkiksi miksi ostat täytekakun. Onko täytekakun ostamisella jokin yleismaailmallinen tarkoitus taielätkö syödäksesi, vai syötkö elääksesi? Mitä ylipäätänsä tiedät?
Sori että kysyinkään yhtään mitään. Anteeksi että olen vielä olemassa.
- rukoilkaamme
Kakkua täynnä kirjoitti:
Sori että kysyinkään yhtään mitään. Anteeksi että olen vielä olemassa.
Pyydä anteeksi politiikolta, koska poliitikko on kolmas messias kuninkaan ja Jeesuksen jälkeen. Toivo on menetetty, mutta ukso on jäljellä
- Anonyymi
https://m.facebook.com/pages/category/Local-business/Tuutun-Kotikakut-296837101073195/
Suositus . Saa laittaa myös jakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669